8,5

6 reviews over Hotel Calypso Palace in het Nederlands

Fantastisch, wij gaan graag nog eens terug!

Dorine Graafmans
4-5-2018

Na een aantal malen tot volle tevredenheid in Calypso Beach te hebben verbleven (wat we nu ook hadden geboekt), nu na een upgrade door de manager in Palace gelogeerd. De kamers zijn gerenoveerd en hebben een inloopdouche met regendouche. De buffetten, ook de themabuffetten, zijn er nóg beter. Grootste pluspunten t.o.v. Beach zijn de mogelijkheid buiten te ontbijten en te dineren, het zwembad waarin je lekker baantjes kunt trekken en het is minder massaal. Je hebt de mogelijkheid om van alle faciliteiten van Beach gebruik te maken, wat vooral ‘s avonds prettig is; de tuin en het grote loungeterras zijn daar dan heerlijk. Het personeel is in beide hotels supervriendelijk en de service is fantastisch.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Liesje
1-9-2015

Als je Calypso palace boekt, kun je ook gebruik maken van alle voorzieningen in Calypso Beach. Palace is ten opzichte van Beach heerlijk rustig, altijd plaats bij het zwembad en erg vriendelijke bediening. Het eten bij Palace is beduidend beter als in Beach. Bij Beach merk je toch wel dat het veel meer op de massa is georiënteerd, terwijl Palace veel kleinschaliger is. Hoewel het eten hier soms ook wel wat warmer mocht zijn. Verschillende avonden zijn er met eten bepaalde thema's: Italiaans, Rhodos, Griekse BBQ (welke fantastisch was!) De kamers zijn prima. Iedere dag worden de bedden opgemaakt en krijg je nieuwe badhanddoeken. Iets minder waren de poetsvrouwen die vanaf 07.00 uur 's morgens over de gang tegen elkaar praten / roepen. Bij het hotel ligt een bushalte waar je op kunt stappen om bijvoorbeeld naar Rhodos stad te gaan en Faliraki te bezoeken. €2,40 pp voor een enkeltje. We hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Dit nooit meer

Jackie
30-7-2013

Het hotel heeft de perfecte ligging maar de kamers zijn echt in slechte staat. Geen kluis op kamer of water in de minibar, geen zeepjes in de badkamer, scheuren in het tapijt... Kamers zijn echt maar 3 sterren waart! Het eten is wel heel lekker met veel variatie, vriendelijke mensen en lekkere cocktails. Fijn dat we in de beach mogen komen anders was het maar een saai hotel. Bij aankomst vroegen ze of we een kamer met zeezicht wouden, vroeger 25 euro per persoon! Hebben dat niet gedaan maar toch het zeezicht gekregen, wouden gewoon wat geld uit onze zakken halen. Heel veel te doen buiten het hotel, je bent snel in het centrum en rhodos stad met de jeep of taxi, zeker in de avond doen. Het waterpretpark is ook een aanrader! Maar vergeet je waterschoenen niet, handig voor alles wat er te doen is.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

D-reizen

prima hotel met geweldige service

Linda van GElder
20-5-2013

Wij hebben genoten van een heerlijk weekje in dit hotel. Kamers zijn wat sober en iets gedateerd, maar schoon. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt door 2 lieve dames en om de dag schoon beddengoed. De maaltijden zijn fantastisch en het entertainment 's avonds is altijd entertainend (hoewel t niet altijd je eigen smaak zal zijn). Personeel is meer dan vriendelijk en altijd behulpzaam. Zwembad met rondom bedjes en parasols op de 4e etage is heerlijk. Prachtig uitzicht over zee en Faliraki. Al met al: een aanrader !

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Prachtige locatie en hotel

robbertvd
22-8-2012

Prima locatie, prachtige locatie. Vlakbij het heerlijke zandstrand met de mooie Middellandse Zee.

De accommodatie is ook goed, mooi uitzicht bij een kamer met uitzicht op zee. De kamers met uitzicht op het land hebben uiteraard een minder mooi uitzicht maar de prijs is dan wel lager. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding heel goed en het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het restaurant was prima en was het personeel ondanks dat ze heel veel werken daar erg aardig.

De kamers worden 1 keer per dag schoongemaakt en krijg je ook nog eens om de 2 dagen schone lakens. De kamers zijn in redelijke goede staat.

Ook is het kindvriendelijk alleen zijn ze er niet heel erg op gericht. Ze hebben uiteraard een kinder club maar de accomodatie is niet speciaal ingericht voor kinderen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

In juli 2005 zijn we hier voor het eerst geweest

Sengers uit Limburg
16-5-2007

In juli 2005 zijn we hier voor het eerst geweest. We hadden eigenlijk Calypso Beach geboekt, maar we werden ondergebracht in Palace met zeezicht. Achteraf geen spijt van gehad, het is er niet zo massaal en het eten is daar nog beter. In mei 2006 zijn we weer geweest maar toen in Beach. Beide keren geweldig vriendelijk personeel. Het eten is uitstekend. Mooie kamers. Alleen in 2006 hebben de nieuwe matrassen gekregen. Deze zijn wel erg hard, maar dat zal na verloop van tijd wel veranderen. Geweldig hotel.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso Palace in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.