Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°24°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Esperides Beach Family Resort voor je op een rij gezet:

278 reviews over Hotel Esperides Beach Family Resort in het Nederlands

Je voelt je hier écht op vakantie.

Frank Wissink
16-6-2019

Echt familiehotel met ook veel jonge kinderen. Prima eten en veel ligbedjes bij het zwembad en aan het strand. Drankjes goed en leuke animatie. Het seafood specialiteiten restaurant kan beter. Airco kamer was ook onder de maat maar in het algemeen kan ik dit hotel aanbevelen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Davina e Johanna Bouman
16-6-2019

Een absolute aanrader: Hotel Esperides in koutouloufari op Kreta . Wat een locatie! Wat een prachtige behuizing! Wat een geweldig personeel! Alles heel schoon, het eten fantastisch! Directie en personeel doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Erg goed maar erg massaal.

Victor
14-6-2019

Het is een verouderd hotel met enorm veel kamers. Daardoor was het met name in de eetzaal een kippenhok. Gelukkig was het eten daarentegen wel echt goed met enorm veel verse keus (weinig vis). Wordt erg goed schoongemaakt ondanks dat het wat verouderde kamers zijn. Tip geen kamer accepteren bij de liften of thv het zwembad waar savonds entertainment is. Het is namelijk erg gehorig. Conclusie. Mijn dochtertje heeft het erg leuk gehad en animatie was erg leuk (alleen minidisco geweest). Nadeel veel russen en duitsers en heel massaal. Ook de ligging ondanks dat het staat aangegeven was niet helemaal top. Ik geef het overall een 7.5 a 8. 9.4 niet helemaal terecht in mijn optiek.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buiten het seizoen Geweldig

Jorrinde
5-6-2019

Het hotel was mooi, de familiekamer die wij hadden was goed en werd elke dag schoongemaakt. De bedden lagen heerlijk. Voor mij als buikslaper misschien juist net iets te zacht. De badkamer had een bad met douche, helaas was er geen bevestigingspunt voor de douche op hoogte voor een volwassenen. Maar voor een weekje vakantie is dat prima te doen. Wij zaten all-inclusief, het ontbijt was goed, de lunch was heerlijk veel variatie en het diner was top. Elke dag wel de basis maar ook elke dag andere erg lekkere dingen. Zo hadden we een dag sushi, een dag gamba's, een dag eend met heerlijk sausje en ga zo maar door. De zwembaden waren koud maar eenmaal door erg goed te doen. De glijbanen zaten apart van de zwembaden. Strand was een kiezel strand dus waterschoenen zijn erg fijn. Mijn advies voor excursies met drukke jonge kinderen(4&7): ga niet met de georganiseerde reizen mee, deze duren erg lang. Huur zelf een auto of een bootje.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

M.leensen
3-6-2019

Super hotel, vriendelijk hardwerkend personeel ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Alles is keurig schoon,leuke animatie. Eten is fantastisch .

Super!

J.
19-5-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Goeie bedden, overal wifi, heerlijk eten en meer dan genoeg keus, fijne locatie aan het strand, vriendelijk personeel en echt een super enthousuast en lief animatieteam.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een perfect accommodatie voor een familie vakantie

JW Teunissen
1-5-2019

Net teruggekomen van een verblijf van 11 dagen in Esperides Beach hotel. Einde april is nog voor het echte toeristische seizoen, dus hierdoor kan de review wel enigszins vertekend zijn. - Eten: goed, voldoende keus, eten goed van temperatuur, goed bijgevuld, beperkte afwisseling van dag tot dag. - drank: prima cocktails, prima openingstijden, geen merk drank, maar B-merken (geen ice tea verkrijgbaar als voorbeeld). - schoonmaak: hotel zelf werd hele dag door schoon gehouden. Kamer werd iedere dag schoongemaakt; meer dan voldoende wat ons betreft. - ligging: ligging is redelijk, met bus kun je overal komen (2,40 naar Rhodos stad; ouder gedeelte erg leuk), Faleraki was niet ons ding; viel tegen). - strand: zand met kiezelstenen. voldoende strand stoelen met parasols. - zwembaden: prima, perfect schoongehouden - entertainment avond: door recreatie team, beetje amateuristisch - dag recreatie: voldoende te doen, beperkte afwisseling per dag. auto huren: wij hebben auto bij hotel gehuurd. Perfect; all in verzekerd en de helft van de kosten die de touroperator in rekening bracht.

guest service: in de lobby van hotel zit overdag een medewerker waarbij je met al je vragen terecht kunt betreffende toeristische uitstapjes, bus tijden, ect. ideale aanvulling!

internet: internet toegang zou volgens hotel ook op de hotelkamer beschikbaar zijn. Dit is bij de familie kamers echter niet het geval; geen internet verbinding. Enkel in de lobby is de internet verbinding prima. Ook bij zwembad in de internet verbinding ok.

All in op vertrek dag: Wij vlogen pas in de nacht terug en moesten om 12.00uur uit checken. Gelukkig konden we de hele dag nog gebruik maken van de all-in formule (al stond er anders aangegeven; eigenlijk enkel "recht" op ontbijt op dag van vertrek).

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Super

Daphne
11-9-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad. De familiekamer met de schuifdeur is prettig. Buffet druk, maar lekker en voor ieder wat wils. Ook verse babyvoeding en flesvoeding staat klaar. Zwembaden heerlijk en super dicht bij het strand. Minpunt: onze kamer 1002 was zeer gehorig. Naast ons een schoonmaakruimte waar ze de hele dag in en uit liepen. Zeer gehorig op de gang door iedereen die langsloopt/ rent/ schreeuwt. Ik heb met oordoppen geslapen. Animatie leuk. Er wordt vooral Duits gesproken bij de kinderclub . Beetje Engels.

Het was super fijn en prachtig

Claudia
26-8-2018

Alles was super, we hebben zo genoten!!!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig.

Pieter Schipper
13-8-2018

De ligging aan het strand incl strandbedjes is super. het personeel is zeer vriendelijk vooral het animatie team was geweldig. Eten was zeer goed, divers warm en zeer goed van smaak. De gehele sfeer was relaxt geen opgedrongen regels. Wanneer er een min puntje genoemd moet worden dan zou ik zeggen dat de kamers (138) in het oude gedeelte iets groter mogen vooral met een kind van 14 in het iets te kleine logeerbed. Maar dit werd geweldig opgelost door ons een andere kamer (7115) te geven in het nieuwe gedeelte. Wij hadden all inclusief en zijn veelal op het resort gebleven maar voor uitstapjes naar Faliraki is het zeer gemakkelijk met de bus te doen €1,20 p.p .

Dona, Marketing Department, 1-2-2019

Dear Valued Guest, It was our great pleasure for us to know that you had an excellent stay into our Esperides Beach Family Resort. One thing that we place much emphasis on, is providing you and all our valued guests warm and thoughtful service; a service that is individually formed depending on the individual preferences of each guest. We do hope to see you again into our property for another memorable time. Kindest Regards,

• Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperides Beach Family Resort in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperides Beach Family Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.