Hotel Elysium Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag29°22°
Hotel Elysium Resort & Spa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Elysium Resort & Spa voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Elysium Resort & Spa in het Nederlands

sprookjesachtig op de avonden

Angelica
7-7-2017

alles was goed behalve de wijn bij het eten op de avond. Duur en niet lekker.

Thanasis Tougounzoglou, Head of Marketing & eCommerce, 5-8-2017

Dear Valued Guest,

On behalf of all of us here at the Elysium Resort & Spa I would like to thank you for your time to review our hotel and for your excellent rating. I am really glad to read that you thoroughly enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent feedback.

I am sorry that the wine served in our restaurants was below your expectations. We appreciate your feedback, which is valuable to us in order to further improve the quality of our services.

We would like to thank you once again for your review and very much hope to welcome you at the Elysium Resort & Spa during your next visit to Rhodes.

Kind regards,

Thanasis Tougounzoglou

General Manager

perfect

bart
28-10-2015

Wij hebben ontzettend genoten van het hotel. Het personeel is Ontzettend vriendelijk, van hoog tot laag! Enorm efficiente en overvriendelijke bediening aan het ontbijt, en wat een ontbijtbuffet, nog nooit meegemaakt! Ontzettend verzorgd hotel (in tegenstelling tot het eiland zelf)ontzettend, proper. Iedere morgen gaat de klusjesdienst rond voor mankementen binnen en buiten, heel de dag door wordt er gepoetst! Kregen een upgrade, suite met zicht op zee, welkomstchampagne met hapjes op de kamer. Omdat we rechtsstreeks boekten bij hen eerste avond dinner aangeboden, onvoorstelbaar aanbod van eten. Welnesscenter dik ok, ook overvriendelijk, niet goedkoop maar prijzen zoals bij ons! Misscchien één minpuntje, de sfeer 's avonds is iets kil maar aan de strandbar diverse optredens. Ligt langs drukke baan maar dat geldt voor alle hotels in Rodos. Aanrader!! Wel niet voor kinderen, was onze huwelijksreis zonder kids!

Aanrader !

benedicte leliaert
11-9-2015

Tophotel , heel leuk verblijf gehad .. Personeel is super ! Zaten in een superieur kamer met jaccuzi en zicht op zee , enkel onze jaccuzi werkte niet , kregen direct upgrade naar eliteclub + kamer , kamer iets groter maar daarom niet beter , wat wel leuk is was de aparte gezellige lounge waar je gans de dag door hapjes en drank kon verkrijgen , ontbijtruimte 's morgens is heel aangenaam buiten of binnen ... Enkele minpuntjes zijn naar ons beleven dan , bediening poolbar heel miniem , ze bleven liever aan de bar hangen ipv eens rond te komen aan de ligstoelen , heel weinig entertainment , een groepje dat optreedt tss 21.30 en 23u niet altijd even goed en daarna gewoon boeken toe en gedaan , bar boven nog tot 1.00u maar doods ... Samengevat wel een heel goed voor koppeltjes die wat rust zoeken .

Geen 5-sterren kamers

Maenhoudt
7-6-2015

het eten, het zwembad en de zetels aan het strand zijn goed. De ligging en de kamers echter laten te wensen over. Hotel is gelegen aan een drukke weg, waardoor veel verkeerslawaai in kamers. Daarenboven zeer slecht geïsoleerde kamers waardoor je alles hoort wat buren doen. Wijzigen van kamer kon enkel mits opleg van 360 euro, geen hulp dus. Al bij al zeker geen 5* waard.

Rust zoekers

Paul
27-10-2013

Voor de derde jaar op rij dit hotel bezocht en weerom een heerlijke vakantie gehad.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Rustig gelegen. Voldoende plaats en ligbedden aan het zwembad en het strand.

Wederom geweldig

Hannie
18-9-2013

Voor de tweede keer hier.

Wat de andere schrijven klopt echt niet.

Eten is goed.Ik ben al in veel Griekse 5 sterren geweest en dit doet echt niet onder.

Het ligt niet in een toeristisch centrum. Maar voor je boekt zoek je dat toch eerst op? Maar met bus boot of taxi ben je zo in Rhodios stad of Lindos

Inderdaad binnen in de bar een pianiste maar bij de beach bar was er elke avond wat anders te doen. Al bij al een pracht hotel goede service.

Vele nationaliteiten zodat je ook geen last hebt van b.v. hele groepen Russen of Italianen.

Wat een teleurstelling !

Peter & Bri
13-8-2013

Mooi hotel op de site, een tegenvaller in realiteit. Prijs niet in verhouding met de faciliteiten. Upgrade naar Elite Club. Afgang. Voordeel is de aparte ontbijtzaal met geweldig uitzicht. Het dinerbuffet is dramatisch slecht. Slechts eenmaal een poging gewaagd, bedroevend. Het a la carte restaurant Noble is sporadisch geopend, er zijn thema-avonden, geen sprake van een vrij menu. Er is een Elite Club Lounge, in werkelijkheid een donker hol waar een hostesses verblijft om vragen te beantwoorden. Vriendelijke dames, maar niet in staat iets voor elkaar te krijgen. Het buffet is waardeloos, een scala van zoetigheden en slechte mousserende wijn. Schalen worden niet aangevuld. High speed acces internet is in het gehele hotel niet aanwezig. Op de hotelkamer adviseert het hotelpersoneel het internet niet te gebruiken. ’s Avonds is het hotel uitgestorven, koud en ongezellig. Slechts een matig spelende pianiste galmt door de ruimten. Verder is er niets, helemaal niets.

voldoet niet aan een 5 sterren hotel

Martine Lurquin
25-9-2012

In de brochure staat een a la carte restaurant maar alleen toegankelijk op

woensdag en zaterdag mits reservatie.en toeslag.Luidruchtig met de vele RUSSEN aan het zwembad en in de kamers.Geen privacy op het balkon.

Zeker geen 5sterren waard.Personeel is ook niet al te vriendelijk.

Huwelijksreis NIET GESCHIKT!

Rick
24-9-2012

Dit hotel oogt fantastisch op de foto's en video's. Het tegendeel is waar. Het oogt fantastisch, maar je wordt hier kaalgeplukt. We hebben 4000 euro betaald voor de eliteclub, dit is nog niet de helft waard! Je betaald 3,20 per consumptie. In de elitebar kun je gratis drinken, maar je mag niets meenemen naar buiten, zwembad. Onze kleine (3jr) werd door iedereen telkens aangekeken, en was duidelijk niet welkom. Er is hier geen muziek, geen activiteit ... Helemaal niets. Voor iemand die een laatste rustplaats zoekt is dit fantastisch.

Pluspunten:

- mooi uitzicht

- gratis wifi bij elite

- erg mooie kamers

Minpunten:

- eten slecht (kruisbesmetting en koud)

- kinderen zijn duidelijk niet welkom

- je betaald de hoofdprijs voor drankjes

- te veel om op te noemen

Weer fantastisch

Paul De Pooter
22-6-2012

We hebben dit hotel nu reeds voor de 2de maal bezocht en we kunnen nu al zeggen "er zullen er nog volgen". Werkelijk subliem, de service in de Eliteclub, het ontbijt met panoramazicht de netheid, de vriendelijheid enz..

Kamertip: Noble restaurant is echt een Michelinster waard

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysium Resort & Spa in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysium Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.