Hotel Cathrin

Hotel Cathrin
7,3

5 tips over Hotel Cathrin

Lambert, 31-8-2014
Auto huren i/h Hotel! Mooie fitness , maar kost 6€ per dag! Prijzen zijn redelijk , koffie 2,20€ , soft drinks 2,20€ , glas wijn 4€, cheeseburger met frietjes 6,50€, cocktail 5€. Eenmaal buiten het Hotel is niks meer te doen , geen winkeltjes of wandelpaadjes...maar dat weet je op voorhand. Wie hier komt is echt voor de rust. Om 20u30 schminken ze de kids , om 21u kinderdisco , om 21u30 gratis Bingo en dan is er een coctail , tshirt of massage te winnen. Om 22u een show of quiz , om 23u30 diso.
Wilfried, 19-5-2013
Je kan in Faliraki een bootje nemen naar Rhodos en/of Lindos. Komt goedkoper uit dan via de touroperators. Huurwagens vind je al vanaf 35 Euro/dag.
Cindy, 24-9-2012
Leuk om een dagje Rhodos Stad te doen en ook Lindos is een aanrader.

Gerard, 17-5-2012
Huur een auto bij J&D cars (heeft een kantoor in de receptie van het hotel . Bijzonder vriendelijke mensen (Vasili)
Jan Thijs, 8-5-2012
Als je 's nachts last heb van de muggen dan koop je in het winkeltje van het hotel een apparaatje met tabletjes om de muggen te verjagen. Breng ook eens een bezoekje aan het eiland Symi, vertrek met de boot vanuit de haven van Rhodos stad.