Hotel Calypso Palace

• Animatieprogramma

31 reviews over Hotel Calypso Palace in het Nederlands

• 8Vera20-07-2012

Prima hotel

Jammer was dat de manager meeliep om ons keuze te geven uit een kamer met uitzicht op een rots, of op zeezicht...voor zeezicht moest wel nog extra betaald worden:-( De verschillen tussen Palace en Beach: je kunt van de faciliteiten (niet van de restaurants dus!) van beide hotels gebruik maken. Palace ligt niet direct aan zee en is wat verouderd. Dit zie je vooral aan de kamers en restaurant/bar gedeelte. Bij Palace kun je buiten lunchen en dineren, bij Beach niet (snackbar wel). Het buffet bij Palace is beperkter dan bij Beach. Eten is prima, niet bijzonder, thema avonden waren wel erg goed! De drankjes en vooral cocktails waren super en onderdeel van All-Inn! Bij Palace is er geen muziek aan het zwembad was waardoor je heerlijk rustig kon liggen. Zwembad bij Beach is speelser en genoeg ligbedjes (zeker ook aan het strand) Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het geheel heeft een luxe en ontspannen uitstraling. Een volgende wel Beach vanwege de uitstraling en uitzicht en sfeer.

6Kindvriendelijk
    7Eten
    6Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    8Service

• 9Elma23-10-2011

Super gastvrij hotel!

We hebben een heerlijke week gehad in calypso palace. Bij aankomst kregen we een kleine familiekamer maar een dag later konden we verhuizen naar een zeer ruime kamer met zeezicht en een spectaculair uitzicht. Aan al je wensen wordt voldaan. Het eten was lekker en gevarieerd en de gastvrijheid van het personeel super! 's Avonds gezellig hangen in de bar met animatie en de superleuke barman Theo, net Fauwlty Towers, TOP. Overdag alle faciliteiten van het tegenoverliggende Calypso Beach en het strand, 's ochtends en 's avonds de gezelligheid van Calypso Palace. Beach vonden wij te masaal. Kamers zijn iets gedateerd maar functioneren prima. We hebben genoten in Faliraki met zijn heerlijke zandstranden en lekkere zee.

9Kindvriendelijk
    7Kamers

• 7anoniem16-05-2011

Niet zo goed als we hadden verwacht!

Calypso Palace is wel een heel rustig hotel: er is eigenlijk totaal niets te doen. Gelukkig mochten we gebruik maken van alle faciliteiten van Calypso Beach (behalve restaurant). Het eten was gewoon, goed maar ook niet meer. Eigenlijk best beperkte keuze... Voordeel van het restaurant was wel dat het dus daar ook heel rustig was. Wij hebben dit hotel geboekt via TO dus niet zoveel betaald. Al bij al wel goed maar wij vinden het toch niet echt een aanrader. Als we zouden terug gaan, zouden we eerder opteren voor de Calypso Beach. Het personeel is wel supervriendelijk en heel behulpzaam.

7Eten
    6Kamers
    7Ligging

• 8H.J.Deen12-02-2011

heerlijke vakantie

faliraki is een mooie omgeving mooi gezellig hotel met vriendelijk personeel, muziek mag wel wat later doorgaan. voor herhaling vatbaar

6Kindvriendelijk
    8Service

• 7edje05-07-2010

Goed! zeer gezellig hotel

zeer goed hotel eten is super hebben nog nooit zo lekker eten gehad wij zijn al in vele hotels geweest alleen veel oudere mensen geen kinderen hooftzakelijk duitsers je hoeft niet vroeg op voor bedje te reserveren als je drukte wil kun je naar calypso beach mag je ook alles gebruiken super vac gehad

10Eten
    7Ligging

• 9Fam Janssen en Mennen18-08-2009

4 + hotel zeker de moeite waard

We hebben een heerlijke vakantie gehad en voor iedereen aan te raden. Het personeel maakt je het zeker naar de zin en niets is hun te veel. Genoeg zwembaden tot de beschikking en dicht bij de zee, heerlijk gewoon. Handdoeken badkamer en zwembad service kan niet beter. Eten was heerlijk en zeer gevarieerd, super.

8Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit

• 9Kenens30-07-2009

zeer goed hotel

Calypso Beach geboekt zonder zeezicht, ter plaatse werd ons Palace aangeboden met zeezicht zonder meerkost en ruimere kamer. Palace is zeer goed, alle faciliteiten van Beach mogen gebruikt worden oa restaurant, strand, zwembad,... Palace is rustiger, kleiner en gezelliger, personeel is veel vriendelijker dan in Beach. Mijn man was jarig, als dessert een speciale verjaardagstaart voor hem. Geen spijt van de omruiling naar Palace! Zou volgende keer terug Palace willen.

9Kamers

• 9brutje06-06-2008

brutje zeer mooi verzorgd hotel,vriendelijk personeel en goed verzorgd eten,beter dan in calypso beach. rustig hotel voor rustzoekers en niet rustzoekers kunnen bij Beach terecht. hier kun je alemaal gebruik van maken. zeer mooi aangelegd en mooi strand waar genoeg bedjes te krijgen zijn. mooie streek waar je vanalles kunt doen.

10Eten
    9Kamers

• 8 smit22-04-2008

Rustig hotel tegen heuvel gebouwd geschikt voor de oudere vakantiegangers.Ligging tegenover Calypso Beach waarvan zonder beperking van alle facaliteiten gebruik kan worden gemaakt.

• 10schwanen01-11-2007

eenweekje calipso beach wat is het toch snel gegaan, het is een aanrader.het personeel is er super vriendelijk en het hotel was heel erg schoon! ook voor kinderen was er de hele dag door een programma, het hotel ligt direct aan het strand. de dranken die men krijgt bij al in zijn de normale buitlandse dranken oa Metax, walker, tia maria etc wat me wel verbaasde was dat men daar oranje boom schonk, maar niet getruurd er werd ook grieks bier geschonken .smaakte beter. wel zijn er veel duitsers in het hotel. maar toch gezellig. al met al een mooie vacantie plek om er tot rustr te komen. voor ons zeker de moeite waard om er volgend jaar terug te gaan.

p.s de groeten aan Marjan en verra uit limburg

Roland & marina

10Kindvriendelijk
    10Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Ligging

8 tips over Hotel Calypso Palace

• floon, 13-05-2014

Geef af en toe een tip aan het personeel. Dat verdient het. De bus naar Rhodos Stad kostte € 2.30 enkele reis per persoon.

• florent, 19-10-2013

huur eens een auto en doe zelf een eilandtoertje. Rhodos en Lindos, zij natuurlijk zaken die je moet gezien hebben? Ga met de boot naar Lindos, ze stopt op de beach aan het hotel. Bus naar Rhodos voor de deur, Zeer goedkoop

• Joop, 14-10-2013

Huur een auto bij het verhuurbedrijf in hotel Calypso Beach. Wij huurden 3 dagen een Peugeot 107 voor 75 euro.( volledig all risks verzekerd). In het hoogseizoen zal het wel wat duurder zijn. Bezoek het leuke stadje Lindos

8 vragen over Hotel Calypso Palace

• Bob, 18-05-2013

Wie

Wie komt naar dit hotel deze zomer wij komen met twee Fam. In juli

Sancho Eussen, 23-05-2013

Wij zijn in Calypso Palace geweest, en werkelijk een super hotel, beetje verouderde kamers (Griekse referentie), maar de rest is dik in orde. Vooral veel gebruik maken van Calypso beach overdag.

• bob, 18-09-2012

lange broek

is een lange broek echt verplicht of alleen gewenst groetjes bob willen in 2013 gaan

Sancho Eussen, 23-05-2013

Niet verplicht!, zowel s' morgens, s' middags als s'avonds lekker in een nette korte broek aan het zwembad gegeten. Niks msi mee, en volledig geen probleem voor personeel, zlefs niet aan de bar.

• Bob, 18-12-2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats