Hotel Esperos Palace

48 reviews over Hotel Esperos Palace

• 2019
    9Jan Raedts08-10-2019

Supervakantie op Rhodos

Geweldig hotel! Vriendelijk, rustig, alle nodige faciliteiten, heerlijk eten en gunstig gelegen tussen Falaraki en Rhodos-stad! Bushalte voor het hotel. (Naar Rhos-stad en Lindos) Kamers goed ingericht met airco, safe, koelkast, voldoende kastruimte en functionele badkamer. Strand mooi ingericht. Voldoende en ruime ligbedden, parasols, zwembaden, lazy rivier. En je kunt gebruik maken van de faciliteiten van de nabij gelegen hotels van de Esperia-groep. Rustig, half pension en bijna allemaal volwassenen. (Ernaast ligt een familie beach hotel). Centrale ruimte zijn ruim en luxe. Echt een paleisgevoel! Kortom een aanrader voor een supervakantie!

Sevasti Kavada, Guest Services Department, Marketing, 16-03-2020

Dear Jan, We are delighted to read through your wonderful comments how much you enjoyed your stay at Esperos Palace Hotel. Also, we are glad to read that you have loved so many aspects of your stay, from the well- designed and well-equipped room, to the taste of our culinary. Our team is always dedicated to provide the superior level of service for our valuable Guests, and we will of course share your lovely comments with them. We look forward to welcoming you back to our hotel and offering you another great stay! Best Regards,

Gereisd met partner in september 2019

• Oude reviews

7Tonnis20-09-2017

Hotel gericht op oudere mensen en vooral Duitsers

Mooi hotel alles best netjes en alles wordt redelijk goed schoon gehouden. Kamers netjes alleen een klein beetje schimmel bij de douche verder netjes en werdt ook goed schoon gehouden. Eten in het hotel prima elke avond heb je speciale menu's waar je uit kan kiezen dit maakt het eten s avonds specialer, verder elke avond voor het buffet thema avonden. Verder om lekker te eten ga een paar keer bij Paradiso eten. Het eten was hier zeer goed. Verder heb je eigenlijk 3 hotels van esperos in een tuin zitten. Esperos family gericht op gezinnen en oogt wat gedatiteerd. Esperos palace luxe en netjes. Wel schimmel bij de lazy river aan de randen en het gras stond vrij hoog hier ander zwembad bij de brug was wel schoon en je kunt daar rustig liggen. Dan 3 e hotel Esperos mare modern beetje het zelfde al palace alleen dit hotel had all in. Zwembad hier zit wel vol met schimmel. Plus punt bij mare ze hebben geen bandjes en ze weten ook niet waar je bij hoort, dus je kunt gebruik maken van all-in

Dona, Marketing, 01-02-2019

Dear Valued Guest, On behalf of the staff and management of Esperos Palace Resort we apologize to you for any inconvenience felt. It is our goal to leave a positive impression with each guest that we have proudly serve in all aspects of the guest experience. Thank you again for sharing your valuable comments. They will serve to make us a better hotel for the future. Kindest Regards,

Gereisd met partner in september 2017

• 7Ber17-09-2016

Goed hotel ,met alles wat men nodig heeft voor een

Geen echte onoverkomelijke problemen gehad of aangetroffen.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Rhodosgangers08-09-2011

Heerlijke lazy river

In de kamers met zeezicht is 's avonds de muziek van de Paradiso Bar en andere naastliggende gelegenheden nogal goed te horen. Niet aan te raden voor mensen die alleen voor rust gaan. Deze nemen beter een kamer aan de voorkant. Kamers proper, goede matrassen (zakken niet door), kleine maar praktische badkamer. ook wij zagen schuim uit het putje komen (zie eerdere reviews). Personeel is zeer vriendelijk. 1 van de zwembaden bleek alleen voor klanten behorende tot de Select Club (foutje in brochure touroperator). Deel van de lazy river is fantastisch om te verblijven op hete dagen. Schaduw onder de bomen. Keienstrand maar vonden wij geen probleem. Eten: heel veel keus, voor ieder wat wils en meestal kwaliteitsvol. Omdat we de eerste avond te laat waren voor het diner werd ons de volgende dag een gratis lunch aangeboden. Wij mochten op het terras ontbijten en dineren. De reden waarom dit voor sommige mensen wel en andere niet kan is niet duidelijk. Betere communicatie hierover is nodig

Gereisd met partner in september 2011

• 5Blomme - Van Looy18-08-2011

Geen 5 sterren waard

Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard, maximaal een 3+. Ook al staat het zo aangegeven op hun website en wordt het ook zo aangeboden door de touroperator. De kamers zijn proper doch klein. De badkamer klein maar als je bvb een douche of bad neemt, zie je het schuim via het rooster omhoog komen. De muren van de kamer hebben nood aan een opfrisbeurt. De lift is traag en stopt heel veel. Meer dan 5 minuten wachten is realtiteit. Het eten is een smakeloze internationale keuze. Als je in een land bent hoop je toch op vele traditionele gerechten. Maximum 5/6 per service is er te vinden en dan moet je nog zoeken. De rest is een internationale keuken. Als je in halfpension boekt, wordt je elke avond op een plaats gezet, buiten eten is een utopie. De bediening was correct, doch men liet niet de tijd om even rustig te tafelen, het moest snel snel zijn. De taalkennis zoals bvb Engels is beperkt zelfs aan de receptie.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9familie met 3 kids05-05-2009

Luxe hotel AANRADER!

Esperos Palace wordt niet in de nederlandse reisboeken aangeboden. Wij zijn in dit hotel beland doordat het naastgelegen kindvriendelijke hotel esperides gesloten was. Het hotel is super! Schoon, eten elke dag voortreffelijk, personeel super vriendelijk. Na twee dagen weten ze ongeveer wat je bestelt en hoe laat en dan krijg je de vraag: zelfde als gisteren? Super! Het hotel heeft geen faciliteiten voor kinderen! Het personeel doet er alles aan om het voor de kids toch aangenaam te maken. Het naastgelegen hotel heeft genoeg faciliteiten.. dus je kan er gebruik van maken als het open is.. en dan is dit hotel een TOP locatie zelfs met kinderen! Het zijn de gasten die het niet zo aangenaam maken voor kinderen. WIj hebben duidelijk gemerkt dat gasten zich zwaar hebben ge"rriteerd aan de komst van kinderen. De animatie 's avonds is ook gericht op 65+. Dat is het enige....... Als je wil stapen is de discotheek Colorado een absolute aanrader! Live music! In dezelfde straat verschill. bars!

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 9luc verhaegen21-01-2009

topper

goed personeel en goed eten heel mooi jammer animatie was iets minder

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 9Conny04-09-2007

Wij verbleven hier van 16/8 tem 28/8. 2 volw + 1 dochter van 16jr. Dit is een zeer mooi hotel, wel eerder rustig en vrij weinig animatie. Minder goed voor kinderen. Esperides (all-in) is het zusterhotel en is bereikbaar met een brug tussen de 2 hotels en daar was dan weer heel veel te doen voor kinderen. Gasten van Esperides waren niet welkom in Esperos. 's avonds heel weinig te beleven maar mits een paar min stappen kwam je aan een groot shoppingcenter met winkels en tavernes. Vlak achter het hotel ligt wel het waterpark van Rodos. Zeker doen !! Faliraki te voet op 20min, rodos-stad met de bus 20min. 1.85 €. Geen zandstrand, kleine steentjes en in de zee grote. Dus schoenen waren noodzakelijk. Drank is er wel vrij duur (3€ = cola) en bijna geen Belgen. Voor ons is een 2de maal zeker niet uitgesloten.

Gereisd met familie in september 2007

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Waterpark

• Soort gerechtenChinese, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportSurfen, Waterskiën