Hotel Esperides Beach Family Resort

497 reviews over Hotel Esperides Beach Family Resort

• 2019
    10Jet Bijl24-08-2019

Geweldig park!

Wat een geweldig hotel!! Echt alleen maar lof ... begrijp niks van sommige negatieve reacties hier! Het eten was super echt elke dag afwisseling en diner in 2 restaurants maakte dat echt perfect. We waren er met 2 kinderen in een familie kamer. Kamers werden elke dag gepoetst en alles in het hotel was schoon, heel vriendelijk personeel en super service onze koelkast deed het niet bij aankomst en miste een opstaand randje op het stapelbed. Toen we terug kwamen vam het diner was alles al geregeld! Ondanks de vele kamer ( en wij dachten dat het echt een mierennest zou zijn) was alles zo relax en genoeg bedjes bij het zwembad! Geen koud eten alles genoeg en dat de hele dag door. Wij komen zeker nog eens terug en raden dit hotel dan ook echt aan voor gezinnen. De animatie deed ook alles zo leuk vooral Viky was echt een topper! Faliraki ligt op 3 minuten met de taxi en was erg leuk.

• 7Martijn23-08-2019

Leuke vakantie in Esperides Beach

Verblijf was super! We hadden 2 x een 2 -persoons kamer in het hoofdgebouw. Deze waren oke, maar wel erg gedateerd. Temeer als je Turkije bent gewend. Een opknapbeurt is dan ook geen overbodige luxe. Helaas geen kluisje in de kamer, moet je huren bij de receptie. De zwembaden waren super met voldoende bedjes! Leuke glijbanen en een leuk animatie team met leuke Kidsclub.De bars zijn oke, aqua smaak van de frisdranken onderling wel verschillend. Het eten is in alle gelegenheden heel goed en smaakvol, vooral het Tutti Frutti gedeelte. Kwartier met de taxi naar Rhodos stad. Een super vakantie gehad!

• 8Heidy20-08-2019

Prima hotel!

Prima en netjes hotel. Eten is zeer gevarieerd en ruim voldoende. Zwemmen baden en het strand zijn echt super goed. Wat ons opviel dat er veel gezinnen waren met kleinere kinderen. Voor onze dochter van bijna 17 jaar was er weinig extra te doen. Voor een week was dit goed te doen, maar het was leuker geweest als er een speciale ontmoetingsruimte was geweest voor de leeftijd van 16+. Ik was bang voor een massale vreet en zuippartij gezien de formule van all inclusive, maar dit was totaal niet zo. Dronken mensen hebben wij niet gezien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Niels16-08-2019

Zoals een vakantie moet zijn! Geweldig!

Een nagenoeg perfect resort! Op deze locatie wordt er alles aan gedaan om jou een geweldige vakantie te bezorgen. De gastvrijheid is ongekend hoog, de animatie verdiend een 10 en de hygiëne absurd goed. Er wordt heel goed schoongemaakt. Het eten is zeer gevarieerd en was super goed. Voor de kinderen is er naast een mini-club, diverse glij- en zwembaden en perfecte animatie, ook qua eten aan hen gedacht. Er is zelfs baby-voeding, chocoladepasta en 's middags kunnen er suikerspinnen en slush-puppy's worden gehaald. Het resort ligt direct aan het strand, met nog eens tal van (gratis) ligbedden en parasols. De kamers zijn in orde. Het hotel bestaat al sinds 1974 en is gedateerd, maar is in keurige staat en krijgt deze winter een mooie renovatie. Is er dan écht niets slecht? De wifi is in de lobby prima, maar wij zaten op de 7e etage zonder wifi. Geen probleem. Het resort is dichtbij het vliegveld, ook heerlijk. Een absolute aanrader!

• 9Patrick08-08-2019

Fantastisch!

Prima hotel voor gezinnen. Goede animatie, zeer goed eten, vooral tutti frutti is een aanrader! Familiekamer niet ruim, maar prima in orde. Goede bedden en goed werkende airco. Eigenlijk maar 2 minpunten kunnen ontdekken, geen zwembad is dieper dan 1.30m en de zoete drankjes. Verder een fantastische vakantie gehad.

• 6Michael R06-08-2019

Oké, maar kan op alle terreinen beter.

Een verzorgd hotel, al heeft het hier en daar wat onderhoud nodig. Het personeel mag van mij betreft iets vriendelijker zijn. Veel gasten komen uit Polen, Rusland en Duitstalige landen. Hier is het animatieteam ook op gericht. Al kan je met Engels over terecht. Voor kinderen (die nog geen Engels kunnen) is het hierdoor wel minder leuk. Het eten is op zich oké, alleen de Griekse maaltijden zijn boven verwachting. Voor de rest zijn er direct aan het strand bij het hotel (betaalde) watersport faciliteiten. Ze houden met de activiteiten rekening met jonge kinderen.

• 9FK28-07-2019

Enorm goed!

Mooi hotel. Schoon. Gezellig. Ruime kamers. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt. Prima bedden. Airco werkt prima. WIFI matig. Bus naar Rhodos stad stopt voor het hotel. 2,50 pp. In de buurt ook taxistandplaats. Naar Faliraki 5,= per rit voor 4 personen. Personeel vriendelijk/behulpzaam. Eten van prima kwaliteit en meer dan voldoende. Ontbijt van 7-11. Vanaf 12 uur weer lunchen bij Tutti Frutti bar (is echt nog heel nieuw volgens mij) waar je echt van alles kunt krijgen en wederom van uitstekende kwaliteit. Vanaf 18-21 uur weer diner. Minpuntje vind ik dat er geen merk frisdrank wordt geschonken. Geen pepsi/fanta etc. en dat proef je ook. Ligging aan het strand en voldoende strandbedjes beschikbaar. Ook goede kwaliteit. Van alles te doen aan het strand zoals paragliden, bootje varen etc. Leuk om te doen. Wel afdingen als je meerdere dingen gaat doen! Minpuntje geen bar aan het strand. 3x pw wisselen strandhanddoeken. Kortom aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam. Malevé27-07-2019

Leuk hotel

Net 2 weekjes hier geweest met onze kids van 5 en 8jaar. Heel goed hotel met lekker eten en goeie animatie. De glijbanen waren leuk voor onze 5 jarige dochter. Wij zijn een dagje naar het waterpark geweest dat op 500meter van het hotel ligt. Eten is heel verzorgd en lekker en heel veel keuze. In het restaurant is het druk s avonds maar wij aten buiten en daar is het goed zitten. Dikke pluim voor het animatie team die s avonds leuke shows in elkaar staken. Genoeg ligbedden en veel plaats aan het strand of de ligweide. Strand heeft helaas kiezels dat is minder. Zeker doen de bus voor de deur nemen en zowel s avonds of voor een zandstrand naar Faliraki gaan (10min met de bus, kids gratis wij 1,2€ pp) Als je zoals wij 2 weken gaat zeker een auto huren voor enkele dagen en het eiland rond toeren (Lindos, vlindertuin, prasonissi) Ik raad dit hotel aan voor mensen met jonge kids

• 9Rian21-07-2019

Super hotel

Eerste x Griekenland maar wat een goed hotel, boven verwachting. Wij zijn Turkije gewend... Eten is super gevarieerd incl tenderlion steak, verse zalm, sushi en varkenshaas. De juniorbar bij de glijbanen is het beste overdag. Heel veel keus zoals kipspiesjes, gyros, taco’s , vers belegde broodjes , mini loempiaatjes , onbeperkt ijs snacks. Alles met zeezicht ook fijn. Ontbijt echt uitgebreid.ik Mis alleen de optie om vers geperste jus te kopen... WiFi en airco prima. Als excursie de bumpy jeep safari gedaan , ook echt leuk met twee kids 10-12. Bij Nederlandse gids. Falikiraki stadje op 5 minuten afstand met de bus( halte voor de deur). Lindos ook met de bus (45 min 4,90). Ging hartstikke makkelijk . Strand kiezel en geen wilde golven doordat het in een baai ligt. Kortom wij zijn om. Geen Turkije meer, voor ons Griekenland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam. Cuypers - Van de Sande09-07-2019

Super fantastisch

Wij waren hier met 2 kids van 8 en 10 jaar. Super hotel, voor jong en oud. Animatie top. Personeel super vriendelijk. Kamer zeer proper iedere dag opnieuw. We komen zeker nog eens terug.

16 tips over Hotel Esperides Beach Family Resort

• Brent, 13-06-2014
    • Neem speciaal schoeisel mee voor in zee te gaan (rotsen/stenen)
    • Bezoek aan de oude stad is een aanrader! Via buslijn (op 50m van hotel) was ideaal. 2.20 euro/rit. Voorlaatste halte is vlakbij de ingang.
    • 50m van strand ook boot die je naar verschillende plekken kan meenemen (prijzen tussen de 6,5 a 30 euro)
    • Ga s'morgens naar het mooie Lindos want overdag is dit veel te warm
    • Reserveer zitplaatsen bij de vlucht van Aegean airlines, gratis en best handig

• Wendy, 23-10-2013

Rhodos stad,Linos en diverse baaien in omgeving echt aanrader. Zou wel paar dagen een auto huren.

• Sofie, 01-08-2012

lekkere cocktails lekkere likeuren fantastish animatieteam

17 vragen over Hotel Esperides Beach Family Resort

• Kim, 07-07-2017

Kinder faciliteiten

Kan iemand mij zeggen of de beloofde kinder faciliteiten er zijn denkend aan draaimolen springkussens, botsauto's, klimmuur???

• biencop, 22-07-2016

Wifi op kamer?

Is er wifi of een internetverbinding op de kamer? A ldan niet betalend?

• doraemon, 27-05-2015

Verschil hotel of bijgebouw?

Is er veel verschil tussen een verblijf in het hotel of in het bijgebouw? Bij de familiekamer staat dat je in het bijgebouw verblijft. Zijn er in het hotel geen familiekamers? Zijn de beschikbare kamers in de hotels ook geschikt voor twee volwassen en een kind zonder dat deze op een bank in de woonkamer hoeft te liggen?

Hotel Esperides Beach Family Resort info

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën