Wellness hotel, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag31°24°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Esperos Village Blue & Spa voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Esperos Village Blue & Spa in het Nederlands

Geweldig!

Diede en Orpheo
4-7-2019

Normaal schrijven wij nooit een review, maar dit hotel is een review meer dan waard! Wat een top hotel, er is gewoon niets waar wij iets op aan te merken hebben. Het personeel, het eten, de kamers en de mooie zwembaden! Echt een aanrader en we gaan hier ZEKER nog een keer heen.

Love love love

Gereisd Met partner in juni 2019

Terecht 5 sterren, een luxe en pracht en praal!

H en F
15-6-2019

Supersupersuper de luxe, 5 sterren meer dan waard! Overal waar je keek als nieuw! Eten alles wat je maar wenst. voor het eerst niet ziek geworden van het eten in een hotel. Je voelt je een koningin en zo wordt je ook behandeld!! Voor de mensen slecht ter been, is dit hotel geen aanrader. Veel trappen maar prachtig gelegen tegen een berg, zich op de zee. Zeer ervaren personeel die je in de watten legt. Perfecte kingsize bedden, heerlijk matras. superschone kamer. In de all- in prijs zat ook eenmalig een diner in een ander restaurant bij het hotel. Net buiten het hotel was een gezellig terrasje waar je dat kunt doen, maar dit is zeker geen aanrader. Eten en hygiene matig, bediening deed hun best maar was race tegen de klok. Jammer van onze avond, als je maar een weekje hebt. In het hotel veel gezelliger en beter eten. Cocktails zoveel als je wilt en de cappuchino heerlijk! Romantische lounchebanken en onvergetelijke huwelijksreis!

Gereisd Met partner in juni 2019

We hebben een heerlijke

Justin en Anita
7-6-2019

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben ons meer dan welkom gevoeld.

Super hotel !

Frank
22-5-2019

Resort ligt tegen een heuvel, met prachtig uitzicht. Hotel bus gaat constant het park rond om je naar het hoofdgebouw of strand te brengen, deze komt om het kwartier langs. je kan ook lopen, maar is zwaar, Hotel is af te raden als je slecht ter been bent. Verder is alles super geregeld, zeer vriendelijk personeel, schone kamers, en hele fijne bedden, en ook geen klagen over het eten. Zwembad was verwarmd, anders als wat ik in vorige reviews las, en de ligbedden zijn uitmuntend ! Strand vonden wij wat tegenvallen, kiezel zand en stof, beslist waterschoenen nodig. Ook een nadeel prijzen van de drankjes wat aan de hoge kant. Cappuccino € 3.80 glaasje wijn € 5.00 hier moet je dus rekening mee houden als je kiest voor half pension of B .B.

Genieten !

Hafssa
17-5-2019

Een hele mooie hotel, met hele vriendelijke medewerkers, service is top ! genoeg keuze hij buffet, voor ieder wat wils. Prima vegetarisch kunnen eten, alleen wel lastig als je noten allergie hebt (vooral bij zoetigheden), De kamers zijn niet bij het hotel zelf, maar daar wordt je gebracht door middel van een busje of ter voet. Prima kamers, met prachtig zee uitzicht. Zwembad was wel wat koud, is niet verwarmd. bij de zwembad is er ook een poolbar, waar Elizabeth werkt en zij is een topper !

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prachtig rustig resort, paar aandachtspuntjes

Janine
7-5-2019

Hotel Esperos Village Blue is een schitterend resort. Smaakvol ingericht, dienstbaar en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet is super. Lunchbuffet iets minder (weinig variatie) maar nog steeds goed. Diner in het buffetrestaurant was prima maar we misten echt wel vlees van de grill. Soms waren dingen op en werden dan ook niet aangevuld terwijl het niet eens hoogseizoen was. Dit was jammer. Ook iets wat niet essentieel is maar op een gegeven moment toch wel ging storen, was het feit dat er maar 1 cd in het restaurant werd gedraaid. Het is goed te weten dat het een soort dorp betreft dat opgebouwd is tegen een berg. Trappen lopen is, ondanks de busjes van het hotel die af en aan rijden, onvermijdelijk. Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Prima bedden, nette kamer. Zwembadwater was wel erg koud dus reken niet op verwarmd water.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ok!!

theo-frits
30-10-2018

niet goed de dieren in een vreselijk klein hok !!!!! erg goed zijn de kamers , het strand heel verzorgd ,bereikbaarheid heel goed , het aphrodite restaurant heel erg mooi en het was een genot daar te tafelen, de pool omgeving is erg goed ingericht het personeel heeft alles gedaan om ons oponthoud bijna onvergetelijk te maken hartelijk dank esperos village blue i hope to come back in the neext year a new friend from the netherlands

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prachtig

fam van Wijk
29-10-2018

op dag 1, wat is dit een super hotel. op dag 12 wat is dit een super hotel.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastiche

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijne vakantie

Mth van den Biggelaar
4-8-2013

Village esperos ligt op een prachtige locatie waardoor je overal geweldig uitzicht hebt! Restaurant en zwembaden heel goed. Een fijne sfeer door goed eten en vriendelijk personeel. De kamers zijn eenvoudig en schoon. Heerlijk de airco die dag en nacht draait zonder hinderlijk geluid. Zorg dat je echter een kamer hebt, dicht bij de receptie of huur een auto die je bij je kamer kunt zetten. De klim naar de kamer bij 30 graden vond ik verschrikkelijk!

Gereisd Met partner in juli 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperos Village Blue & Spa in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperos Village Blue & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.