Aparthotel Dias

Aparthotel
Aparthotel Dias
8,7

6 reviews over Aparthotel Dias in het Nederlands

Heel fijn hotel, klein, netjes.

A.Vermeer
3-10-2016

De eigenaren zijn erg aardig en doen hun best om je tevreden te houden. Nette schone kamers, die worden iedere dag schoon gemaakt, en je krijgt dagelijks schone handdoeken. Wil je een avondprogramma dan moet je niet in dit hotel verblijven. Het eten vonden wij niet fantastisch maar ook niet slecht. . Ontbijt is ook best simpel maar oke. Je kunt heerlijk eten in het restaurantje in de buurt van het hotel Muzikorama. Als je het pad uitloopt en dan meteen naar rechts kom je bij dit restaurant uit, echt 5 minuten lopen. Lekker eten, anders dan in het dorp en ook zeer betaalbaar.

Zijn er geweest in augustus 2015 en willen zo weer terug!denk nog elke dag eraan, wat een top vakantie was dat. Super leuk hotel, nette kamers die iedere dag worden schoongemaakt. Goede airco en super lekker vers gemaakt eten. Familie doet er alles aan om het er naar je zin te maken. Prima uitvalbasis om met eeb scooter, te voet of met de bus het eiland te verkennen. Erg lekker gegeten bij het restaurant om de hoek bij dias. Je zou er voorbij rijden, maar is zeker de moeite waard om heen te gaan. Ik heb geen enkel verbeterpunt!!!

super!

k
16-9-2015

begin september geweest.. en het was super!! hele aardige lieve mensen die dit appartement runnen.. elke dag word er schoongemaakt alles word goed verzorgd en ziet er goed uit!! als je iets vraagt regelen ze het meteen, een stukje lopen naar het strand maar prima te doen. wij hebben wel een scooter gehuurd en dat was top! antony quinn bay is ongeveer 5 min met de scooter of met de taxi dit is echt prachtig lekker snorkelen en je ziet allemaal mooie vissen. als je om de hoek van app dias kijkt aan de rechterkant is er een hele leuke super lekkere taverne.. heel goedkoop en echt grieks..lekker tussen de lokals. tenminste niet zo toeristisch als in de barstreet.

wij zijn later gegaan dus niet zoveel jeugd dat was top het was een stuk rustiger.. met de bus ben je voor 2,40 euro binnen 30 minuutjes in rhodos stad.. het is een goede uitvalbasis voor leuke uitstapjes.. alsik hier ooit weer naar toe ga dan word het zeker app Dias het was echt top!! zeker een aanrader!eten ook top in dias

mooi proper hotel

waterman
16-9-2011

Mooi hotel ,vriendelijke mensen ,prachtig zwembad en ligweide dichtbij alles zoals strand, winkels en eetgelegenheden .

familiale sfeer

ynna
13-8-2011

mooie propere kamers, airco aanwezig, mooi zwembadje, vriendelijke eigenaars,wel een heel eind van strand, maar mits fiets of scooter of een wandelingetje goed te doen,mooi zandstrand, ideale uitvalbasis voor vele excursies

zéker voor herhaling vatbaar

hier voel je je helemaal welkom

hilde
8-8-2011

deze zomer hier geweest. helemaal top. ontzettend aardige en gastvrije mensen die daar werken. kamers worden elke dag schoon gemaakt en om de dag schoon linnen goed en handdoeken. zwembad was ook prima, groot genoeg en schoon. er zijn genoeg bedjes om lekker te luieren aan het zwembad. je kunt er lekker eten voor weinig geld. het ontbijt is ook prima en wordt goed aangevuld. tot half 11 kun je ontbijten en ze blijven alles aan vullen, soms zelfs nog na half 11. de airco op de kamers zijn ideaal. naar het strand en centrum is het ongeveer 20 minuten lopen. voor de jeugd is dat wat lastiger maar daardoor heb je ook geen overlast van lawaai wat uit sommige hotels komt. bushalte is dichtbij .

het personeel van dias is altijd bereid om van alles te vertellen over de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Dias voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dias in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Dias scoort een 8.69 uit 10 op basis van 6 reviews.