Hotel Calypso Palace

36 reviews over Hotel Calypso Palace

• 2018
    10arie28-10-2018

Fantastisch Fantastisch Fantastisch

Fantastisch 2de keer dit hotel waarom dit hotel net iets beter je moet dan wel de weg over steken naar Beach te gaan naar strand maar je kan bijde hotels overal gebruik van maken . 7 keer calypso Beach geweest geweldig heb hier wel eens vaker iets neer gezet hadden nu kamer met zwembad geweldig ik kan zeggen dat dit niet de laatste keer was was gewoon top iedereen vriendelijk en behulpzaam ./tot 2019\

Met jonge kinderen

• 10Dorine Graafmans04-05-2018

Fantastisch, wij gaan graag nog eens terug!

Na een aantal malen tot volle tevredenheid in Calypso Beach te hebben verbleven (wat we nu ook hadden geboekt), nu na een upgrade door de manager in Palace gelogeerd. De kamers zijn gerenoveerd en hebben een inloopdouche met regendouche. De buffetten, ook de themabuffetten, zijn er nóg beter. Grootste pluspunten t.o.v. Beach zijn de mogelijkheid buiten te ontbijten en te dineren, het zwembad waarin je lekker baantjes kunt trekken en het is minder massaal. Je hebt de mogelijkheid om van alle faciliteiten van Beach gebruik te maken, wat vooral ‘s avonds prettig is; de tuin en het grote loungeterras zijn daar dan heerlijk. Het personeel is in beide hotels supervriendelijk en de service is fantastisch.

• Oude reviews

9Liesje01-09-2015

Goed hotel

Als je Calypso palace boekt, kun je ook gebruik maken van alle voorzieningen in Calypso Beach. Palace is ten opzichte van Beach heerlijk rustig, altijd plaats bij het zwembad en erg vriendelijke bediening. Het eten bij Palace is beduidend beter als in Beach. Bij Beach merk je toch wel dat het veel meer op de massa is georiënteerd, terwijl Palace veel kleinschaliger is. Hoewel het eten hier soms ook wel wat warmer mocht zijn. Verschillende avonden zijn er met eten bepaalde thema's: Italiaans, Rhodos, Griekse BBQ (welke fantastisch was!) De kamers zijn prima. Iedere dag worden de bedden opgemaakt en krijg je nieuwe badhanddoeken. Iets minder waren de poetsvrouwen die vanaf 07.00 uur 's morgens over de gang tegen elkaar praten / roepen. Bij het hotel ligt een bushalte waar je op kunt stappen om bijvoorbeeld naar Rhodos stad te gaan en Faliraki te bezoeken. €2,40 pp voor een enkeltje. We hebben een prima vakantie gehad.

• 6Jackie30-07-2013

Dit nooit meer

Het hotel heeft de perfecte ligging maar de kamers zijn echt in slechte staat. Geen kluis op kamer of water in de minibar, geen zeepjes in de badkamer, scheuren in het tapijt... Kamers zijn echt maar 3 sterren waart! Het eten is wel heel lekker met veel variatie, vriendelijke mensen en lekkere cocktails. Fijn dat we in de beach mogen komen anders was het maar een saai hotel. Bij aankomst vroegen ze of we een kamer met zeezicht wouden, vroeger 25 euro per persoon! Hebben dat niet gedaan maar toch het zeezicht gekregen, wouden gewoon wat geld uit onze zakken halen. Heel veel te doen buiten het hotel, je bent snel in het centrum en rhodos stad met de jeep of taxi, zeker in de avond doen. Het waterpretpark is ook een aanrader! Maar vergeet je waterschoenen niet, handig voor alles wat er te doen is.

• 9Linda van GElder20-05-2013

prima hotel met geweldige service

Wij hebben genoten van een heerlijk weekje in dit hotel. Kamers zijn wat sober en iets gedateerd, maar schoon. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt door 2 lieve dames en om de dag schoon beddengoed. De maaltijden zijn fantastisch en het entertainment 's avonds is altijd entertainend (hoewel t niet altijd je eigen smaak zal zijn). Personeel is meer dan vriendelijk en altijd behulpzaam. Zwembad met rondom bedjes en parasols op de 4e etage is heerlijk. Prachtig uitzicht over zee en Faliraki. Al met al: een aanrader !

• 9robbertvd22-08-2012

Prachtige locatie en hotel

Prima locatie, prachtige locatie. Vlakbij het heerlijke zandstrand met de mooie Middellandse Zee.

De accommodatie is ook goed, mooi uitzicht bij een kamer met uitzicht op zee. De kamers met uitzicht op het land hebben uiteraard een minder mooi uitzicht maar de prijs is dan wel lager. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding heel goed en het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het restaurant was prima en was het personeel ondanks dat ze heel veel werken daar erg aardig.

De kamers worden 1 keer per dag schoongemaakt en krijg je ook nog eens om de 2 dagen schone lakens. De kamers zijn in redelijke goede staat.

Ook is het kindvriendelijk alleen zijn ze er niet heel erg op gericht. Ze hebben uiteraard een kinder club maar de accomodatie is niet speciaal ingericht voor kinderen.

• 9Sengers uit Limburg16-05-2007

In juli 2005 zijn we hier voor het eerst geweest. We hadden eigenlijk Calypso Beach geboekt, maar we werden ondergebracht in Palace met zeezicht. Achteraf geen spijt van gehad, het is er niet zo massaal en het eten is daar nog beter. In mei 2006 zijn we weer geweest maar toen in Beach. Beide keren geweldig vriendelijk personeel. Het eten is uitstekend. Mooie kamers. Alleen in 2006 hebben de nieuwe matrassen gekregen. Deze zijn wel erg hard, maar dat zal na verloop van tijd wel veranderen. Geweldig hotel.

8 tips over Hotel Calypso Palace

• floon, 13-05-2014

Geef af en toe een tip aan het personeel. Dat verdient het. De bus naar Rhodos Stad kostte € 2.30 enkele reis per persoon.

• florent, 19-10-2013

huur eens een auto en doe zelf een eilandtoertje. Rhodos en Lindos, zij natuurlijk zaken die je moet gezien hebben? Ga met de boot naar Lindos, ze stopt op de beach aan het hotel. Bus naar Rhodos voor de deur, Zeer goedkoop

• Joop, 14-10-2013

Huur een auto bij het verhuurbedrijf in hotel Calypso Beach. Wij huurden 3 dagen een Peugeot 107 voor 75 euro.( volledig all risks verzekerd). In het hoogseizoen zal het wel wat duurder zijn. Bezoek het leuke stadje Lindos

8 vragen over Hotel Calypso Palace

• Moniqueje, 04-01-2016

Kamers en WiFi

Hoe zijn de standaard promo kamers? En hoe is de WiFi ? Moet je hier voor betalen? Wij zijn van plan om hier in mei 2016 naar toe te gaan.

• Nathalie, 19-06-2013

restaurant

Ik heb voor eind september een week geboekt bij Palace. Nu staat er op de site van de reisorganisatie dat men van alle faciliteiten van beach gebruik mag maken, behalve de restaurants. Nu lees ik hier op zoover, dat men wel van de restaurants gebruik mag maken. Weet iemand of het nu wel of niet mag?

Alvast bedankt,

Nathalie

theopander, 20-09-2013

wij mochten deze zomer niet gebruik maken van die restaurants, maar dat zou ik ook niet doen. zag er veel minder en massaler uit. A la Carte was volgens vakantievrienden die in Calypso Beach logeerden niet veel soeps. Eten Calypso Palace is gewoon goed.

• Bob, 18-05-2013

Wie

Wie komt naar dit hotel deze zomer wij komen met twee Fam. In juli

Sancho Eussen, 23-05-2013

Wij zijn in Calypso Palace geweest, en werkelijk een super hotel, beetje verouderde kamers (Griekse referentie), maar de rest is dik in orde. Vooral veel gebruik maken van Calypso beach overdag.

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats