Appartement

130 reviews over Appartement Bright Star in het Nederlands

De beste appartementen!

Yannie
24-10-2014

Deze keer niet in het hoogseizoen maar begin oktober naar Bright Star geweest. Ook heel goed vertoeven in deze periode. Steeds zijn er weer een aantal verbeteringen in de appartementen. Zo goed onderhouden zie je maar zelden in Griekenland. De aardige familie, die altijd voor je klaarstaat, maakt het natuurlijk helemaal af. Als je rechtstreeks boekt, heb je echt heel veel voordelen. Je kunt boeken via de website of een mail sturen naar Bright Star. Vragen zijn altijd welkom. Stuur me even een berichtje via Zoover.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek met veel rust.

Simon
19-9-2014

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Dit komt ook door het mooie weer.de vriendelijke mensen van Bright Star hebben ook daartoe bijgedragen.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Als thuis, maar dan beter!

Ralph & Heleen
29-8-2014

Ontzettend toffe eigenaars, betrokken en niet opdringerig. Prima accommodatie en locatie

Gereisd Met partner in augustus 2014

Goed appartement!

Rene en Martijn
7-8-2014

De avond dat we aankwamen werden we zeer gastvrij ontvangen. Ondanks dat het erg laat was heeft Lefty (de eigenaar) nog gezorgd dat we nog iets konden eten. Ook de rest van de week waren Lefty, Vicky, Marco en de moeder van Lefty erg vriendelijk en gastvrij. Het appartement was heel netjes en schoon. Verder zit er een leuk zwembad bij het complex. Het strand is ongeveer een kwartier lopen van het complex af. Naar het centrum van Faliraki is ongeveer 10 minuten lopen.

Gereisd Met partner in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon goed!!!

p vd berg
20-7-2014

Topappartement met een te kleine douche voor 194 cm,Leuk en schoon zwembad,tijdens t wk gewoon ned 1.Wij kregen de indruk dat ze je niet meer zo aardig vinden als je hun restaurant voorbij loopt

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Kleinschalig appartementen complex

Reno
11-5-2014

Kleinschalig appartementen complex. Met een klein zwembad wat goed bijgehouden wordt. Wekelijks wordt er 's avonds een barbecue georganiseerd. Het behulpzaam personeel staat altijd klaar voor een praatje of een antwoord. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. De gasten komen hoofdzakelijk uit Nederland. Enige min puntje vindt ik dat de airco niet bij de prijs inzit en apart moet worden afgerekend.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prima accomodatie

Co & Co
17-10-2013

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Bright Star. Mooi ruime schone appartementen gelegen in een rustige omgeving. Vriendelijke behulpzame familie. Alles prima in orde. Alleen problemen met het wifi netwerk maar dit is inmiddels opgelost. Jammer dat deze accomodatie in Faliraki staat (het Chersonissos van Rhodos) anders had het maar zo ons vaste stekje in Griekenland kunnen worden.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch ontvangen, alsof we familie waren.

Gera
29-9-2013

S'avonds laat aangekomen werden wij allervriendelijkst en persoonlijk ontvangen. Ook in de week dat wij verbleven wilden ze alles voor ons doen. We moesten vragen, en zij regelen dat dan. Echt een plek om ooit weer eens naar terug te keren.

Nico en Els
24-9-2013

Voor de 3 de keer bij Bright Star geweest. Het is geweldig en het is gewoon thuiskomen. Vicky,Lefty,Marcos en moeder zijn geweldig. Zeer vriendelijk en gastvrij.Niets is hun teveel. We komen zeker nog een keer terug.Appartement is geweldig. ruim, heerlijk bed, prima badkamer.

nooit meer....

astrid
23-9-2013

om de 2 dagen wordt er gedweild, wc papier geleegd en schone lakens, de app zijn gehorig.de douche is erg mooi, maar klein, de bedden zijn echt verschrikkelijk hard, we hebben de matras van de bank gebruikt en een intex luchtbed gekocht,hier klaagde iedereen over,we wilde omboeken maar we moesten of 275 euro betalen of 2 keer verhuizen, dus een auto gehuren, want het ligt niet centraal. als je van absolute rust houd moet je hier gaan zitten, je kon een bom afschieten s,avond.het werdt ook niet echt gezellig gemaakt, bv door het watervalletje enz in het zwembad aan te zetten, in de bar zaten ze de hele dag voor de laptop te hangen, geen gezelig muziekje gewoon...stil....wifi was er maar af en toe, 2 ochtende geen water gehad, wij hadden een heel klein straaltje, de overkant helemaal geen water.op zich dus geen slechte appartementen, saai, niets te doen behalve een keer per wk een bbq die ook niet echt bijzonder was, ze zijn zeker een voldoende waard, maar een dikke 9 is zwaar overdreven

Appartement info

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Post service

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bright Star in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bright Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.