Hotel Calypso Palace

7 reviews over Hotel Calypso Palace in het Nederlands

• 2017
    10arie23-07-2017

top top

Hoi wij gaan altijd 7keer calypso beach was vol met boeken nu naar palace je mag beide hotel gebruik van maken is aan de overkant . maar dit hotel is ook top de kamers vorig jaar vernieuwd top in loop douche heer lijk de bedden heerlijk het eten in dit hotel net zo goed alleen iets luxe netter en niet zo massaal heerlijk als we volgend jaar weer gaan wordt het dit hotel was gewoon top

10Prijs/kwaliteit
    10Eten
    10Kamers
    9Zwembad
    10Hygiëne

• 9Judith Isis & Marcel08-08-2015

TOP HOTEL

Als je Palace boekt kun je tevens gebruikmaken van de voorzieningen in Beach. Palace heeft een mooi verzorgd zwembad waar het zeer rustig is. De straat oversteken en je komt in het drukkere Beach, Beach ligt direct aan een mooi zandstrand waarvan je ook als gast van Palace gebruik kunt maken, ligbedden, kanovaren, waterfietsen, minigolf, tafeltennissen enz.allemaal gratis en goed verzorgd. Ook van het avondvertier kun je in beiden accommodaties genieten. Elke avond is er bij zowel Palace als Bach iets te doen, folklore. muziek, dans en entertainment. Het eten in Palace is in één woord TOP, zeer gevarieerd, lekker en smakelijk gepresenteerd., met 1 per week een barbecue. Je kunt in het restaurant of buiten eten.De drankjes worden met dezelfde zorgvuldigheid bereid. De kamers zijn ruim en worden zeer goed schoongemaakt, elke dag nieuwe handdoeken ook voor aan het zwembad of op het strand. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Kortom dit hotel is een echte aanrader !!

9Zwembad
    9Service

• 8Koopmans04-11-2013

Prima hotel, lekker eten.

Het hotel is prima. De bedden erg slecht. Knus zwembad met direct hieraan gelegen het restaurant. Strand is dichtbij. Via Calypso Beach makkelijk te bereiken. Mooie omgeving en zeker de oude stad Rhodos is de moeite waard.

7Kindvriendelijk
    7Zwembad
    6Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

• 9Fam. van Hoesel30-07-2012

Heerlijk

We hadden bij Beach geboekt maar kregen ook de keus bij Palace een kamer te nemen. Wij hebben dit gedaan omdat je dan zowel bij Beach als Palace gebruik kan maken van beide rest. en alle faciliteiten en dat kan niet andersom. Wat waren wij blij achteraf want wij hebben 1 keer bij Beach (binnen!) gedineerd, maar wat waren wij toen blij dat we in Palace zaten. Opmerkelijk dat dit bij voorgaande beoordelingen door niemand als minpunt wordt gezien dat je binnen zit en dat het ook nog eens heel warm en benauwd is. Het is een stuk minder sfeervol dan wanneer je lekker buiten aan het zwembad kan dineren zoals bij Palace. Het eten is bij beide restaurants erg goed. We hadden met z'n vieren een hele grote kamer. Er was nog genoeg ruimte over. Prima kamer. Service is goed, en het is gewoon kleinschaliger dan Beach. Wil je rust blijf je bij Palace, wil je wat meer drukte ga je naar Beach. We hebben een heerlijke vakantie gehad, het is er heel goed toeven, zowel bij Beach als bij Palace.

8Kindvriendelijk
    10Kamers

• 9Elma23-10-2011

Super gastvrij hotel!

We hebben een heerlijke week gehad in calypso palace. Bij aankomst kregen we een kleine familiekamer maar een dag later konden we verhuizen naar een zeer ruime kamer met zeezicht en een spectaculair uitzicht. Aan al je wensen wordt voldaan. Het eten was lekker en gevarieerd en de gastvrijheid van het personeel super! 's Avonds gezellig hangen in de bar met animatie en de superleuke barman Theo, net Fauwlty Towers, TOP. Overdag alle faciliteiten van het tegenoverliggende Calypso Beach en het strand, 's ochtends en 's avonds de gezelligheid van Calypso Palace. Beach vonden wij te masaal. Kamers zijn iets gedateerd maar functioneren prima. We hebben genoten in Faliraki met zijn heerlijke zandstranden en lekkere zee.

7Kamers

• 8H.J.Deen12-02-2011

heerlijke vakantie

faliraki is een mooie omgeving mooi gezellig hotel met vriendelijk personeel, muziek mag wel wat later doorgaan. voor herhaling vatbaar

6Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

• 9Fam Janssen en Mennen18-08-2009

4 + hotel zeker de moeite waard

We hebben een heerlijke vakantie gehad en voor iedereen aan te raden. Het personeel maakt je het zeker naar de zin en niets is hun te veel. Genoeg zwembaden tot de beschikking en dicht bij de zee, heerlijk gewoon. Handdoeken badkamer en zwembad service kan niet beter. Eten was heerlijk en zeer gevarieerd, super.

8Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit

8 tips over Hotel Calypso Palace

• floon, 13-05-2014

Geef af en toe een tip aan het personeel. Dat verdient het. De bus naar Rhodos Stad kostte € 2.30 enkele reis per persoon.

• florent, 19-10-2013

huur eens een auto en doe zelf een eilandtoertje. Rhodos en Lindos, zij natuurlijk zaken die je moet gezien hebben? Ga met de boot naar Lindos, ze stopt op de beach aan het hotel. Bus naar Rhodos voor de deur, Zeer goedkoop

• Joop, 14-10-2013

Huur een auto bij het verhuurbedrijf in hotel Calypso Beach. Wij huurden 3 dagen een Peugeot 107 voor 75 euro.( volledig all risks verzekerd). In het hoogseizoen zal het wel wat duurder zijn. Bezoek het leuke stadje Lindos

8 vragen over Hotel Calypso Palace

• Bob, 18-05-2013

Wie

Wie komt naar dit hotel deze zomer wij komen met twee Fam. In juli

Sancho Eussen, 23-05-2013

Wij zijn in Calypso Palace geweest, en werkelijk een super hotel, beetje verouderde kamers (Griekse referentie), maar de rest is dik in orde. Vooral veel gebruik maken van Calypso beach overdag.

• bob, 18-09-2012

lange broek

is een lange broek echt verplicht of alleen gewenst groetjes bob willen in 2013 gaan

Sancho Eussen, 23-05-2013

Niet verplicht!, zowel s' morgens, s' middags als s'avonds lekker in een nette korte broek aan het zwembad gegeten. Niks msi mee, en volledig geen probleem voor personeel, zlefs niet aan de bar.

• Bob, 18-12-2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats