Appartement Bright Star

• Aan zee
Meer appartementinfo

132 reviews over Appartement Bright Star

• 8Aomm09-09-2013

Goede acommedatie om te verblijven

Schoon en rustig gelegen. Zmbad iedere dag gereinigt. Ligt net uit de drukte van Faliaki. Kleine 10 min lopen naar het zandstrand en retaurantjes. Moeder is er al rond 07.30 uur. Dan kun je al het bestelde brood of broodjes bij haar ophalen. Moedre is erg vriendelijk, net zoals Marco,ze doen er alles aan om je een prettige vakantie te beorgen. "Helaas" is de beoordeling erg hoog zodat ook de prijs hierdoor omhoog gaat, prima verblijf voor een redelijke prijs. Eigenaar Lefti heeft op 10 minuten lopen het restaurant van zijn broer overgenomen. V.a. 2013 is eer een nieuwe kok en een nieuw menu. Helaas nog wat beperkt maar allemaal even lekker. Kamers worden om de 2dagen gepoets en nieuwe handdoeken, om de4dagen nieuwe lakens. Voor de Griekse manier van doen zijn het schone kamers. Geschikt voor kleine kinderen, kinderbadje, en klein klimrek. De kleine extra.s zoal gratis wifi enz. maken het dat je er én fijne vakantie zult beleven.

• 10Yannie03-09-2013

Ook de 4e keer was geweldig!

Voor de 4e keer naar Bright Star geweest en het voelt inderdaad echt als thuiskomen. Aan alle positieve dingen die hiervoor geschreven zijn, heb ik niets meer toe te voegen. Het was wederom geweldig. Ook zeker een aanrader om te gaan eten bij restaurant Di Stefano dat sinds dit jaar ook door Lefty gerund wordt. Tip: boek rechtstreeks. Het heeft echt veel voordelen. Vragen zijn altijd welkom. Stuur even een berichtje via Zoover.

• 10Niki15-08-2013

heerlijke plek

Samen met mijn vriend naar Bright Star geweest. Het complex is kleinschalig, waardoor er een heerlijke en soms zelfs familiaire sfeer hangt. Wij hadden een 2-kamer-appartement, wat ontzettend ruim was. Bij het zwembad kon je gratis gebruik maken van ligbedden met parasols en er was altijd plek. De wekelijkse BBQ is een echte aanrader, de meeste gasten doen er aan mee, een moment om met iedereen gezellig bij te kletsen. De eigenaar (Lefti) (en de rest van de familie) is ontzettend gastvrij en niks is hem te gek.

Bij vertrek zijn we door andere gasten en personeel uitgezwaaid...we komen zeker terug.

• 10Helma11-08-2013

Voor het derde jaar, en het was weer geweldig!

Dit jaar voor de derde keer bij Lefty en Vicky in Bright Star geweest. Wat voel je je daar ontzettend welkom! Een geweldige vakantie gehad, en weer nieuwe dingen op Rhodos ontdekt. Mensen vragen aan ons: waarom voor de derde keer, jullie kennen het daar nu toch wel? De ontzettende gastvrijheid, de gezelligheid op het kleine complex, het goede eten, dit zijn enkele dingen waarom wij steeds terug gaan, en ik kan nu al zeggen: volgend jaar zijn wij er weer!

• 10joop en ellie de best11-08-2013

heerlijke bestemming

na een heerlijk verblijf (dit was voor ons de vierde keer ) in mei 2013 hebben we een week na thuiskomst weer geboekt voor september 2013 . een aanrader voor wie van rust en netheid houdt , en waar ze weten wat SERVICE is . bijzonder gastvrije en hartelijke mensen, niets is leftie of oma of macos te veel gevraagd om het je naar de zin te maken . ok voor lekker en betaalbaar eten ben je hier goed , leftie heeft nl het resterant van zijn broer overgenomen en loopt zich ook daar het vuur uit de sloffen om het je naar de zin te maken ,dit is op nog geen 10 min . lopen in een schitternd rest. . kortom ik heb geen reisgids meer nodig ,weet nl mijn volgende bestemming al .

• 10alex van uden05-08-2013

was weer geweldig

Inmiddels voor de derde keer bij Bright star geweest en wederom dik tevreden. Eigenaar Lefty is niks te veel, als er iets is staat hij meteen voor je klaar ook Vicky , oma en marco doen alles voor je. Deze keer zaten er alleen maar Nederlanders op het complex wat het ook wel gezellig maakte. Het was een heel gemêleerd gezelschap , gezinnen, jonge stelletjes en oudere stellen en iedereen had het naar zijn zin. Vooral de barbecue avonden zijn erg gezellig. En ook het restaurant van Lefty (di stefano) is een geweldig restaurant om te eten. Lefty zit met het restaurant nog in de opstart fase en doet ook hier alles om het de gasten naar de zin te maken. Wij komen zeker nog voor de vierde keer terug.

• 10Anne Trompert05-08-2013

Geweldig appartement!!

Mijn vriend en ik zijn 11 dagen naar Bright Star geweest. Bij aankomst ( om 11:30 ) kregen we gelijk de sleutel van het apartement, de koffers werden naar boven gedragen en we kregen een drankje van Lefty ( de eigenaar ). Wij hadden een studio en deze zag er onwijs schoon en verzorgd uit. Het balkon had uitzicht op het zwembad, de zee en de bergen. Het zwembad was schoon en lekker verkoelend. Bij het zwembad was altijd een ligbedje en een parasol beschikbaar. Ook hadden wij in en rondom het apartement gratis Wifi. Als jong stel hadden wij het geluk dat we 2 andere stelletjes hadden ontmoet bij het zwembad waar we regelmatig mee uitgingen of wat mee gingen drinken. Dit was voor ons erg gezellig omdat we ook wat van het nachtleven van Rhodos-stad en Faliraki konden mee maken. De weekelijkse bbq is een echte aanrader. Hier leer je meerdere mensen van het apartement beter kennen en brengt een hoop gezelligheid met zich mee!

• 9Robin Meeuwis20-07-2013

Wat een geweldige vakantie!

Wat hebben we genoten van 15 dagen relaxen op dit prachtige eiland. Lefty, Vicky, Oma en Marco hebben er voor gezorgd dat deze ervaring onvergetelijk was. Voor ons als jong stel was deze accommodatie perfect. Dicht bij het strand, dicht bij Barstreet. Maar wanneer je de rust wilt op zoeken geef last van dronken engelsen bij de appartement. Zeker een aanrader voor zowel alle stellen dus. We weten zeker dat we ooit nog terug gaan komen op deze fantastische plek.

• 10Fam Swaagman12-07-2013

Goed appartementen complex.

Wij zijn 15 dagen in dit appartementen complex geweest en het was in een woord geweldig. Alles is zeer goed onderhouden en het zwembad is super. De gemoedelijke sfeer en de vriendelijke eigenaar Lefti maken het dat je er direct thuis voelt. Ook de barbeque verzorgt door de moeder van Lefti was van uitstekende kwaliteit. Faliraki op zich is wel een leuke plaats. en als je verder van rust houd is dit complex ook zeker aan de raden. In de nabije toekomst zullen wij als wij weer naar Rhodos gaan dit appartement gaan boeken.

• 9Henk06-07-2013

In één woord................ prachtig

Mooi zwembad, kamers schoon en ruim.

23 tips over Appartement Bright Star

• joop en ellie, 06-10-2013

om de andere dag worden de bedden verschoond en de vloeren gedweild, alles is netjes en schoon . elke week word er een hele gezellige bbq georganiseerd ,bereid door oma . oma houdt ook van dansen en diet je graag de sataki ff voor . de eigenaar Lefty is bijzonder hartelijk en gastvrij en doet er alles aan om het naar je zin te maken . ook kun je lekker eten op nog geen 500 m . in rets. DI STEFANO by LEFTY

• joop en ellie, 01-10-2013

Di STEFANO by LEFTY, een heel goed rest. op amper 500 meter lopen .good meal , low price.

• Will van den Einden, 28-06-2012

Vergeten tegen Lefty te zeggen met de BBQ een lange tafel te maken. Het onderling contact tijdens de BBQ verloopt dan gemakkelijker

11 vragen over Appartement Bright Star

• Susanne, 15-09-2013

Wat is het verschil?

Wat is het verschil tussen een studio en een 2 kamer appartement voor 2 personen? Is er 1 van die 2 die echt beduidend beter is? Er is wel prijsverschil, dus dan zou je denken dat een appartement beter/luxer is.

En is dit een appartement geschikt als bestemming voor een huwelijksreis? Is er genoeg te doen/beleven in de omgeving? Ik weet dat je weinig tijd in het appartement doorbrengt, maar toch vind ik zeker met een huwelijksreis een beetje luxe wel belangrijk.

Ik hoop snel reactie(s) te krijgen!

Groeten Susanne

Susanne, 23-09-2013

Waar zou jij dan wel heen gaan en waarom is dat beter dan Bright Star? Wij willen overigens sowieso niet in een hotel, een appartement vinden we veel sfeervoller en 2 weken uit eten wordt ook wel een beetje te gek.

Je reactie verbaasd me eerlijk gezegd wel, want iedereen is echt super enthousiast over Bright Star, hoe komt het dat jij dat niet bent?

astrid, 23-09-2013

bright star zou ik echt niet m,n huwelijks nachten willen door brengen...behalve de snoei harde bedden, is het super saai...niet romantische... een studio kom je binnen en heb je een keukentje met daar naast een super kleine douche/wc, wel mooi maar je kunt je bv niet bukken om je voeten te wassen...naast de keuken/badkamer ligt de slaapkamer met een kast, bed bankje en kaptafel met tv....de 2 kamer app hebben een extra slaapkamer erbij...faliraki is echt leuk, maar het is best een eindje lopen van de app...hotel orion ligt super central...Gregory peck ligt ook vrij achteraf, het is van de broer van de eigenaar van bright star...de luxe hotels liggen net buiten faliraki, maar er rijd wel steeds een treintje naar faliraki....als je op huwelijk reis gaat is het romantische om s,avonds te gaan eten bij het kalithea strand....super mooi, bar in de rotsen gekapt, mooie verlichting leuke intieme hoekjes...heel mooi, niet een culinair hoogstandje maar super omgeving...

klaasenastrid, 25-09-2013

Trouwens met eten kun je het zo gek maken als je wil, fastfood pitta 3 a 4 euro en echt lekker, en voor 10 euro pp heb je goed gegeten, overal bijna hangen buiten prijslijsten...

harleymuts, 25-09-2013

De app zitten vol met mensen die heel vaak komen, ook zit er een stel long stay...het lijkt wel of het extra wordt opgewaardeerd...toen wij er waren klaagde meerdere mensen, maar goed niet iedereen laat een reactie achter....ik heb me echt er aan geergerd dat dingen niet klopte met reacties van mensen, en daarom heb besloten om wel een reactie te geven, ik vindt dat zoover onafhankelijk moet zijn.....bv de bushalte is geen 200 mt, echt wel 15 min lopen.....ik zeg ook niet dat het slechte app zijn, maar een 9 is zwaar overdreven....je kan er trouwens koken, er zijn 2 electra kook pitten een kleine en een grote...we hebben een keer pasta gemaakt.... Wat dan wel goed is weet ik niet, ik heb immers alleen hier gezeten....wat wil je, centraal liggen, rust, romantische omgeving....orion ligt echt super centraal, gregory peck ligt niet zo centraal, maar schijnt gezelliger te zijn, ze hebben sins kort hoorde ik een beach bar, mensen die ik sprak zeiden dat er op zondag muziek was en relax sfeertje, maar goed de inrichting zei de hostes was wat verouderd... We hoorde op een tripje wat we hebben gemaakt van de organisatoren dat we niet de enige waren die zo dachten

Yannie, 25-09-2013

Beste Suzanne, Er zit wel degelijk verschil tussen een studio en een 2-k appartement. Wij zijn deze zomer voor de 4e keer geweest en hebben zowel in een studio gezeten, als in een 2-k appartement. Er zijn 18 appartementen en het is echt niet zo dat het vol zit met mensen die vaak komen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf in welke periode je gaat. September is altijd rustiger dan hoogseizoen. Er komen ook jonge stellen die superenthousiast zijn (zie beoordelingen) dus waarom zou het voor jullie dan niet geschikt zijn? Niet alle jonge stellen willen in een hotel in de drukte. Stuur me anders maar een berichtje via Zoover dan kan ik je verder nog uitgebreidere informatie geven.

• Susanne, 08-09-2013

Hoe boeken en andere vragen

Is dit appartementencomplex ook geschikt als bestemming voor een huwelijksreis? En als wij zouden willen boeken kan dit dan via het emailadres van het hotel? Moet dit trouwens in het Engels of kan dit in het Nederlands? Is het een beetje levendig in de omgeving (genoeg te doen qua bezienswaardigheden etc) en zijn dingen als een dorp/strand/supermarkt op loopafstand? Tenslotte de vraag of dit deel van Rhodos zand- of kiezelstranden heeft?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties(s)!

Gera, 29-09-2013

Prima plek als huwelijksreis. Vermeld dit bij de boeking. Dan denk ik zeker dat de familie er iets mee doet. 10 minuten lopen voor strand en centrum / uitgaan. Wij hadden een auto om ook naar Rhodos stad te gaan en de omgeving te verkennen

• Sanne, 23-08-2013

wie weet waar we het beste een auto kunnen huren?

Wij gaan meivakantie 2014 een weekje naar Bright Star. Waar kunnen wij het beste een auto huren in Faliraki? Of is het beter om bij het vliegveld een auto te huren? We hebben wel een transfer inbegrepen in onze trip, dus we willen eigenlijk pas vanafhet app. een auto te hebben.

Alvast bedankt voor de reactie, Sanne

klaasenastrid, 25-09-2013

Er liggen heel veel auto verhuur bedrijfjes, we hebben op een avond toen we naar faliraki liepen er verschillende aan gesproken, na wat afdingen hadden we een bijna nieuwe panda voor 23 euro per dag....

Yannie, 31-08-2013

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Post service

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig