Appartement Bright Star

Meer appartementinfo

132 reviews over Appartement Bright Star

• 10mieke floris30-05-2015

Wat een geweldig appartement

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige beoordelaars. Wat een schoon en mooi complex. Lefty en zijn moeder runnen dit perfect. Zeer vriendelijke mensen. Niets is ze te veel. Enige kleine minpuntje is dat de keuken iets beter voorzien mag zijn van pannen, potten , servies e.d. dat is wat aan de magere kant. Wij hebben een geweldige week gehad en komen zeker nog eens terug.

• 8Simon19-09-2014

Geweldige plek met veel rust.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Dit komt ook door het mooie weer.de vriendelijke mensen van Bright Star hebben ook daartoe bijgedragen.

• 8p vd berg20-07-2014

gewoon goed!!!

Topappartement met een te kleine douche voor 194 cm,Leuk en schoon zwembad,tijdens t wk gewoon ned 1.Wij kregen de indruk dat ze je niet meer zo aardig vinden als je hun restaurant voorbij loopt

• 9Peter17-06-2012

AANRADER !!!

Prima appartementen. Wij hadden één van de beste 2-kamerappartement (114), daar het een enorm balkon heeft. Enig nadeel (in voor-en najaar) is, dat er geen zon op het balkon komt. Het was nu (mei '12) erg frisjes en moest je op bepaald moment naar binnengaan. Maar ik denk voor de zomer een prima zijde van het complexje. Wil je (ochtend)zon op je balkon hebben dan is een studio in het 'oude' gebouw een betere optie. Verder was alles prima. Koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster en grote koelkast met apart diepvriesvak. Prima ruime badkamer, maar Helaas, douche-gedeelte (piep)klein en met gordijn dat aan je kleeft op moment dat je doucht. Helaas waren vele restaurants nog gesloten of ... opgedoekt ? Eigenaar kan je een aantal leuke tips geven voor restaurants (bv. Pete(r) en Maria). Hij is/was zeer gastvrij en bij aankomst hulp en drankje (kies maar !). Één maal per week BBQ, leuk om te doen. Een echte AANRADER !!!

• 9esku7302-09-2011

goed appartement!

Alles wat geschreven is is inderdaad waar. Ruime appartementen en schoon! Let wel: airco kost 7 euro per ruimte per nacht. Eigenaren vriendelijk, zwembad schoon (wel koud). Rustige ligging, maar dichtbij centrum, strand enz. Aanrader inderdaad Manolis, maar zeker ook Di Stefano, wat dichtbij Bright star ligt. Vooral als je meerdere keren terug gaat. Vriendelijke bediening en heel goed eten!! Op het starnd in de buurt van Bright Star moet je beslist op zoek gaan naar snackbar Christos. Elke dag geluncht, werkelijk super!!

• 10diana roks06-02-2011

fantasties geweldig

bij lefty kan bijna alles, gewoon in een woord geweldig. daar hebben we echt een leuke gezellige vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar.

• 10johan zwart06-10-2010

aanrader, ook voor kinderen

Prima appt en heel schoon ,zat dit jaar er voor drie weken in sept, voor het eerst in een studio heel netjes en voldoende ruimten voor 2 personen. de fam is vriendelijk je kunt alles vragen, ik kom hier nu 2 jaar, en ga mei 2010 weer heen Lefty tot dan. het strand is voor mij 10 min lopen, ik ben tevreden daar.

(ps ik kom al 12 jaar op rhodos)

• 9Janny en Eddy29-09-2009

topappartement,topeigenaren

wij zijn net terug van Rhodos. het verblijf in bright star was fantastisch.idd lefty vicky en oma doen hun uiterste best voor je.de kamers zijn best groot en superschoon.jammer dat de badkamer aan de kleine kant is maar dit is typisch grieks denk ik. op de beroemde barbequeavond veel lol gehad met de andere appartementbewoners.groetjes van de "muggenman". Iedere morgen zorgde Lefty voor broodjes als je wilde. hij was van smorgens tot snachts aanwezig en liep of te computeren of het gras te maaien of op zijn squad rijden of op zijn springveren lopen. hij heeft ook een mooie tennisbaan/annex voetbalveld aangelegd.

• 10suzan&mike21-08-2009

gastvrij en een dikke 10 waard

Met 6 volwassenen en 4 kinderen en baby ontzettend goed vermaakt in bright star. Wij kenden dit complex al van 2 jaar terug en waren toen al zeer content. Wat ik nog niet bij de beoordelingen heb gelezen is dat de eigenaar nu een tennisveld heeft laten aanleggen. In de pen voor volgend jaar wil hij video bewaking laten aanbrengen voor zijn controle op het zwembad en een windmolentje plaatsen voor als het elektra uitvalt. Verders heeft hij de capaciteit voor Hollandse gasten voor het volgend jaar uitgebreid. Wij wensen Vicky, Lefty en de moeder van lefty het allerbeste toe.

• 9fam versendaal12-07-2009

helemaal oke

wij hebben er een hele fijne vakantie gehad mede ook dat het een mooi eiland is

23 tips over Appartement Bright Star

• joop en ellie, 06-10-2013

om de andere dag worden de bedden verschoond en de vloeren gedweild, alles is netjes en schoon . elke week word er een hele gezellige bbq georganiseerd ,bereid door oma . oma houdt ook van dansen en diet je graag de sataki ff voor . de eigenaar Lefty is bijzonder hartelijk en gastvrij en doet er alles aan om het naar je zin te maken . ook kun je lekker eten op nog geen 500 m . in rets. DI STEFANO by LEFTY

• joop en ellie, 01-10-2013

Di STEFANO by LEFTY, een heel goed rest. op amper 500 meter lopen .good meal , low price.

• Will van den Einden, 28-06-2012

Vergeten tegen Lefty te zeggen met de BBQ een lange tafel te maken. Het onderling contact tijdens de BBQ verloopt dan gemakkelijker

11 vragen over Appartement Bright Star

• Susanne, 15-09-2013

Wat is het verschil?

Wat is het verschil tussen een studio en een 2 kamer appartement voor 2 personen? Is er 1 van die 2 die echt beduidend beter is? Er is wel prijsverschil, dus dan zou je denken dat een appartement beter/luxer is.

En is dit een appartement geschikt als bestemming voor een huwelijksreis? Is er genoeg te doen/beleven in de omgeving? Ik weet dat je weinig tijd in het appartement doorbrengt, maar toch vind ik zeker met een huwelijksreis een beetje luxe wel belangrijk.

Ik hoop snel reactie(s) te krijgen!

Groeten Susanne

Susanne, 23-09-2013

Waar zou jij dan wel heen gaan en waarom is dat beter dan Bright Star? Wij willen overigens sowieso niet in een hotel, een appartement vinden we veel sfeervoller en 2 weken uit eten wordt ook wel een beetje te gek.

Je reactie verbaasd me eerlijk gezegd wel, want iedereen is echt super enthousiast over Bright Star, hoe komt het dat jij dat niet bent?

astrid, 23-09-2013

bright star zou ik echt niet m,n huwelijks nachten willen door brengen...behalve de snoei harde bedden, is het super saai...niet romantische... een studio kom je binnen en heb je een keukentje met daar naast een super kleine douche/wc, wel mooi maar je kunt je bv niet bukken om je voeten te wassen...naast de keuken/badkamer ligt de slaapkamer met een kast, bed bankje en kaptafel met tv....de 2 kamer app hebben een extra slaapkamer erbij...faliraki is echt leuk, maar het is best een eindje lopen van de app...hotel orion ligt super central...Gregory peck ligt ook vrij achteraf, het is van de broer van de eigenaar van bright star...de luxe hotels liggen net buiten faliraki, maar er rijd wel steeds een treintje naar faliraki....als je op huwelijk reis gaat is het romantische om s,avonds te gaan eten bij het kalithea strand....super mooi, bar in de rotsen gekapt, mooie verlichting leuke intieme hoekjes...heel mooi, niet een culinair hoogstandje maar super omgeving...

klaasenastrid, 25-09-2013

Trouwens met eten kun je het zo gek maken als je wil, fastfood pitta 3 a 4 euro en echt lekker, en voor 10 euro pp heb je goed gegeten, overal bijna hangen buiten prijslijsten...

harleymuts, 25-09-2013

De app zitten vol met mensen die heel vaak komen, ook zit er een stel long stay...het lijkt wel of het extra wordt opgewaardeerd...toen wij er waren klaagde meerdere mensen, maar goed niet iedereen laat een reactie achter....ik heb me echt er aan geergerd dat dingen niet klopte met reacties van mensen, en daarom heb besloten om wel een reactie te geven, ik vindt dat zoover onafhankelijk moet zijn.....bv de bushalte is geen 200 mt, echt wel 15 min lopen.....ik zeg ook niet dat het slechte app zijn, maar een 9 is zwaar overdreven....je kan er trouwens koken, er zijn 2 electra kook pitten een kleine en een grote...we hebben een keer pasta gemaakt.... Wat dan wel goed is weet ik niet, ik heb immers alleen hier gezeten....wat wil je, centraal liggen, rust, romantische omgeving....orion ligt echt super centraal, gregory peck ligt niet zo centraal, maar schijnt gezelliger te zijn, ze hebben sins kort hoorde ik een beach bar, mensen die ik sprak zeiden dat er op zondag muziek was en relax sfeertje, maar goed de inrichting zei de hostes was wat verouderd... We hoorde op een tripje wat we hebben gemaakt van de organisatoren dat we niet de enige waren die zo dachten

Yannie, 25-09-2013

Beste Suzanne, Er zit wel degelijk verschil tussen een studio en een 2-k appartement. Wij zijn deze zomer voor de 4e keer geweest en hebben zowel in een studio gezeten, als in een 2-k appartement. Er zijn 18 appartementen en het is echt niet zo dat het vol zit met mensen die vaak komen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf in welke periode je gaat. September is altijd rustiger dan hoogseizoen. Er komen ook jonge stellen die superenthousiast zijn (zie beoordelingen) dus waarom zou het voor jullie dan niet geschikt zijn? Niet alle jonge stellen willen in een hotel in de drukte. Stuur me anders maar een berichtje via Zoover dan kan ik je verder nog uitgebreidere informatie geven.

• Susanne, 08-09-2013

Hoe boeken en andere vragen

Is dit appartementencomplex ook geschikt als bestemming voor een huwelijksreis? En als wij zouden willen boeken kan dit dan via het emailadres van het hotel? Moet dit trouwens in het Engels of kan dit in het Nederlands? Is het een beetje levendig in de omgeving (genoeg te doen qua bezienswaardigheden etc) en zijn dingen als een dorp/strand/supermarkt op loopafstand? Tenslotte de vraag of dit deel van Rhodos zand- of kiezelstranden heeft?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties(s)!

Gera, 29-09-2013

Prima plek als huwelijksreis. Vermeld dit bij de boeking. Dan denk ik zeker dat de familie er iets mee doet. 10 minuten lopen voor strand en centrum / uitgaan. Wij hadden een auto om ook naar Rhodos stad te gaan en de omgeving te verkennen

• Sanne, 23-08-2013

wie weet waar we het beste een auto kunnen huren?

Wij gaan meivakantie 2014 een weekje naar Bright Star. Waar kunnen wij het beste een auto huren in Faliraki? Of is het beter om bij het vliegveld een auto te huren? We hebben wel een transfer inbegrepen in onze trip, dus we willen eigenlijk pas vanafhet app. een auto te hebben.

Alvast bedankt voor de reactie, Sanne

klaasenastrid, 25-09-2013

Er liggen heel veel auto verhuur bedrijfjes, we hebben op een avond toen we naar faliraki liepen er verschillende aan gesproken, na wat afdingen hadden we een bijna nieuwe panda voor 23 euro per dag....

Yannie, 31-08-2013

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Post service

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig