Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°23°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Dessole Olympos Beach voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Dessole Olympos Beach in het Nederlands

Prachtige vakantie gehad

Angelique
31-12-2010

Wij zijn met 6en naar olympos Beach geweest. De kamers waren netjes-ieder dag werd er gepoetst/nieuwe handdoeken. Het eten was ieder dag verschillend, we hebben van de 8 dagen niet 1 dag gehad dat het hetzelfde was.Iedere keer een verassing dus.. Zwembaden en terras waren heel netjes...en wat ons opviel dat het heel rustig was. Een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

prima hotel

cindy
13-10-2008

leuk hotel kamers waren netjes mooi uitzicht op zee gehad erg handig shoppingcenter achter hotel gewoon om ff sávonds rond te lopen hotel is erg gericht op italiane en duitsers eten elke dag haast hetzelfde en dan de reuk van de knoflook elke dag bah heb drie weken geen spagetie meer kunnen zien maar wat er was was goed te eten zwembad was mooi zee was prachtig vooral om te snorkelen maar een heel gedoe om in zee te komen strand lagen stenen zonder schoenen haast niet te doen lang strand erg leuk je kunt langs alle hotels wandelen langs het strand een beetje richting faliraki net voor bij het hotel was een mooier zand strand zonder stenen sávonds is wel saai dan moet je het echt in faliraki of rhodos zoeken

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Geen echte aanrader

Jack
12-9-2008

Personeel over het algemeen aardig. Sommigen werken zich kapot, anderen staan te praten met collega's terwijl gasten staan te wachten. Eten was goed, veel keuze maar weinig variatie van dag tot dag. Aleen duitse en italiaanse gasten. Schitterend animatieteam..chapeau!!!! Konden wat beter vertalen zodat het voor iedereen duidelijk was. Zandstrand slechts gedeeltelijk waar. Zonder schoenen haast niet bereikbaar. Hotel is echt aan renovatie toe, evenals bijgebouwen.

Gereisd Met partner in september 2008

Neckermann

mooi hotel met veel italianen

maud
14-8-2008

We zijn in de zomer van 2008 naar dit hotel geweest. Enige nadeel, het is alleen via altours te boeken. Niet meer in Nederland. Het hotel was erg mooi en het eten goed, als je van italiaans en duits houdt. Er waren veel italianen in het hotel. Animatie was ook op hen gericht. Er was maar een animator die duits sprak.

Gereisd Met partner in Thu Aug 14 2008 15:20:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

De liften waren door het gehele gebouw te horen, dus ook 5

R. Troost
9-9-2005

De liften waren door het gehele gebouw te horen, dus ook 's nachts. Aan de achterkant van het hotel staan 5 grote airo's op de parkeerplaats te draaien wat bij ons in de kamer overlast gaf. Het bar personeel was zeer traag en hielp liever niet dan wel en een ijsblokje in een glas water was al teveel werk. ( Water was volgens hun koud genoeg)In de bar op het strand werkte de koffie machine, koelkast en afwasmachine niet. ( Dit was al maanden het geval) Voortdurend een tekort aan glazen. In de eetzaal ruimde men ook zeer traag de tafels op. Heel Italiaans ingesteld hotel ( Eten) Zeker geen A catagorie hotel. Achterstallig onderhoud

Gereisd Anders in september 2005

wij zijn half mei geweest

donky
23-5-2005

wij zijn half mei geweest. het seizoen moet nog op gang komen dat is duidelijk te merken,nog niet alles is open en het animatieteam was de eerste week nog niet compleet.het personeel is zeer vriendelijk en het eten is van een uitstekende kwaliteit.mooi hotel met prachtig zeezicht.

Gereisd Anders in Mon May 23 2005 20:32:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik ben hier begin mei geweest

josine
10-5-2005

Ik ben hier begin mei geweest. het seizoen begint hier dan net dus er is nog niet veel open. Het animatieteam was nog niet compleet, maar het was wel heel gezellig. het eten was prima, alleen soms niet goed doorbakken. De mensen waren aardig en de service perfect! Verder was alles goed te bereiken. Prima hotel!

Gereisd Anders in mei 2005

Wij verbleven hier de de eerste 2 weken van September

Edwin Eijsten
2-1-2005

Wij verbleven hier de de eerste 2 weken van September.Het is een prima hotel, wat er goed verzorgt uitzag.Het eten was er perfect, alhoewel we na twee weken wel weer uitkeken naar het hollandse eten.Het animatieteam wat daar was, was erg goed.Wij waren overigens de enige Nederlanders.De terugreis met de bus hebben we een slechte ervaring aan overgehouden.Verder is het een aanraden.(Spoedcursus Duits gewenst.) We gaan dit jaar naar Kreta, en willen graag naar een * sterren hotel.Iemand toevallig een tip?

Gereisd Anders in januari 2005
2004

We hebben hier een prima vakantie gehad van 12/6/2004 tot

Marcel
25-6-2004

We hebben hier een prima vakantie gehad van 12/6/2004 tot 25/6/2004. Enige aanmerking die we kunnen maken is dat er wat te weinig personeel was bij de bars zodat je weleens wat lang moest wachten. De vriendelijkheid van het personeel zorgde ervoor dat je dat op de koop toenam. Veel plezier gehad aan het animatieteam. Waren overigens de enige Nederlanders tussen veel Duitsers en Italianen. (maar Oranje ging door)

Gereisd Anders in juni 2004

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dessole Olympos Beach in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dessole Olympos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.