Appartement Bright Star

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bright Star voor je op een rij gezet:

132 reviews over Appartement Bright Star

• 10Plavos12-06-2016

Er een heerlijke ontspannen vakantie gehad.

Leuk rustig gelegen kleinschalig appartementen complex. Lefteris en Vicky zorgen ervoor dat je jezelf er welkom voelt. Ze kunt alles vragen , of het nu gaat over Faliraki , autoverhuur,ui eten gaan of de het verkennen van de rest van Rhodos , zij zullen er alles aan doen om je de beste informatie te geven. Ik heb genoten van mijn verblijf bij Bright star.

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Bright Star voor je op een rij gezet:

23 tips over Appartement Bright Star

• joop en ellie, 06-10-2013

om de andere dag worden de bedden verschoond en de vloeren gedweild, alles is netjes en schoon . elke week word er een hele gezellige bbq georganiseerd ,bereid door oma . oma houdt ook van dansen en diet je graag de sataki ff voor . de eigenaar Lefty is bijzonder hartelijk en gastvrij en doet er alles aan om het naar je zin te maken . ook kun je lekker eten op nog geen 500 m . in rets. DI STEFANO by LEFTY

• joop en ellie, 01-10-2013

Di STEFANO by LEFTY, een heel goed rest. op amper 500 meter lopen .good meal , low price.

• Will van den Einden, 28-06-2012

Vergeten tegen Lefty te zeggen met de BBQ een lange tafel te maken. Het onderling contact tijdens de BBQ verloopt dan gemakkelijker

11 vragen over Appartement Bright Star

• Susanne, 15-09-2013

Wat is het verschil?

Wat is het verschil tussen een studio en een 2 kamer appartement voor 2 personen? Is er 1 van die 2 die echt beduidend beter is? Er is wel prijsverschil, dus dan zou je denken dat een appartement beter/luxer is.

En is dit een appartement geschikt als bestemming voor een huwelijksreis? Is er genoeg te doen/beleven in de omgeving? Ik weet dat je weinig tijd in het appartement doorbrengt, maar toch vind ik zeker met een huwelijksreis een beetje luxe wel belangrijk.

Ik hoop snel reactie(s) te krijgen!

Groeten Susanne

Susanne, 23-09-2013

Waar zou jij dan wel heen gaan en waarom is dat beter dan Bright Star? Wij willen overigens sowieso niet in een hotel, een appartement vinden we veel sfeervoller en 2 weken uit eten wordt ook wel een beetje te gek.

Je reactie verbaasd me eerlijk gezegd wel, want iedereen is echt super enthousiast over Bright Star, hoe komt het dat jij dat niet bent?

astrid, 23-09-2013

bright star zou ik echt niet m,n huwelijks nachten willen door brengen...behalve de snoei harde bedden, is het super saai...niet romantische... een studio kom je binnen en heb je een keukentje met daar naast een super kleine douche/wc, wel mooi maar je kunt je bv niet bukken om je voeten te wassen...naast de keuken/badkamer ligt de slaapkamer met een kast, bed bankje en kaptafel met tv....de 2 kamer app hebben een extra slaapkamer erbij...faliraki is echt leuk, maar het is best een eindje lopen van de app...hotel orion ligt super central...Gregory peck ligt ook vrij achteraf, het is van de broer van de eigenaar van bright star...de luxe hotels liggen net buiten faliraki, maar er rijd wel steeds een treintje naar faliraki....als je op huwelijk reis gaat is het romantische om s,avonds te gaan eten bij het kalithea strand....super mooi, bar in de rotsen gekapt, mooie verlichting leuke intieme hoekjes...heel mooi, niet een culinair hoogstandje maar super omgeving...

klaasenastrid, 25-09-2013

Trouwens met eten kun je het zo gek maken als je wil, fastfood pitta 3 a 4 euro en echt lekker, en voor 10 euro pp heb je goed gegeten, overal bijna hangen buiten prijslijsten...

harleymuts, 25-09-2013

De app zitten vol met mensen die heel vaak komen, ook zit er een stel long stay...het lijkt wel of het extra wordt opgewaardeerd...toen wij er waren klaagde meerdere mensen, maar goed niet iedereen laat een reactie achter....ik heb me echt er aan geergerd dat dingen niet klopte met reacties van mensen, en daarom heb besloten om wel een reactie te geven, ik vindt dat zoover onafhankelijk moet zijn.....bv de bushalte is geen 200 mt, echt wel 15 min lopen.....ik zeg ook niet dat het slechte app zijn, maar een 9 is zwaar overdreven....je kan er trouwens koken, er zijn 2 electra kook pitten een kleine en een grote...we hebben een keer pasta gemaakt.... Wat dan wel goed is weet ik niet, ik heb immers alleen hier gezeten....wat wil je, centraal liggen, rust, romantische omgeving....orion ligt echt super centraal, gregory peck ligt niet zo centraal, maar schijnt gezelliger te zijn, ze hebben sins kort hoorde ik een beach bar, mensen die ik sprak zeiden dat er op zondag muziek was en relax sfeertje, maar goed de inrichting zei de hostes was wat verouderd... We hoorde op een tripje wat we hebben gemaakt van de organisatoren dat we niet de enige waren die zo dachten

Yannie, 25-09-2013

Beste Suzanne, Er zit wel degelijk verschil tussen een studio en een 2-k appartement. Wij zijn deze zomer voor de 4e keer geweest en hebben zowel in een studio gezeten, als in een 2-k appartement. Er zijn 18 appartementen en het is echt niet zo dat het vol zit met mensen die vaak komen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf in welke periode je gaat. September is altijd rustiger dan hoogseizoen. Er komen ook jonge stellen die superenthousiast zijn (zie beoordelingen) dus waarom zou het voor jullie dan niet geschikt zijn? Niet alle jonge stellen willen in een hotel in de drukte. Stuur me anders maar een berichtje via Zoover dan kan ik je verder nog uitgebreidere informatie geven.

• Susanne, 08-09-2013

Hoe boeken en andere vragen

Is dit appartementencomplex ook geschikt als bestemming voor een huwelijksreis? En als wij zouden willen boeken kan dit dan via het emailadres van het hotel? Moet dit trouwens in het Engels of kan dit in het Nederlands? Is het een beetje levendig in de omgeving (genoeg te doen qua bezienswaardigheden etc) en zijn dingen als een dorp/strand/supermarkt op loopafstand? Tenslotte de vraag of dit deel van Rhodos zand- of kiezelstranden heeft?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties(s)!

Gera, 29-09-2013

Prima plek als huwelijksreis. Vermeld dit bij de boeking. Dan denk ik zeker dat de familie er iets mee doet. 10 minuten lopen voor strand en centrum / uitgaan. Wij hadden een auto om ook naar Rhodos stad te gaan en de omgeving te verkennen

• Sanne, 23-08-2013

wie weet waar we het beste een auto kunnen huren?

Wij gaan meivakantie 2014 een weekje naar Bright Star. Waar kunnen wij het beste een auto huren in Faliraki? Of is het beter om bij het vliegveld een auto te huren? We hebben wel een transfer inbegrepen in onze trip, dus we willen eigenlijk pas vanafhet app. een auto te hebben.

Alvast bedankt voor de reactie, Sanne

klaasenastrid, 25-09-2013

Er liggen heel veel auto verhuur bedrijfjes, we hebben op een avond toen we naar faliraki liepen er verschillende aan gesproken, na wat afdingen hadden we een bijna nieuwe panda voor 23 euro per dag....

Yannie, 31-08-2013

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Post service

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig