Géén boekingskosten
GriekenlandRhodosFalirakiHotels FalirakiHotel Casa Cabana Boutique Hotel & Spa - Adults Only

Hotel Casa Cabana Boutique Hotel & Spa - Adults Only

GriekenlandRhodosFaliraki

8.9FantastischScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Wauw! Dit prachtige adults only hotel op Rhodos heeft alles om van jouw vakantie een droomvakantie te maken! Casa Cabana ligt vlakbij het strand, maar je bent ook zo bij allerlei restaurants en winkels in de buurt. Na een dagje genieten trek jij je terug op je luxueuze kamer... Wat wil je nog meer tijdens je vakantie naar Rhodos?

Vakantieganger Janny geeft dit hotel een 10, ze schrijft: “Alleen maar pluspunten. Echt fantastisch en heel vriendelijk, behulpzaam en het restaurant is grandioos. Nergens zo lekker gegeten als daar. Alle lof voor Elsa, Antonius en de kok. Een echte aanrader.”Ook Robin heeft genoten van haar verblijf en schrijft: “Prachtig hotel om even heerlijk bij te komen. Schoon, vriendelijk personeel, mooi zwembad met leuke ligbedden. Prima ontbijt.”Kim heeft met haar partner een onvergetelijke tijd beleefd en schrijft: “Prachtig hotel! Geen minpunten op te noemen. Als het aan mij ligt verdient dit hotel de dikke 5 sterren. Vriendelijk ontvangen bij aankomst, altijd even vriendelijk ieder moment van de dag. Hotelkamer super netjes en schoon. Goed eten, ontbijt, lunch en diner. Goede muziek bij het zwembad. Enorm pluspunt voor ons was dat we op de dag van vertrek voor 4 euro per uur later uit kunnen checken (niet altijd mogelijk). Ik raad Casa Cabana zeker aan!”

De ligging

Casa Cabana ligt in Faliraki op het Griekse eiland Rhodos. Het hotel is gunstig gelegen in een omgeving met allerlei restaurants, terrasjes en winkels. Hier kan je terecht als je lekker uit eten wil, of als je lekker een middagje wil winkelen! Faliraki ligt ongeveer 15 km ten zuiden van Rhodos-stad en omvat elk soort entertainment dat elke bezoeker zoekt. Faliraki staat bekend als een van de meest populaire badplaatsen op het Griekse eiland Rhodos. Het heeft een kuststrook van slechts vijf kilometer lang. Een heerlijke plek voor een flinke dosis zon, zee en strand. Daarnaast sta je zó met je voeten in het zand, want het is slechts 400 meter lopen naar het dichtstbijzijnde zandstrand. Hier maak je tegen betaling gebruik van de ligstoelen en parasols. Ondanks de centrale ligging is het wel heerlijk rustig, je kunt ontspannen en genieten zonder drukte om je heen. Wil jij meer van Rhodos verkennen? Bezoek dan het pittoreske plaatsje Lindos, met haar witte huizen. Of breng een bezoekje aan de mooie thermen van Kalithéa! Enkele andere tipsDe oude stad van Rhodos, hier bewonder je de overblijfselen uit de Oudheid en een eeuwenoude stadsmuur. Een bezoek aan de vlindervallei mag je echt niet overslaan! Het is een pittige wandeling langs watervallen en beekjes, maar onderweg fladderen er prachtige vlinders om je heen. Eén ding is zeker: je zal je niet vervelen tijdens je vakantie op dit prachtige eiland.

