Hotel Calypso Palace

• Animatie
Meer hotelinfo

36 reviews over Hotel Calypso Palace

• 6ASA6302-08-2019

Volgende keer weer ons oude vertrouwde hotel.

Op aanraden van familie zijn wij naar dit hotel gegaan, daarvoor waren wij 10 jaar lang in een ander dichtbijgelegen hotel. De kamer en badkamer zijn ruim genoeg. Wij maakte gebruik van het ontbijt en diner in Calypso Palace,(diner is voor Calypso Palace gasten alleen mogelijk in Palace, alle overige activiteiten zoals zwembad en lunch in Calypso Beach. Ontbijt is goed, maar niet echt uitgebreid, Ontbijt,lunch en diner viel tegen ten opzichte van het hotel waar we normaal komen. Het zwembad bij Palace is niet al te groot. Het zwembad bij Calypso Beach kan niet volledig gebruikt worden omdat er in een gedeelte niet gezwommen mag worden !!, dit is er alleen voor de sier. Strand is goed zandstrand. Het eten mag warmer. De drankjes zijn alleen in het buiten restaurant koud, bij de buitenbar is het bier lauw. Wat opviel is dat er overal fooienpotten staan waar s morgens om 07:00 uur al 5 euro in zit.

Geboekt bij neckermann
  • 9Nico en Nancy06-05-2019

Goed hotel waar je niets te kort komt.

Wij zijn net terug na 12 dagen in Hotel Calypso Beach. Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer in het zuster hotel Calypso Palace wat direct aan de overkant van de straat lag, dat overigens veilig te bereiken is door een voetgangerstunnel. Bij aankomst werden onze koffers door de altijd vriendelijke Nikos naar onze kamer gebracht. Daarna bracht Nikos ons naar het restaurant waar we verwelkomt door de manager. Het eten vonden we goed en afwisselend maar had iets warmer mogen zijn maar ruim voldoende aanwezig de gehele dag door. Het drinken vanaf het ontbijt tot het diner werd door de medewerkers aan de tafel gebracht. Het zwembad is echt een paradijsje met ligbedden en parasols. Daarbij lig je direct aan het strand met watersport mogelijkheden. Wij hebben een motorboot, mini jacht hahaha gehuurd en zijn een stukje langs de kust gevaren en hebben het Antony Queen strand bezocht dat bekent is van de oorlogsfilm De Kannonnen van Navaronne. Iedere dag behalve op vrijdag was er animatie. Overdag werd er in of rond het zwembad aktiviteiten voor zowel de kinderen en volwassenen. Dit werd gedaan door een super leuk animatie team geleid door Nadir. In de avond was er een programma dat altijd startte met de kinder disco. Wij hebben zelf geen kleintjes meer maar gingen toch iedere avond kijken. Het animatie team deed dit ontzettend leuk de kinderen waren er dol op. Vooral als Irene en Silvia hun prinsessen jurken aan hadden dan was het net een sprookje. Ik stond met Nadir na de kinder disco buiten te praten toen kwamen de kindjes Nadir een handje geven en weltrusten wensen, Dat zegt genoeg over hun super leuke Animatie Team. a de kinder disco kwam er een optreden van een goede band of danseressen het animatie team was daar bijna altijd aanwezig om de mensen op een leuke manier op te zwepen.

• 2018
    10arie28-10-2018

Fantastisch Fantastisch Fantastisch

Fantastisch 2de keer dit hotel waarom dit hotel net iets beter je moet dan wel de weg over steken naar Beach te gaan naar strand maar je kan bijde hotels overal gebruik van maken . 7 keer calypso Beach geweest geweldig heb hier wel eens vaker iets neer gezet hadden nu kamer met zwembad geweldig ik kan zeggen dat dit niet de laatste keer was was gewoon top iedereen vriendelijk en behulpzaam ./tot 2019\

Met jonge kinderen

• 10Dorine Graafmans04-05-2018

Fantastisch, wij gaan graag nog eens terug!

Na een aantal malen tot volle tevredenheid in Calypso Beach te hebben verbleven (wat we nu ook hadden geboekt), nu na een upgrade door de manager in Palace gelogeerd. De kamers zijn gerenoveerd en hebben een inloopdouche met regendouche. De buffetten, ook de themabuffetten, zijn er nóg beter. Grootste pluspunten t.o.v. Beach zijn de mogelijkheid buiten te ontbijten en te dineren, het zwembad waarin je lekker baantjes kunt trekken en het is minder massaal. Je hebt de mogelijkheid om van alle faciliteiten van Beach gebruik te maken, wat vooral ‘s avonds prettig is; de tuin en het grote loungeterras zijn daar dan heerlijk. Het personeel is in beide hotels supervriendelijk en de service is fantastisch.

Met vrienden

• 2017
    10arie23-07-2017

top top

Hoi wij gaan altijd 7keer calypso beach was vol met boeken nu naar palace je mag beide hotel gebruik van maken is aan de overkant . maar dit hotel is ook top de kamers vorig jaar vernieuwd top in loop douche heer lijk de bedden heerlijk het eten in dit hotel net zo goed alleen iets luxe netter en niet zo massaal heerlijk als we volgend jaar weer gaan wordt het dit hotel was gewoon top

• 8Burny de kruijf02-03-2017

Dicht bij zee en heerlijk buiten dineren

Bij palace kan Jr buiten dineren

• Oude reviews

9Liesje01-09-2015

Goed hotel

Als je Calypso palace boekt, kun je ook gebruik maken van alle voorzieningen in Calypso Beach. Palace is ten opzichte van Beach heerlijk rustig, altijd plaats bij het zwembad en erg vriendelijke bediening. Het eten bij Palace is beduidend beter als in Beach. Bij Beach merk je toch wel dat het veel meer op de massa is georiënteerd, terwijl Palace veel kleinschaliger is. Hoewel het eten hier soms ook wel wat warmer mocht zijn. Verschillende avonden zijn er met eten bepaalde thema's: Italiaans, Rhodos, Griekse BBQ (welke fantastisch was!) De kamers zijn prima. Iedere dag worden de bedden opgemaakt en krijg je nieuwe badhanddoeken. Iets minder waren de poetsvrouwen die vanaf 07.00 uur 's morgens over de gang tegen elkaar praten / roepen. Bij het hotel ligt een bushalte waar je op kunt stappen om bijvoorbeeld naar Rhodos stad te gaan en Faliraki te bezoeken. €2,40 pp voor een enkeltje. We hebben een prima vakantie gehad.

Met vrienden

• 9Judith Isis & Marcel08-08-2015

TOP HOTEL

Als je Palace boekt kun je tevens gebruikmaken van de voorzieningen in Beach. Palace heeft een mooi verzorgd zwembad waar het zeer rustig is. De straat oversteken en je komt in het drukkere Beach, Beach ligt direct aan een mooi zandstrand waarvan je ook als gast van Palace gebruik kunt maken, ligbedden, kanovaren, waterfietsen, minigolf, tafeltennissen enz.allemaal gratis en goed verzorgd. Ook van het avondvertier kun je in beiden accommodaties genieten. Elke avond is er bij zowel Palace als Bach iets te doen, folklore. muziek, dans en entertainment. Het eten in Palace is in één woord TOP, zeer gevarieerd, lekker en smakelijk gepresenteerd., met 1 per week een barbecue. Je kunt in het restaurant of buiten eten.De drankjes worden met dezelfde zorgvuldigheid bereid. De kamers zijn ruim en worden zeer goed schoongemaakt, elke dag nieuwe handdoeken ook voor aan het zwembad of op het strand. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Kortom dit hotel is een echte aanrader !!

• 9floon13-05-2014

Zeer tevreden.

Het personeel is heel behulpzaam, vriendelijk en attent. Wij hadden all inclusive geboekt. Het eten in het hotel is gevarieerd en goed, behalve dat de schalen niet voldoende warm worden gehouden. Elke dag schoon beddegoed en gratis nieuwe badhanddoeken voor het zwembad en het strand. We hadden een kamer met zeezicht geboekt, kosten € 35,00 p.p. extra, maar dat was het waard. Tegenover dit hotel ligt het zusterhotel Calypso Beach. Wij konden van bijna alle faciliteiten van dit mooie hotel gebruikmaken, alleen het restaurant niet. Via de weg is het centrum van Faliraki in 20 minuten lopend te bereiken. De oude binnenstad van Rhodos is het bekijken bezoeken meer dan waard. Alleen zijn er erg veel toeristen. Geen Russen. Veel Duitsers. Badhanddoeken als reservering op de ligstoelen bij het zwembad, maar dat is bekend van Duitsers. Jammer dat zoiets niet wordt verboden. Er moest iets in onze kamer worden gerepareerd en dat werd per omgaande gedaan.

• 8Koopmans04-11-2013

Prima hotel, lekker eten.

Het hotel is prima. De bedden erg slecht. Knus zwembad met direct hieraan gelegen het restaurant. Strand is dichtbij. Via Calypso Beach makkelijk te bereiken. Mooie omgeving en zeker de oude stad Rhodos is de moeite waard.

8 tips over Hotel Calypso Palace

• floon, 13-05-2014

Geef af en toe een tip aan het personeel. Dat verdient het. De bus naar Rhodos Stad kostte € 2.30 enkele reis per persoon.

• florent, 19-10-2013

huur eens een auto en doe zelf een eilandtoertje. Rhodos en Lindos, zij natuurlijk zaken die je moet gezien hebben? Ga met de boot naar Lindos, ze stopt op de beach aan het hotel. Bus naar Rhodos voor de deur, Zeer goedkoop

• Joop, 14-10-2013

Huur een auto bij het verhuurbedrijf in hotel Calypso Beach. Wij huurden 3 dagen een Peugeot 107 voor 75 euro.( volledig all risks verzekerd). In het hoogseizoen zal het wel wat duurder zijn. Bezoek het leuke stadje Lindos

8 vragen over Hotel Calypso Palace

• Moniqueje, 04-01-2016

Kamers en WiFi

Hoe zijn de standaard promo kamers? En hoe is de WiFi ? Moet je hier voor betalen? Wij zijn van plan om hier in mei 2016 naar toe te gaan.

• Nathalie, 19-06-2013

restaurant

Ik heb voor eind september een week geboekt bij Palace. Nu staat er op de site van de reisorganisatie dat men van alle faciliteiten van beach gebruik mag maken, behalve de restaurants. Nu lees ik hier op zoover, dat men wel van de restaurants gebruik mag maken. Weet iemand of het nu wel of niet mag?

Alvast bedankt,

Nathalie

theopander, 20-09-2013

wij mochten deze zomer niet gebruik maken van die restaurants, maar dat zou ik ook niet doen. zag er veel minder en massaler uit. A la Carte was volgens vakantievrienden die in Calypso Beach logeerden niet veel soeps. Eten Calypso Palace is gewoon goed.

• Bob, 18-05-2013

Wie

Wie komt naar dit hotel deze zomer wij komen met twee Fam. In juli

Sancho Eussen, 23-05-2013

Wij zijn in Calypso Palace geweest, en werkelijk een super hotel, beetje verouderde kamers (Griekse referentie), maar de rest is dik in orde. Vooral veel gebruik maken van Calypso beach overdag.

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats