Aparthotel Esperos Mare

7 reviews over Aparthotel Esperos Mare in het Nederlands

Super!

Peter Mellebeek
4-9-2015

Een heel fijn rustig hotel met meer dan vriendelijk personeel, ruime propere kamer die goed werden gepoetst en een restaurant met zeer gevarieerd buffet en voor ieder wat wils.

Zalige sfeer en men mag de faciliteiten van de aanliggende hotels gebruiken. Okee in de strandbar zijn de dranken betalend (men is er gul met de alcohol) maar je kan de gratis drank uit eigen hotel meenemen en daar tijdens de optredens nuttigen. We gaan zeker terug met vrienden!!

Heerlijk hotel, echt een aanrader!

anoukm
14-1-2014

In Esperos Mare verbleven wij met z’n vieren, met twee jonge kinderen (8 en 13 jaar). We hebben echt genoten van deze vakantie.

Wij hadden een family suite, erg handig i.v.m. de kinderen want we hadden een afgescheiden

slaapgedeelte en de kamer was ruimer.

Het zwembad was erg mooi en schoon. Ook konden we gebruik maken van de faciliteiten van het naastgelegen hotel Esperos Palace. Ook een erg luxe hotel met heel groot en mooi zwembad.

Vriendelijk personeel, schone en nette kamers, goed verzorgd hotel en ook het eten was lekker en erg uitgebreid. Ook de kinderen vonden het eten lekker.

Het hotel ligt direct aan het strand, dat was perfect. Een geschikt hotel voor families en om tot rust te komen en te genieten.

Wij vinden Esperos Mare absoluut meer dan 4,5 ster waard.

Super!

jacqueline
4-9-2013

Mooi en erg schoon hotel! Het zwembad was er mooi. Het nadeel is wel dat het strand kiezels heeft, dit doet pijn. Je kan alleen eten en drinken in het hotel wat je hebt geboekt. Eigenlijk was dit het enige nadeel van het hotel.

D-reizen

Goed hotel, op enkele punten na.

Annemiek
30-7-2013

Het is een mooi hotel waarbij alle faciliteiten zijn gerenoveerd alleen geldt dit niet voor alle kamers. De zwembaden waren erg mooi en schoon en het personeel was erg vriendelijk.

Het eten in Esperos Mare is top! Een uitgebreid buffet, zowel in de ochtend, middag als avond.

Het hele hotel is All-in, het is alleen jammer dat dit niet overal voor geldt. Esperos Mare is van dezelfde eigenaar als Esperos Palace en Esperos family. Op de site staat vermeld dat bij het all-in pakket van Esperos Mare drankjes van 10.00u tot 24.00u inbegrepen zijn. Tevens staat er dat er life muziek en shows in de avond zijn. Deze shows en live muziek zijn echter op het terrein van Esperos Palace. We mochten hier wel naar toe, alleen de drankjes in de bar (van Esperos Palace) valt niet bij het all-in pakket. Indien we hier iets wilde drinken moesten we de drankjes apart nog betalen. Ik vond dat dit niet duidelijk op de site stond vermeld. We konden 's avonds alleen in één bar gratis drankjes bestellen.

hutje op de berg

lizet
28-6-2013

Bij binnenkomst in onze hotelkamers schrokken we ons dood, dit hadden we toch echt niet geboekt? De kamers waren vies en oud, ik zelf met twee linker handen had nog beter een kast in elkaar kunnen timmeren. Voor vier en half ster was dit echt te zielig voor woorden! Wij als gezin zijn meteen naar beneden gegaan en wilde uitleg hierover omdat we dit niet hebben geboekt! We kregen alleen te horen dat we morgen maar terug moesten komen omdat die gene er niks van wist. De volgende dag werd er gezegd dat we maandag maar terug moesten komen( slechte service) ze hielde ons aan het lijntje en hebben uiteindelijk niks anders gekregen.

Het buffet was prima, alleen de after night snacks waren diep triest. De afval van het buffet kon je koud krijgen! Middag snacks was het zelfde, dit was het afval van het ontbijt! Jammer!

Entertaiment minimaal, paar kinderen van 18 danste wat of deden verkleedpartijtjes!

Het hotel Esperos Mare is een van de drie Esperos hotels. Ons gezelschap bestond uit 8 personen: opa & oma, hun 2 kinderen met aanhang en 2 kids van 3 en 6. Esperos Mare is een hotel waar opa & oma op stand kunnen verblijven. Doordat je ook gebruik kunt maken van de faciliteiten van de andere Esperos hotels, hebben ook de kinderen het enorm naar hun zin. Esperos Mare heeft een rustig zwembad. Voor de glijbaan moet je door de tuin naar de buren. Daar is ook veel animatie en dus drukte/lawaai. De 'lazy river' is erg relaxed en heeft een bar waar je wel weer moet betalen voor je drankje. Het eten (ontbijt/lunch/avond) is zeer uitgebreid, elke avond anders en vond ik erg goed.

De kamers van Esperos Mare zijn zeer verschillend. Kies een 'sea view' room. Ik heb rechtstreeks bij het hotel geboekt, dus niet via een reisorganisatie.

Het strand is kiezel. Verder richting Faliraki wel zand.

Tegenvaller

Melanie Klinkhamer
26-5-2013

Uit de reisfolder haalden we de termen 'luxe ambiance en nieuw gerenoveerde kamers'. Absoluut niet. Slapen ging niet door de slechte geluidsisolatie en kale gangen. Geluid weerklinkt enorm en daardoor konden wij onze rust niet vinden. De kamers waren oud en werden niet goed schoongemaakt (zwarte voeten effect). Daarnaast was het qua uiterlijk meer een 2 a 3 sterren hotel, een slap aftreksel van het naast gelegen hotel Esperos Palace, welke WEL een luxe ambiance heeft met mooie zitplaatsen en bars. Wij hebben dit opgenomen met onze reisorganisatie welke uitgelegd heeft dat Esperos Mare zijn 4,5 ster te danken heeft aan de extra's zoals vergaderzalen ....

Over het personeel niet meer dan lovende woorden daarentegen. Goede service, heerlijk eten en bediening aan tafel. Maar wij hebben na 3 dagen onze vakantie omgeboekt naar een ander hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Esperos Mare in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Esperos Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.