8 tips over Hotel Calypso Palace

• floon, 13-05-2014

Geef af en toe een tip aan het personeel. Dat verdient het. De bus naar Rhodos Stad kostte € 2.30 enkele reis per persoon.

• florent, 19-10-2013

huur eens een auto en doe zelf een eilandtoertje. Rhodos en Lindos, zij natuurlijk zaken die je moet gezien hebben? Ga met de boot naar Lindos, ze stopt op de beach aan het hotel. Bus naar Rhodos voor de deur, Zeer goedkoop

• Joop, 14-10-2013

Huur een auto bij het verhuurbedrijf in hotel Calypso Beach. Wij huurden 3 dagen een Peugeot 107 voor 75 euro.( volledig all risks verzekerd). In het hoogseizoen zal het wel wat duurder zijn. Bezoek het leuke stadje Lindos

• theopander, 20-09-2013

Met de boot naar Rhodos stad gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Calypso Palace voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Travel Store
    BeachCheck
    BeachCheck

• Vera, 20-07-2012

Loop via het strand naar Faliraki. Eerste stuk even over het zand, maar daarna is er een pad van houten planken waardoor je binnen tien minuten in het centrum van Faliraki bent. Daar kun je in een strandtentje gebruik maken van gratis Wifi. In het hotel kost dit 50 euro per week!Ook is het prima te doen om met de bus naar Rhodos stad te gaan, een taxi kost kleine 20 euro enkele reis. Een auto huren kan via in het hotel. In een dag het eiland rond is te doen, maar dan moet je wel doorrijden!

• robbertvd, 22-08-2012

Tips zijn zeker het mooie zandstrand, ook erg leuk om in de zee te snorkelen. De vissen zwemmen namelijk met u mee!

Verder is een bezoekje aan Rhodos stad ook zeker de moeite waard. Gezellig en erg toeristisch. Vele leuke winkels en terrasjes. Verder is Lindos ook een mooie stad om naartoe te gaan wegens de Akropolis die daar gelegen is. Naar beide plaatsen gaat vanaf het hotel een boot!

• Jackie, 30-07-2013

Quad huren en gaan snorkelen in quinten bay en in kalithea

• Linda van GElder, 20-05-2013

Het hotel ligt niet direct in een centrum, maar de kleine supermarkt aan de rechterkant verkoopt alles wat je nodig hebt en .... de souvenirs daar zijn vele malen goedkoper dan in Rhodos-stad of Lindos. Het kan per product 4 tot 5 euro goedkoper zijn. De eiland rondreis is meer dan de moeite waard.