Het hotel en faciliteiten

Casa Cabana is een 4-sterren adult only hotel, dit betekent dat alleen gasten van 18 jaar of ouder worden toegelaten. Het hotel heeft 2 verdiepingen en in totaal 56 kamers. Het gastvrije personeel van Casa Cabana staat 24 uur per dag voor je klaar bij de receptie. Hier kan je eventueel gebruik maken van de bagageruimte en zelfs een doktersservice. In het hele hotel is er gratis WiFi, zowel op de kamers als in de openbare ruimtes. Casa Cabana heeft een mooi zwembad, waar je in alle rust geniet van de Griekse zon. Na een verfrissende duik kan je zonnen op het zonneterras met ligstoelen en parasols of de ‘zen tuin’. Valt het weer tegen? Maak dan gebruik van de televisieruimte of laat je verwennen met een Griekse massage! Huur je een auto? Goed nieuws: het hotel beschikt over kosteloze parkeerplaatsen!

De kamers

Casa Cabana Hotel & Suites biedt een speciale selectie kamers en suites met een boho-chique stijl, elegant meubilair en moderne vakantievoorzieningen. De kamers zijn ruim en bieden een ontspannen sfeer. Het beschikt over gratis WiFi, airconditioning, telefoon, kluisje, televisie, koelkast en koffie- en theefaciliteiten. De kamers hebben een balkon of terras met zitje. Alle kamers hebben een privébadkamer met een bad of douche, toilet en haardroger. Kortom, alles wat u maar wilt om uw verblijf tot een waar genoegen te maken.Het verschil in kamersDe standaard kamers van Casa Cabana beschikken over de bovenstaande faciliteiten. De superior kamers hebben naast de standaard faciliteiten een jacuzzi op het balkon of een privézwembad. Dat is pas echt genieten! Vakantieganger Mirna tipt: “Zou wel voor een ruimere kamer gaan anders heb je weinig opbergruimte en oogt je kamer snel rommelig.”

Eten en drinken

Je kan bij Casa Cabana verblijven op basis van logies en ontbijt of halfpension. Verder is er een bar, waar je geniet van lekkere drankjes en snacks. In het restaurant van het hotel, Esan Cuisine & Cocktails, draait alles om passie voor smakelijke creaties. Kwaliteit en verse grondstoffen worden dagelijks gecombineerd tot een smakelijk ontbijt, snacks en natuurlijk een uniek diner. Vele vakantiegangers spreken erg lovend over dit restaurant!Ontbijt: 08:00 - 10:30, Lunch & Snacks: 12:00 - 18:00, Bar: 10:00 - 01:00, Diner: 19:00 - 00:00

Adults only vakantie

Wil je even niet met de kids op vakantie of juist ontsnappen aan die van een ander? Dan is dit dé vakantie voor jou. Casa Cabana is alleen toegankelijk voor gasten van 18 jaar of ouder. In dit resort ben je weg van lawaai en haast en geniet je van een luxe vakantie. Of je nu kinderen hebt of niet, iedereen heeft weleens een adults only vakantie nodig.

Goed om te weten

In deze accommodatie zijn huisdieren niet toegestaan. Houdt er rekening mee dat alle gasten die in een huuraccommodatie in Griekenland verblijven, een 'overnachting belasting' moeten betalen. Dit bedraagt €3 euro per nacht. Tegen betaling kun je op het strand ook ligbedden en parasols huren. Een dag gebruik van de sauna en/of stoomkamer bedraagt 10 euro per persoon.

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over Casa Cabana Boutique Hotel & Spa - Adults Only

• 8Jade Jacobs31-05-2022

Ik beveel dit zeker aan

Erg mooi verblijf en gast vriendelijk. Geen kasten op sommige kamers dus hou daar rekening mee

• 9Erik en Annelies25-05-2022

in één woord geweldig

Casa Cabana is een kleinschalig modern boutique hotel. Wij hebben de reis, transfers en verblijf geboekt bij Zoover. Dat verliep vlekkeloos.

Het hotel heeft echt vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid vers ontbijt. Op de kamer een heerlijk bed en een fijne douche. Je beschikt over een Nespresso machine én een koelkast met vriesvakje. De hele dag hoor je relaxte muziek bij het zwembad en bar, de ligbedden bij het zwembad zijn fenomenaal. Wij hebben twee keer heerlijk gegeten in Casa Cabana (restaurant heet Esan). 's Avonds wordt het restaurant opengesteld voor publiek, dus wel even reserveren. In de buurt zitten nog diverse goede , hippe strand- en eettentjes. In 1 minuut loop je naar 'Bar street' en in vijf minuten naar het strand. Bushalte naar Rhodos stad is achter het hotel, voor zo'n drie euro ben je met een half uur in Rhodos, Lindos is ongeveer 50 minuten. Wij gaan hier zeker nog eens terug!

• 10Janny07-07-2021

Fantastisch!!!

• 4Renée21-07-2019

Eens en nooit meer weer

Helaas zijn wij niet te spreken over dit hotel. 1. De gastvrijheid was erg ver te zoeken. Onze zwemkleding is verkleurd door het chloorwater in de jacuzzi. Dit meerdere malen aangegeven bij de receptie. Geen excuses, alleen antwoorden als: bedankt voor het doorgeven. Bij thuiskomst gemaild dat we niet tevreden zijn hoe ze ons behandeld hebben. Wij kregen als antwoord dat wij de enige waren met deze klacht, dus dat dit dan niet van de jazucci kon komen. Erg slecht! Badkleding weg kunnen gooien van een totale waarde van € 70,- 2. Adults only nemen ze niet serieus. De eigenaar neemt iedere dag zijn baby mee waardoor je steeds gehuil en geschreeuw hoort. Ook komen families met kinderen zwemmen in dit hotel met een hoop gespetter en lawaai. Ze zien het gebeuren maar zeggen er niks van. 3. De kamers zijn erg mooi ingericht, maar erg onpraktisch. Ook aan handdoekje leggen wordt hier gedaan. Al met al, wij gaan hier niet meer heen.

• 10Robin14-07-2019

Heerlijk

• 8Mirna01-12-2018

Prima nieuw hotel op top locatie

Hotel wat net geopend is op een top locatie in Faliraki. Wordt gerund door een familie die nog een hotel hebben in Faliraki met een zelfde soort uitstraling. Modern en schoon maar omdat het net geopend is mist het nog wat sfeer. Eigenaar had nog veel plannen en ik denk dat het echt een topper gaat worden. We hebben er een keer gelunchd en dat was prima. Zou wel voor een ruimere kamer gaan anders heb je weinig opbergruimte en oogt je kamer snel rommelig.

• 9Paul Vries16-09-2018

Absoluut een aanrader!

Het was een mooi hotel met een prachtige inrichting. Was ook pas 2 maanden open. Mooi afgewerkt, prima kamer, prachtig zwembad en fantastisch ontbijt! Eigenaar/personeel erg vriendelijk maar beginnende horecamensen. Moeten nog wat ervaring krijgen in het runnen van een hotel en omgang met gasten.

• 10Kim06-09-2018

Onvergetelijk

Prachtig hotel! Geen minpunten op te noemen. Als het aan mij ligt verdient dit hotel de dikke 5 sterren. Vriendelijk ontvangen bij aankomst, altijd even vriendelijk ieder moment van de dag. Hotelkamer super netjes en schoon. Goed eten, ontbijt, lunch en diner. Goede muziek bij het zwembad. Enorm pluspunt voor ons was dat we op de dag van vertrek voor 4 euro per uur later uit konden checken (niet altijd mogelijk). Ik raad Casa Cabana zeker aan!

• 10Mirjam06-08-2018

Wat een plaatje!

Dit nieuwe hotel is super mooi en lijkt precies als op de foto's. Personeel doet hun best maar je merkte een klein beetje dat dit hun eerste seizoen was, ondanks dat staan ze wel klaar waar nodig. Het ontbijt is elke dag het zelfde maar je kunt er een week prima van eten. Jammer is dat ze de keuken voor het dinner al om 18:00 sluiten. De ligging is perfect, dichtbij zee en net niet in de drukke straten. tip: scooter huren en zelf het eiland verkennen

Hotel Casa Cabana Boutique Hotel & Spa - Adults Only info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne