Appartement

12 reviews over Appartement Bright Star in het Nederlands

Goede keuze!

Astrid
3-8-2017

Kleinschalig complex, gerund door een vriendelijke en warme familie waar je alles aan kunt vragen. Schoon en ruim appartement (2 kamerappartement met 3e slaapplaats in de woonkamer). Fijne airco, tegen betaling. Enige kleine nadeel dat ik kan bedenken is de krappe douchecel, maar douchen met de deur open gaat ook. Het zwembad is groter dan het op foto's lijkt en er zijn altijd bedjes vrij. Rustige ligging, ongeveer 10-15 minuutjes lopen naar het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Lekker rustig

Roadrunner
5-9-2016

Super vakantie gehad met onze dochter van 7. Lekker rustig en ruime schone apprtementen. Huur een auto en verken het eiland lefteri kan je hierbij goed helpen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was geweldig

jordy
1-8-2015

het was een geweldige vakantie, we hebben echt genoten

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

D-reizen

Perfecte vakantieplek: ideaal voor gezinnen!

Esther
25-5-2015

De accommodatie is echt top. Zeer schoon en ruim opgezet. Deze Griekse familie doet er alles aan om jouw vakantie compleet te maken. Niets is te veel. Een mooi zwembad en restaurantjes/strand/centrum op loopafstand. Zoek je rust en wil je de drukte kunnen opzoeken, dan is dit echt een aanrader. De kids konden ook nog heerlijk voetballen in de voetbal/tenniskooi.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Top accomodatie

annegreet
20-5-2015

Grote kamers, schoon, kleinschalig, gezellig, goed onderhouden. Kortom een echte aanrader! De eigenaars doen er alles aan om er voor te zorgen dat je een super vakantie hebt. Zou graag nog een keer terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleinschalig appartementen complex

Reno
11-5-2014

Kleinschalig appartementen complex. Met een klein zwembad wat goed bijgehouden wordt. Wekelijks wordt er 's avonds een barbecue georganiseerd. Het behulpzaam personeel staat altijd klaar voor een praatje of een antwoord. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. De gasten komen hoofdzakelijk uit Nederland. Enige min puntje vindt ik dat de airco niet bij de prijs inzit en apart moet worden afgerekend.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Echt waar: SUPER!!

Jolanda
15-8-2012

Lefty en z'n moeder zijn inderdaad ontzettend gastvrij. We kwamen half 2 midden in de nacht aan en zelfs toen was het niet teveel om nog een welkomstdrankje te schenken. Je kon dus gelijk bij Lefty de airco regelen. Appartement was echt super, heel schoon, alles werkend, kortom: ook toppie. In de ochtend hoef je niet vroeg op voor broodjes, want ook dat regelt Lefty. Het zwembad is prima. Een auto huren? Dat regelt Lefty ook. Veel goedkoper! Het appartementencomplex ligt op 10min. loopafstand van het centrum en het strand. Aanraders van restaurants zijn Manolis en Nektar. Ook Robert's is leuk. De vakantie kan je bij Lefty ook rustig rechtstreeks boeken. Lefty komt je halen van het vliegveld en brengt je er ook weer naar toe. Duur: 1 kwartier. Als je via reisburo boekt, duurt dit anderhalf uur.... Als je dus van plan bent om naar Rhodos te gaan, boek gewoon bij Lefty. Ik kan werkelijk niet één reden vinden om het niet te doen!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Supervakantie in Bright Star

Alex Molenaar
14-8-2012

Wij hebben met ons gezin een heerlijke vakantie gehad in het appartementencomplex Bright Star. Vooraf hadden we de nodige reviews gelezen over deze accommodatie en wij kunnen deze alleen maar onderschrijven. Het betreft een kleinschalig complex (18 app. die allen uitzicht hebben op het zwembad) dat wordt gerund door een familie. De inrichting is netjes maar eenvoudig. De eigenaar, Lefty, en zijn moeder doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Er hangt een gemoedelijke sfeer en door de kleinschaligheid ontstaat er het nodige contact tussen de gasten (maar dat is natuurlijk een eigen keuze). De wekelijks barbecue-avond op vrijdag draagt bij aan dit onderlinge contact. De kamers worden keurig schoongemaakt en er is sprake van handdoekwissel. Wel is het zo dat je tussen de 5 en 10 minuten moet lopen naar het strand en naar de restaurants. Voordeel is wel dat het daardoor rustig gelegen is. Wij vinden het absoluut een aanrader en gaan er zeker nog een keer naar terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met oog voor detail...

Natalie Laks
10-8-2012

Van 26-7 tm 7 aug. 2012 zaten wij, (met 1 zoon van 11) in Bright Star,wat een geweldige plek en wat een lieve mensen, Lefty,Marco,kamermeisje en niet te vergeten oma,bedankt voor de heerlijke vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Mooi kleinschalig appartement, een aanrader!

familie Mulder
26-6-2011

Een aanrader, dit appartementencomplex. Kleinschalig, daardoor erg overzichtelijk. Zeer geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen, in ieder geval niet geschikt voor mensen die voor de vertier van Faliraki gaan. Het complex ligt in een rustig buurtje buiten Faliraki. Het strand is een kwartiertje lopen, supermarkt 200 meter. Kamers in app.complex waren zeer groot. Veel ruimte, groot balkon. Uitrusting keuken miniem. Zwembad keurig. Werd regelmatig schoongemaakt. Eigenaar Leftiri, zijn vrouw en moeder doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Barbeque is ook een aanrader. Heerlijk, voor een kleine prijs, en gezellig met andere gasten op het terras genieten van de kookkusten van de moeder van Leftiri. Tip voor een dagtripje: baai/strand van Ladiki beach, ligt ca. 5 km ten zuiden van Faliraki. Tip om te eten: Restaurant Manolos (vanuit app.complex ri. strand, dan niet afslag Haven, maar doorlopen ri. centrum, na ca. 200 m. links).

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Post service

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bright Star in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bright Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.