Hotel Elysium Resort & Spa

GriekenlandRhodosFaliraki

8.5FantastischScore uit 23 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+88/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 23 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

23 Reviews over Elysium Resort & Spa

• 10Angelica07-07-2017

sprookjesachtig op de avonden

alles was goed behalve de wijn bij het eten op de avond. Duur en niet lekker.

Thanasis Tougounzoglou, Head of Marketing & eCommerce, 05-08-2017

Dear Valued Guest,

On behalf of all of us here at the Elysium Resort & Spa I would like to thank you for your time to review our hotel and for your excellent rating. I am really glad to read that you thoroughly enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent feedback.

I am sorry that the wine served in our restaurants was below your expectations. We appreciate your feedback, which is valuable to us in order to further improve the quality of our services.

We would like to thank you once again for your review and very much hope to welcome you at the Elysium Resort & Spa during your next visit to Rhodes.

Kind regards, Thanasis Tougounzoglou General Manager

• 10bart28-10-2015

perfect

Wij hebben ontzettend genoten van het hotel. Het personeel is Ontzettend vriendelijk, van hoog tot laag! Enorm efficiente en overvriendelijke bediening aan het ontbijt, en wat een ontbijtbuffet, nog nooit meegemaakt! Ontzettend verzorgd hotel (in tegenstelling tot het eiland zelf)ontzettend, proper. Iedere morgen gaat de klusjesdienst rond voor mankementen binnen en buiten, heel de dag door wordt er gepoetst! Kregen een upgrade, suite met zicht op zee, welkomstchampagne met hapjes op de kamer. Omdat we rechtsstreeks boekten bij hen eerste avond dinner aangeboden, onvoorstelbaar aanbod van eten. Welnesscenter dik ok, ook overvriendelijk, niet goedkoop maar prijzen zoals bij ons! Misscchien één minpuntje, de sfeer 's avonds is iets kil maar aan de strandbar diverse optredens. Ligt langs drukke baan maar dat geldt voor alle hotels in Rodos. Aanrader!! Wel niet voor kinderen, was onze huwelijksreis zonder kids!

• 8benedicte leliaert11-09-2015

Aanrader !

Tophotel , heel leuk verblijf gehad .. Personeel is super ! Zaten in een superieur kamer met jaccuzi en zicht op zee , enkel onze jaccuzi werkte niet , kregen direct upgrade naar eliteclub + kamer , kamer iets groter maar daarom niet beter , wat wel leuk is was de aparte gezellige lounge waar je gans de dag door hapjes en drank kon verkrijgen , ontbijtruimte 's morgens is heel aangenaam buiten of binnen ... Enkele minpuntjes zijn naar ons beleven dan , bediening poolbar heel miniem , ze bleven liever aan de bar hangen ipv eens rond te komen aan de ligstoelen , heel weinig entertainment , een groepje dat optreedt tss 21.30 en 23u niet altijd even goed en daarna gewoon boeken toe en gedaan , bar boven nog tot 1.00u maar doods ... Samengevat wel een heel goed voor koppeltjes die wat rust zoeken .

• 5Maenhoudt07-06-2015

Geen 5-sterren kamers

het eten, het zwembad en de zetels aan het strand zijn goed. De ligging en de kamers echter laten te wensen over. Hotel is gelegen aan een drukke weg, waardoor veel verkeerslawaai in kamers. Daarenboven zeer slecht geïsoleerde kamers waardoor je alles hoort wat buren doen. Wijzigen van kamer kon enkel mits opleg van 360 euro, geen hulp dus. Al bij al zeker geen 5* waard.

• 9Paul27-10-2013

Rust zoekers

Voor de derde jaar op rij dit hotel bezocht en weerom een heerlijke vakantie gehad. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Rustig gelegen. Voldoende plaats en ligbedden aan het zwembad en het strand.

• 9Hannie18-09-2013

Wederom geweldig

Voor de tweede keer hier. Wat de andere schrijven klopt echt niet. Eten is goed.Ik ben al in veel Griekse 5 sterren geweest en dit doet echt niet onder. Het ligt niet in een toeristisch centrum. Maar voor je boekt zoek je dat toch eerst op? Maar met bus boot of taxi ben je zo in Rhodios stad of Lindos Inderdaad binnen in de bar een pianiste maar bij de beach bar was er elke avond wat anders te doen. Al bij al een pracht hotel goede service. Vele nationaliteiten zodat je ook geen last hebt van b.v. hele groepen Russen of Italianen.

• 3Peter & Bri13-08-2013

Wat een teleurstelling !

Mooi hotel op de site, een tegenvaller in realiteit. Prijs niet in verhouding met de faciliteiten. Upgrade naar Elite Club. Afgang. Voordeel is de aparte ontbijtzaal met geweldig uitzicht. Het dinerbuffet is dramatisch slecht. Slechts eenmaal een poging gewaagd, bedroevend. Het a la carte restaurant Noble is sporadisch geopend, er zijn thema-avonden, geen sprake van een vrij menu. Er is een Elite Club Lounge, in werkelijkheid een donker hol waar een hostesses verblijft om vragen te beantwoorden. Vriendelijke dames, maar niet in staat iets voor elkaar te krijgen. Het buffet is waardeloos, een scala van zoetigheden en slechte mousserende wijn. Schalen worden niet aangevuld. High speed acces internet is in het gehele hotel niet aanwezig. Op de hotelkamer adviseert het hotelpersoneel het internet niet te gebruiken. ’s Avonds is het hotel uitgestorven, koud en ongezellig. Slechts een matig spelende pianiste galmt door de ruimten. Verder is er niets, helemaal niets.

• 6Martine Lurquin25-09-2012

voldoet niet aan een 5 sterren hotel

In de brochure staat een a la carte restaurant maar alleen toegankelijk op woensdag en zaterdag mits reservatie.en toeslag.Luidruchtig met de vele RUSSEN aan het zwembad en in de kamers.Geen privacy op het balkon. Zeker geen 5sterren waard.Personeel is ook niet al te vriendelijk.

• 5Rick 24-09-2012

Huwelijksreis NIET GESCHIKT!

Dit hotel oogt fantastisch op de foto's en video's. Het tegendeel is waar. Het oogt fantastisch, maar je wordt hier kaalgeplukt. We hebben 4000 euro betaald voor de eliteclub, dit is nog niet de helft waard! Je betaald 3,20 per consumptie. In de elitebar kun je gratis drinken, maar je mag niets meenemen naar buiten, zwembad. Onze kleine (3jr) werd door iedereen telkens aangekeken, en was duidelijk niet welkom. Er is hier geen muziek, geen activiteit ... Helemaal niets. Voor iemand die een laatste rustplaats zoekt is dit fantastisch.

Pluspunten: - mooi uitzicht - gratis wifi bij elite - erg mooie kamers

Minpunten: - eten slecht (kruisbesmetting en koud) - kinderen zijn duidelijk niet welkom - je betaald de hoofdprijs voor drankjes - te veel om op te noemen

• 10Paul De Pooter22-06-2012

Weer fantastisch

We hebben dit hotel nu reeds voor de 2de maal bezocht en we kunnen nu al zeggen "er zullen er nog volgen". Werkelijk subliem, de service in de Eliteclub, het ontbijt met panoramazicht de netheid, de vriendelijheid enz..

Kamertip: Noble restaurant is echt een Michelinster waard

• Bijgebouwen2

Facilities

• LiftenBeschikbaar (3)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)

Hygiene

• Contactloos betalenBeschikbaar