Hotel Dimitra

1 review over Hotel Dimitra

ett fantatiskt hotell

malin pettersson
10-7-2010

Om man ska till rhodos och festa är detta det bästa hotellet och ligger i korsningen mellan barstreet och clubstreet med bara några hundra meter till stranden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimitra in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimitra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dimitra scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.