Hotel Calypso Palace

• Animatie
Meer hotelinfo

36 reviews over Hotel Calypso Palace

• 6ASA6302-08-2019

Volgende keer weer ons oude vertrouwde hotel.

Op aanraden van familie zijn wij naar dit hotel gegaan, daarvoor waren wij 10 jaar lang in een ander dichtbijgelegen hotel. De kamer en badkamer zijn ruim genoeg. Wij maakte gebruik van het ontbijt en diner in Calypso Palace,(diner is voor Calypso Palace gasten alleen mogelijk in Palace, alle overige activiteiten zoals zwembad en lunch in Calypso Beach. Ontbijt is goed, maar niet echt uitgebreid, Ontbijt,lunch en diner viel tegen ten opzichte van het hotel waar we normaal komen. Het zwembad bij Palace is niet al te groot. Het zwembad bij Calypso Beach kan niet volledig gebruikt worden omdat er in een gedeelte niet gezwommen mag worden !!, dit is er alleen voor de sier. Strand is goed zandstrand. Het eten mag warmer. De drankjes zijn alleen in het buiten restaurant koud, bij de buitenbar is het bier lauw. Wat opviel is dat er overal fooienpotten staan waar s morgens om 07:00 uur al 5 euro in zit.

Geboekt bij neckermann
  • 9Nico en Nancy06-05-2019

Goed hotel waar je niets te kort komt.

Wij zijn net terug na 12 dagen in Hotel Calypso Beach. Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer in het zuster hotel Calypso Palace wat direct aan de overkant van de straat lag, dat overigens veilig te bereiken is door een voetgangerstunnel. Bij aankomst werden onze koffers door de altijd vriendelijke Nikos naar onze kamer gebracht. Daarna bracht Nikos ons naar het restaurant waar we verwelkomt door de manager. Het eten vonden we goed en afwisselend maar had iets warmer mogen zijn maar ruim voldoende aanwezig de gehele dag door. Het drinken vanaf het ontbijt tot het diner werd door de medewerkers aan de tafel gebracht. Het zwembad is echt een paradijsje met ligbedden en parasols. Daarbij lig je direct aan het strand met watersport mogelijkheden. Wij hebben een motorboot, mini jacht hahaha gehuurd en zijn een stukje langs de kust gevaren en hebben het Antony Queen strand bezocht dat bekent is van de oorlogsfilm De Kannonnen van Navaronne. Iedere dag behalve op vrijdag was er animatie. Overdag werd er in of rond het zwembad aktiviteiten voor zowel de kinderen en volwassenen. Dit werd gedaan door een super leuk animatie team geleid door Nadir. In de avond was er een programma dat altijd startte met de kinder disco. Wij hebben zelf geen kleintjes meer maar gingen toch iedere avond kijken. Het animatie team deed dit ontzettend leuk de kinderen waren er dol op. Vooral als Irene en Silvia hun prinsessen jurken aan hadden dan was het net een sprookje. Ik stond met Nadir na de kinder disco buiten te praten toen kwamen de kindjes Nadir een handje geven en weltrusten wensen, Dat zegt genoeg over hun super leuke Animatie Team. a de kinder disco kwam er een optreden van een goede band of danseressen het animatie team was daar bijna altijd aanwezig om de mensen op een leuke manier op te zwepen.

• 2018
    10arie28-10-2018

Fantastisch Fantastisch Fantastisch

Fantastisch 2de keer dit hotel waarom dit hotel net iets beter je moet dan wel de weg over steken naar Beach te gaan naar strand maar je kan bijde hotels overal gebruik van maken . 7 keer calypso Beach geweest geweldig heb hier wel eens vaker iets neer gezet hadden nu kamer met zwembad geweldig ik kan zeggen dat dit niet de laatste keer was was gewoon top iedereen vriendelijk en behulpzaam ./tot 2019\

Met jonge kinderen

• 2017
    8Burny de kruijf02-03-2017

Dicht bij zee en heerlijk buiten dineren

Bij palace kan Jr buiten dineren

• Oude reviews

9floon13-05-2014

Zeer tevreden.

Het personeel is heel behulpzaam, vriendelijk en attent. Wij hadden all inclusive geboekt. Het eten in het hotel is gevarieerd en goed, behalve dat de schalen niet voldoende warm worden gehouden. Elke dag schoon beddegoed en gratis nieuwe badhanddoeken voor het zwembad en het strand. We hadden een kamer met zeezicht geboekt, kosten € 35,00 p.p. extra, maar dat was het waard. Tegenover dit hotel ligt het zusterhotel Calypso Beach. Wij konden van bijna alle faciliteiten van dit mooie hotel gebruikmaken, alleen het restaurant niet. Via de weg is het centrum van Faliraki in 20 minuten lopend te bereiken. De oude binnenstad van Rhodos is het bekijken bezoeken meer dan waard. Alleen zijn er erg veel toeristen. Geen Russen. Veel Duitsers. Badhanddoeken als reservering op de ligstoelen bij het zwembad, maar dat is bekend van Duitsers. Jammer dat zoiets niet wordt verboden. Er moest iets in onze kamer worden gerepareerd en dat werd per omgaande gedaan.

• 6florent19-10-2013

Niet meer opnieuw

Calypso Palace is een ouder hotel, hier en daar vernieuwd. Receptie blijft indrukwekkend klein, eetzaal is ook niet groot genoeg bij kouder weer.Bar zonder veel sfeer. Het hotel is wel proper. De enige bezoekers zijn duitsers die er reeds jaar na jaar terug komen. Eten is eentonig en buffet niet al te groot, veel varkensvlees. Van desserts kent de kok niets, altijd dezelfde gebakjes en plum pudding. Enige goede zaak is dat je Calypso Beach ook mag gebruiken, veel moderner, luchtiger, mooie tuin goede snackbar s'middags voor de lunch. Verwarmd zwembad voor in voor- en najaar ontbreekt Prachtig strand met voldoende ligstoelen, je kan wandelen tot in Faliraki over houten planken die op het strand gelegd werden en alle hotels met elkaar verbinden.

• 8Joop14-10-2013

Erg goed hotel

Wij verbleven van 3 tot 13 oktober in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden all inclusive geboekt. Het eten in het hotel is gevarieerd en goed. Alle drankjes, ook de cocktails en andere sterke dranken zijn inbegrepen bij a.i. De kluisjes bij de receptie zijn gratis. Wij kregen elke dag gratis nieuwe badhanddoeken voor het zwembad en het strand. De kamer voldeed aan onze wensen. Nederlandse t.v. is niet aanwezig. Tegenover dit hotel ligt het zusterhotel Calypso Beach. Wij konden van alle faciliteiten van dit mooie hotel gebruikmaken, zoals zwembaden, strand met gratis strandstoelen, kussens en parasols, lunch, drankjes en animatie. Via de weg is het centrum van Faliraki in 20 minuten lopend te bereiken. Via het strand doe je er nog korter over. Het eiland Rhodos is prachtig. De oude binnenstad van Rhodos is erg mooi. Het weer begin oktober is erg goed. Wij hadden 10 dagen zon en temperaturen tussen de 24 en 28 garden. Het zeewater was 23 graden.

• 8theopander20-09-2013

prima hotel

Fijn, rustig hotel tegenover zusterhotel aan het mooie strand, mooie kamers die elke dag schoon worden gemaakt, vriendelijk personeel. Goed eten. Alleen Duitse en Russische tv. Entertainment Calypso Beach stelt niet heel veel voor. Wel leuke bar met lekkere drankjes. Stadje faliraki is echt verschrikkelijk, maar heb je geen last van. Mooie strandjes ook nog in de buurt (Anthony Quinn Bay).

• 9Sancho Eussen23-05-2013

Gezellig! Eten en drank 9.5 TOP!

Calypso Palace is OK, sfeervol rustig, familiair, en het eten en gastvriendelijkheid zijn er werkelijk zeer goed 9.0!! Het hotel ligt aan de overzijde van de straat, waardoor het strand en Calypso Beach hotel maar een paar minuutjes lopen is. Kamers, entree, receptie zijn verouderd, maar functioneel. Enig minpuntje: in alle brochures staan bij Calypso Palace de foto's afgebeeld van Calypso Beach, en bij Calypso Palace vertellen ze je niet direct zo duidelijk dat je ook van alle faciliteiten van het Calypso Beach (strandbedden, bar, middageten, sport en animatie) gebruik kan maken, dit hoorden we van andere hotelgasten.

• 7Mickey06-09-2012

Redelijk hotel maar een beetje passé

Het hotel is waarschijnlijk al iets oud want een opknapbeurt dringt zich toch op. Wel rustig gelegen voor een kalme vakantie; Het personeel is uitermate vriendelijk en de bediening is prima.Het eten is goed,meerdere keuzes elke dag.De kamers zijn proper en elke dag schoongemaakt.

8 tips over Hotel Calypso Palace

• floon, 13-05-2014

Geef af en toe een tip aan het personeel. Dat verdient het. De bus naar Rhodos Stad kostte € 2.30 enkele reis per persoon.

• florent, 19-10-2013

huur eens een auto en doe zelf een eilandtoertje. Rhodos en Lindos, zij natuurlijk zaken die je moet gezien hebben? Ga met de boot naar Lindos, ze stopt op de beach aan het hotel. Bus naar Rhodos voor de deur, Zeer goedkoop

• Joop, 14-10-2013

Huur een auto bij het verhuurbedrijf in hotel Calypso Beach. Wij huurden 3 dagen een Peugeot 107 voor 75 euro.( volledig all risks verzekerd). In het hoogseizoen zal het wel wat duurder zijn. Bezoek het leuke stadje Lindos

8 vragen over Hotel Calypso Palace

• Moniqueje, 04-01-2016

Kamers en WiFi

Hoe zijn de standaard promo kamers? En hoe is de WiFi ? Moet je hier voor betalen? Wij zijn van plan om hier in mei 2016 naar toe te gaan.

• Nathalie, 19-06-2013

restaurant

Ik heb voor eind september een week geboekt bij Palace. Nu staat er op de site van de reisorganisatie dat men van alle faciliteiten van beach gebruik mag maken, behalve de restaurants. Nu lees ik hier op zoover, dat men wel van de restaurants gebruik mag maken. Weet iemand of het nu wel of niet mag?

Alvast bedankt,

Nathalie

theopander, 20-09-2013

wij mochten deze zomer niet gebruik maken van die restaurants, maar dat zou ik ook niet doen. zag er veel minder en massaler uit. A la Carte was volgens vakantievrienden die in Calypso Beach logeerden niet veel soeps. Eten Calypso Palace is gewoon goed.

• Bob, 18-05-2013

Wie

Wie komt naar dit hotel deze zomer wij komen met twee Fam. In juli

Sancho Eussen, 23-05-2013

Wij zijn in Calypso Palace geweest, en werkelijk een super hotel, beetje verouderde kamers (Griekse referentie), maar de rest is dik in orde. Vooral veel gebruik maken van Calypso beach overdag.

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats