Hotel Calypso Palace

• Animatieprogramma

31 reviews over Hotel Calypso Palace in het Nederlands

• 6florent19-10-2013

Niet meer opnieuw

Calypso Palace is een ouder hotel, hier en daar vernieuwd. Receptie blijft indrukwekkend klein, eetzaal is ook niet groot genoeg bij kouder weer.Bar zonder veel sfeer. Het hotel is wel proper. De enige bezoekers zijn duitsers die er reeds jaar na jaar terug komen. Eten is eentonig en buffet niet al te groot, veel varkensvlees. Van desserts kent de kok niets, altijd dezelfde gebakjes en plum pudding. Enige goede zaak is dat je Calypso Beach ook mag gebruiken, veel moderner, luchtiger, mooie tuin goede snackbar s'middags voor de lunch. Verwarmd zwembad voor in voor- en najaar ontbreekt Prachtig strand met voldoende ligstoelen, je kan wandelen tot in Faliraki over houten planken die op het strand gelegd werden en alle hotels met elkaar verbinden.

4Eten
    5Prijs/kwaliteit
    7Service

• 8Joop14-10-2013

Erg goed hotel

Wij verbleven van 3 tot 13 oktober in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden all inclusive geboekt. Het eten in het hotel is gevarieerd en goed. Alle drankjes, ook de cocktails en andere sterke dranken zijn inbegrepen bij a.i. De kluisjes bij de receptie zijn gratis. Wij kregen elke dag gratis nieuwe badhanddoeken voor het zwembad en het strand. De kamer voldeed aan onze wensen. Nederlandse t.v. is niet aanwezig. Tegenover dit hotel ligt het zusterhotel Calypso Beach. Wij konden van alle faciliteiten van dit mooie hotel gebruikmaken, zoals zwembaden, strand met gratis strandstoelen, kussens en parasols, lunch, drankjes en animatie. Via de weg is het centrum van Faliraki in 20 minuten lopend te bereiken. Via het strand doe je er nog korter over. Het eiland Rhodos is prachtig. De oude binnenstad van Rhodos is erg mooi. Het weer begin oktober is erg goed. Wij hadden 10 dagen zon en temperaturen tussen de 24 en 28 garden. Het zeewater was 23 graden.

• 8theopander20-09-2013

prima hotel

Fijn, rustig hotel tegenover zusterhotel aan het mooie strand, mooie kamers die elke dag schoon worden gemaakt, vriendelijk personeel. Goed eten. Alleen Duitse en Russische tv. Entertainment Calypso Beach stelt niet heel veel voor. Wel leuke bar met lekkere drankjes. Stadje faliraki is echt verschrikkelijk, maar heb je geen last van. Mooie strandjes ook nog in de buurt (Anthony Quinn Bay).

4Kindvriendelijk
    9Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service
    7Ligging

• 6Jackie30-07-2013

Dit nooit meer

Het hotel heeft de perfecte ligging maar de kamers zijn echt in slechte staat. Geen kluis op kamer of water in de minibar, geen zeepjes in de badkamer, scheuren in het tapijt... Kamers zijn echt maar 3 sterren waart! Het eten is wel heel lekker met veel variatie, vriendelijke mensen en lekkere cocktails. Fijn dat we in de beach mogen komen anders was het maar een saai hotel. Bij aankomst vroegen ze of we een kamer met zeezicht wouden, vroeger 25 euro per persoon! Hebben dat niet gedaan maar toch het zeezicht gekregen, wouden gewoon wat geld uit onze zakken halen. Heel veel te doen buiten het hotel, je bent snel in het centrum en rhodos stad met de jeep of taxi, zeker in de avond doen. Het waterpretpark is ook een aanrader! Maar vergeet je waterschoenen niet, handig voor alles wat er te doen is.

8Eten
    4Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    8Service
    10Ligging

• 9Sancho Eussen23-05-2013

Gezellig! Eten en drank 9.5 TOP!

Calypso Palace is OK, sfeervol rustig, familiair, en het eten en gastvriendelijkheid zijn er werkelijk zeer goed 9.0!! Het hotel ligt aan de overzijde van de straat, waardoor het strand en Calypso Beach hotel maar een paar minuutjes lopen is. Kamers, entree, receptie zijn verouderd, maar functioneel. Enig minpuntje: in alle brochures staan bij Calypso Palace de foto's afgebeeld van Calypso Beach, en bij Calypso Palace vertellen ze je niet direct zo duidelijk dat je ook van alle faciliteiten van het Calypso Beach (strandbedden, bar, middageten, sport en animatie) gebruik kan maken, dit hoorden we van andere hotelgasten.

8Prijs/kwaliteit

• 9Linda van GElder20-05-2013

prima hotel met geweldige service

Wij hebben genoten van een heerlijk weekje in dit hotel. Kamers zijn wat sober en iets gedateerd, maar schoon. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt door 2 lieve dames en om de dag schoon beddengoed. De maaltijden zijn fantastisch en het entertainment 's avonds is altijd entertainend (hoewel t niet altijd je eigen smaak zal zijn). Personeel is meer dan vriendelijk en altijd behulpzaam. Zwembad met rondom bedjes en parasols op de 4e etage is heerlijk. Prachtig uitzicht over zee en Faliraki. Al met al: een aanrader !

6Kindvriendelijk

• 7Mickey06-09-2012

Redelijk hotel maar een beetje passé

Het hotel is waarschijnlijk al iets oud want een opknapbeurt dringt zich toch op. Wel rustig gelegen voor een kalme vakantie; Het personeel is uitermate vriendelijk en de bediening is prima.Het eten is goed,meerdere keuzes elke dag.De kamers zijn proper en elke dag schoongemaakt.

7Prijs/kwaliteit
    7Ligging

• 9robbertvd22-08-2012

Prachtige locatie en hotel

Prima locatie, prachtige locatie. Vlakbij het heerlijke zandstrand met de mooie Middellandse Zee.

De accommodatie is ook goed, mooi uitzicht bij een kamer met uitzicht op zee. De kamers met uitzicht op het land hebben uiteraard een minder mooi uitzicht maar de prijs is dan wel lager. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding heel goed en het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het restaurant was prima en was het personeel ondanks dat ze heel veel werken daar erg aardig.

De kamers worden 1 keer per dag schoongemaakt en krijg je ook nog eens om de 2 dagen schone lakens. De kamers zijn in redelijke goede staat.

Ook is het kindvriendelijk alleen zijn ze er niet heel erg op gericht. Ze hebben uiteraard een kinder club maar de accomodatie is niet speciaal ingericht voor kinderen.

9Kindvriendelijk
    8Eten
    9Ligging

• 10Piet18-08-2012

Heel goed bevallen, aanrader.

In juni 2012 hier geweest. Ook wij hadden Calypso Beach geboekt zonder zeezicht, ter plaatse werd ons Palace aangeboden met zeezicht zonder meerkost en ruimere kamer. Palace is zeer goed, alle faciliteiten van Beach mogen gebruikt worden oa restaurant, strand, zwembad. Palace is rustiger, kleiner en gezelliger, personeel is veel vriendelijker dan in Beach. Aan het strand ruim voldoende ligbedden, “handdoekje leggen” niet nodig Tip, lunchen in het hoofdrestaurant van P. Beach, heerlijk gekoeld.

10Prijs/kwaliteit

• 9Fam. van Hoesel30-07-2012

Heerlijk

We hadden bij Beach geboekt maar kregen ook de keus bij Palace een kamer te nemen. Wij hebben dit gedaan omdat je dan zowel bij Beach als Palace gebruik kan maken van beide rest. en alle faciliteiten en dat kan niet andersom. Wat waren wij blij achteraf want wij hebben 1 keer bij Beach (binnen!) gedineerd, maar wat waren wij toen blij dat we in Palace zaten. Opmerkelijk dat dit bij voorgaande beoordelingen door niemand als minpunt wordt gezien dat je binnen zit en dat het ook nog eens heel warm en benauwd is. Het is een stuk minder sfeervol dan wanneer je lekker buiten aan het zwembad kan dineren zoals bij Palace. Het eten is bij beide restaurants erg goed. We hadden met z'n vieren een hele grote kamer. Er was nog genoeg ruimte over. Prima kamer. Service is goed, en het is gewoon kleinschaliger dan Beach. Wil je rust blijf je bij Palace, wil je wat meer drukte ga je naar Beach. We hebben een heerlijke vakantie gehad, het is er heel goed toeven, zowel bij Beach als bij Palace.

8Kindvriendelijk
    10Kamers

Met oudere kinderen

8 tips over Hotel Calypso Palace

• floon, 13-05-2014

Geef af en toe een tip aan het personeel. Dat verdient het. De bus naar Rhodos Stad kostte € 2.30 enkele reis per persoon.

• florent, 19-10-2013

huur eens een auto en doe zelf een eilandtoertje. Rhodos en Lindos, zij natuurlijk zaken die je moet gezien hebben? Ga met de boot naar Lindos, ze stopt op de beach aan het hotel. Bus naar Rhodos voor de deur, Zeer goedkoop

• Joop, 14-10-2013

Huur een auto bij het verhuurbedrijf in hotel Calypso Beach. Wij huurden 3 dagen een Peugeot 107 voor 75 euro.( volledig all risks verzekerd). In het hoogseizoen zal het wel wat duurder zijn. Bezoek het leuke stadje Lindos

8 vragen over Hotel Calypso Palace

• Bob, 18-05-2013

Wie

Wie komt naar dit hotel deze zomer wij komen met twee Fam. In juli

Sancho Eussen, 23-05-2013

Wij zijn in Calypso Palace geweest, en werkelijk een super hotel, beetje verouderde kamers (Griekse referentie), maar de rest is dik in orde. Vooral veel gebruik maken van Calypso beach overdag.

• bob, 18-09-2012

lange broek

is een lange broek echt verplicht of alleen gewenst groetjes bob willen in 2013 gaan

Sancho Eussen, 23-05-2013

Niet verplicht!, zowel s' morgens, s' middags als s'avonds lekker in een nette korte broek aan het zwembad gegeten. Niks msi mee, en volledig geen probleem voor personeel, zlefs niet aan de bar.

• Bob, 18-12-2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats