8,5

17 reviews over Hotel Calypso Palace in het Nederlands

Volgende keer weer ons oude vertrouwde hotel.

ASA63
2-8-2019

Op aanraden van familie zijn wij naar dit hotel gegaan, daarvoor waren wij 10 jaar lang in een ander dichtbijgelegen hotel. De kamer en badkamer zijn ruim genoeg. Wij maakte gebruik van het ontbijt en diner in Calypso Palace,(diner is voor Calypso Palace gasten alleen mogelijk in Palace, alle overige activiteiten zoals zwembad en lunch in Calypso Beach. Ontbijt is goed, maar niet echt uitgebreid, Ontbijt,lunch en diner viel tegen ten opzichte van het hotel waar we normaal komen. Het zwembad bij Palace is niet al te groot. Het zwembad bij Calypso Beach kan niet volledig gebruikt worden omdat er in een gedeelte niet gezwommen mag worden !!, dit is er alleen voor de sier. Strand is goed zandstrand. Het eten mag warmer. De drankjes zijn alleen in het buiten restaurant koud, bij de buitenbar is het bier lauw. Wat opviel is dat er overal fooienpotten staan waar s morgens om 07:00 uur al 5 euro in zit.

Gereisd Met partner in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Goed hotel waar je niets te kort komt.

Nico en Nancy
6-5-2019

Wij zijn net terug na 12 dagen in Hotel Calypso Beach. Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer in het zuster hotel Calypso Palace wat direct aan de overkant van de straat lag, dat overigens veilig te bereiken is door een voetgangerstunnel. Bij aankomst werden onze koffers door de altijd vriendelijke Nikos naar onze kamer gebracht. Daarna bracht Nikos ons naar het restaurant waar we verwelkomt door de manager. Het eten vonden we goed en afwisselend maar had iets warmer mogen zijn maar ruim voldoende aanwezig de gehele dag door. Het drinken vanaf het ontbijt tot het diner werd door de medewerkers aan de tafel gebracht. Het zwembad is echt een paradijsje met ligbedden en parasols. Daarbij lig je direct aan het strand met watersport mogelijkheden. Wij hebben een motorboot, mini jacht hahaha gehuurd en zijn een stukje langs de kust gevaren en hebben het Antony Queen strand bezocht dat bekent is van de oorlogsfilm De Kannonnen van Navaronne. Iedere dag behalve op vrijdag was er animatie. Overdag werd er in of rond het zwembad aktiviteiten voor zowel de kinderen en volwassenen. Dit werd gedaan door een super leuk animatie team geleid door Nadir. In de avond was er een programma dat altijd startte met de kinder disco. Wij hebben zelf geen kleintjes meer maar gingen toch iedere avond kijken. Het animatie team deed dit ontzettend leuk de kinderen waren er dol op. Vooral als Irene en Silvia hun prinsessen jurken aan hadden dan was het net een sprookje. Ik stond met Nadir na de kinder disco buiten te praten toen kwamen de kindjes Nadir een handje geven en weltrusten wensen, Dat zegt genoeg over hun super leuke Animatie Team. a de kinder disco kwam er een optreden van een goede band of danseressen het animatie team was daar bijna altijd aanwezig om de mensen op een leuke manier op te zwepen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dicht bij zee en heerlijk buiten dineren

Burny de kruijf
2-3-2017

Bij palace kan Jr buiten dineren

Gereisd Met partner in september 2016

Zeer tevreden.

floon
13-5-2014

Het personeel is heel behulpzaam, vriendelijk en attent. Wij hadden all inclusive geboekt. Het eten in het hotel is gevarieerd en goed, behalve dat de schalen niet voldoende warm worden gehouden. Elke dag schoon beddegoed en gratis nieuwe badhanddoeken voor het zwembad en het strand. We hadden een kamer met zeezicht geboekt, kosten € 35,00 p.p. extra, maar dat was het waard. Tegenover dit hotel ligt het zusterhotel Calypso Beach. Wij konden van bijna alle faciliteiten van dit mooie hotel gebruikmaken, alleen het restaurant niet. Via de weg is het centrum van Faliraki in 20 minuten lopend te bereiken. De oude binnenstad van Rhodos is het bekijken bezoeken meer dan waard. Alleen zijn er erg veel toeristen. Geen Russen. Veel Duitsers. Badhanddoeken als reservering op de ligstoelen bij het zwembad, maar dat is bekend van Duitsers. Jammer dat zoiets niet wordt verboden. Er moest iets in onze kamer worden gerepareerd en dat werd per omgaande gedaan.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet meer opnieuw

florent
19-10-2013

Calypso Palace is een ouder hotel, hier en daar vernieuwd. Receptie blijft indrukwekkend klein, eetzaal is ook niet groot genoeg bij kouder weer.Bar zonder veel sfeer. Het hotel is wel proper. De enige bezoekers zijn duitsers die er reeds jaar na jaar terug komen. Eten is eentonig en buffet niet al te groot, veel varkensvlees. Van desserts kent de kok niets, altijd dezelfde gebakjes en plum pudding. Enige goede zaak is dat je Calypso Beach ook mag gebruiken, veel moderner, luchtiger, mooie tuin goede snackbar s'middags voor de lunch. Verwarmd zwembad voor in voor- en najaar ontbreekt Prachtig strand met voldoende ligstoelen, je kan wandelen tot in Faliraki over houten planken die op het strand gelegd werden en alle hotels met elkaar verbinden.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Erg goed hotel

Joop
14-10-2013

Wij verbleven van 3 tot 13 oktober in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden all inclusive geboekt. Het eten in het hotel is gevarieerd en goed. Alle drankjes, ook de cocktails en andere sterke dranken zijn inbegrepen bij a.i. De kluisjes bij de receptie zijn gratis. Wij kregen elke dag gratis nieuwe badhanddoeken voor het zwembad en het strand. De kamer voldeed aan onze wensen. Nederlandse t.v. is niet aanwezig. Tegenover dit hotel ligt het zusterhotel Calypso Beach. Wij konden van alle faciliteiten van dit mooie hotel gebruikmaken, zoals zwembaden, strand met gratis strandstoelen, kussens en parasols, lunch, drankjes en animatie. Via de weg is het centrum van Faliraki in 20 minuten lopend te bereiken. Via het strand doe je er nog korter over. Het eiland Rhodos is prachtig. De oude binnenstad van Rhodos is erg mooi. Het weer begin oktober is erg goed. Wij hadden 10 dagen zon en temperaturen tussen de 24 en 28 garden. Het zeewater was 23 graden.

Gereisd Met partner in Thu Oct 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

theopander
20-9-2013

Fijn, rustig hotel tegenover zusterhotel aan het mooie strand, mooie kamers die elke dag schoon worden gemaakt, vriendelijk personeel. Goed eten. Alleen Duitse en Russische tv. Entertainment Calypso Beach stelt niet heel veel voor. Wel leuke bar met lekkere drankjes. Stadje faliraki is echt verschrikkelijk, maar heb je geen last van. Mooie strandjes ook nog in de buurt (Anthony Quinn Bay).

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig! Eten en drank 9.5 TOP!

Sancho Eussen
23-5-2013

Calypso Palace is OK, sfeervol rustig, familiair, en het eten en gastvriendelijkheid zijn er werkelijk zeer goed 9.0!! Het hotel ligt aan de overzijde van de straat, waardoor het strand en Calypso Beach hotel maar een paar minuutjes lopen is. Kamers, entree, receptie zijn verouderd, maar functioneel. Enig minpuntje: in alle brochures staan bij Calypso Palace de foto's afgebeeld van Calypso Beach, en bij Calypso Palace vertellen ze je niet direct zo duidelijk dat je ook van alle faciliteiten van het Calypso Beach (strandbedden, bar, middageten, sport en animatie) gebruik kan maken, dit hoorden we van andere hotelgasten.

Gereisd Met partner in mei 2013

Redelijk hotel maar een beetje passé

Mickey
6-9-2012

Het hotel is waarschijnlijk al iets oud want een opknapbeurt dringt zich toch op. Wel rustig gelegen voor een kalme vakantie; Het personeel is uitermate vriendelijk en de bediening is prima.Het eten is goed,meerdere keuzes elke dag.De kamers zijn proper en elke dag schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Fri Aug 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed bevallen, aanrader.

Piet
18-8-2012

In juni 2012 hier geweest. Ook wij hadden Calypso Beach geboekt zonder zeezicht, ter plaatse werd ons Palace aangeboden met zeezicht zonder meerkost en ruimere kamer. Palace is zeer goed, alle faciliteiten van Beach mogen gebruikt worden oa restaurant, strand, zwembad. Palace is rustiger, kleiner en gezelliger, personeel is veel vriendelijker dan in Beach. Aan het strand ruim voldoende ligbedden, “handdoekje leggen” niet nodig Tip, lunchen in het hoofdrestaurant van P. Beach, heerlijk gekoeld.

Gereisd Met partner in juni 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso Palace in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.