Appartement Bright Star

132 reviews over Appartement Bright Star

• 2018
    9Femke28-07-2018

Schoon en kleinschalig appartementencomplex

Bright Star is een kleinschalig appartementen complex gerund door een lieve en gastvrije familie. Ze staan altijd voor je klaar en zijn zeer vriendelijk. Het complex is goed gelegen; net buiten het centrum maar zowel winkels/restaurants als t strand zijn goed aan te lopen. Wij hadden n studio. Deze was eenvoudig maar netjes ingericht. De bedden zijn hard (Dit is vaker in Griekenland is onze ervaring) maar dat went snel. Er is een 2-pits kookplaat, een tosti ijzer en een waterkoker aanwezig. Alsmede een koelkast met vriesgedeelte. Het zwembad is niet groot maar prima om lekker in af te koelen. Er staan luxere houten ligbedden met goede kussens en genoeg parasols. Het hele complex wordt keurig schoon gehouden. Ook het app wordt iedere dag even schoon gemaakt. Wij waren er op basis van hp: ontbijt is een klein maar prima buffet en voor diner kun je in Lefty's restaurant 3 gangen van de kaart kiezen. Wat ons betreft zeker n aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

6Marion02-10-2017

Netjes, maar zeer gehorig en gedateerd.

De ligging is goed, ongeveer 300 meter van het strand en 1000 meter van het centrum. De prijs kwaliteit is redelijk, we waren er in september en hebben geen gebruik van het zwembad kunnen maken omdat het water veel te koud was om erin te zwemmen. Er zijn ruime kamers en een veel te kleine douche 70 x 70. Voor mensen met een maatje meer absoluut geen aanrader! Er zijn zeer oude kranen die veel te hard gaan als je ze open doet en een oude kapotte wcbril. Ook de keuken laat te wensen over. Geen opener of kurkentrekker en bijna geen glazen. Er wordt voor WiFi € 3,00 per dag gerekend en per airco komt er nog € 7,00 per dag bij. De inrichting is slecht, met name het meubilair. Erg gedateerd en oude harde matrassen. Er zijn geen dekens of spreien voor eventueel koudere nachten, mocht je later in het jaar gaan. Het zwembad was redelijk, maar koud en een diepte van 1.40 m. Er was ook een klein badje en een jacuzzi. Qua hygiene was de schoonmaak om de 2 dagen, schone handdoeken en schone lakens. Buiten zag het er verzorgd uit, dit kwam met name door de oma die daar netjes met veel plezier haar plantjes verzorgde en mee hielp in de receptie. Een groot minpunt wat wij ervaren hebben is het lawaai van buiten en het schuiven van meubilair in het gebouw zelf. Dit begint al voor 7 uur s ochtends en gaat door tot na middernacht. Ook de waterleiding (toilet door spoelen, druppende kranen) was dag en nacht te horen. Als je voor je rust op vakantie gaat, dan kun je naar mijn idee beter verder kijken naar een andere accommodatie!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Brith Star Faliraki20-09-2017

Keurig en schone accomodatie

Wij verbleven in een mooi, schoon en rustig gelegen appartement met groot balkon en uitzicht op zwembad, Vriendelijke, hardwerkende eigenaren. Moeders van begin 70 is iedere ochtend vroeg nog hard in de weer om de boel schoon te houden. Op loopafstand van het strand en centrum. Minpuntje vonden wij het karige keukengerei en glaswerk, maar we hebben ons weten te redden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Tom13-08-2017

prima accomodatie

Zeer bevlogen eigenaar en personeel, niets is te veel , ook het restaurant van de eigenaar is zeer aan te bevelen, in de keuken zijn schoon zuster grandiose kok. Auto gehuurd via adres eigenaar , prima prijs en geen gedoe met van alles nog extra. Zeer aan te bevelen, als uitvals basis voor touren over het eiland.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Astrid03-08-2017

Goede keuze!

Kleinschalig complex, gerund door een vriendelijke en warme familie waar je alles aan kunt vragen. Schoon en ruim appartement (2 kamerappartement met 3e slaapplaats in de woonkamer). Fijne airco, tegen betaling. Enige kleine nadeel dat ik kan bedenken is de krappe douchecel, maar douchen met de deur open gaat ook. Het zwembad is groter dan het op foto's lijkt en er zijn altijd bedjes vrij. Rustige ligging, ongeveer 10-15 minuutjes lopen naar het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Gert&Afke14-06-2017

Zeer aan te bevelen. Rust, schoon en goed verzorgd

Gastvrijheid was enorm. Super ontvangst. Alles netjes geregeld. Alle voorzieningen aanwezig

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Roadrunner05-09-2016

Lekker rustig

Super vakantie gehad met onze dochter van 7. Lekker rustig en ruime schone apprtementen. Huur een auto en verken het eiland lefteri kan je hierbij goed helpen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Fam-W30-08-2016

Superappartementen!

Wij zijn jaarlijks terugkerende gasten. We hebben al veel appartementen in Griekenland gezien, maar nog nergens vergelijkbare met Bright Star. Elke keer staan we versteld van de nuttige vernieuwingen die aangebracht zijn. Eigenaar en personeel is superaardig en staan altijd voor je klaar. Appartementen zijn relatief rustig gelegen, maar de drukte of het uitgaansleven is op loopafstand. Rechtstreeks boeken heeft vele voordelen en is de moeite waard om even te vergelijken. Heb je vragen, stuur me gerust even een berichtje via Zoover.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10M.07-08-2016

Fantastisch appartement

Een fantastisch appartement. Je hebt gegarandeerd een fijne vakantie. De familie doet er alles aan om je vakantie tot een succes te maken, staan altijd voor hun gasten klaar. Het appartement ligt rustig gelegen en je moet een stukje lopen naar het strand en centrum. Heerlijk zwembad waar je kan genieten van het mooie weer.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Maurice27-06-2016

Goed onderhouden appartement

Rhodos is een party-eiland en Faliraki maakt daar deel van uit. Als je toch iets rustigs in de buurt van Faliraki zoekt kom je toch snel bij Bright Star terecht.

Pluspunten: De appartementen zijn prima onderhouden en de mensen die er werken zijn heel aardig. Lefteris (Lefty) en zijn moeder (wil altijd maar bezig zijn), Marco (de bar) en Nicoletta (werkt hard in de schoonmaak) doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. De faciliteiten, zoals bar, zwembad, ontbijt enz. valt niets op aan te merken. Er is gratis Wifi met matig bereik voor rond het zwembad en de bar. En er is tegen betaling airco te regelen (zo, wat hadden we die nodig in juni!). De restaurants in de omgeving liggen op loopafstand. max. 10 minuten. De ruimte van het 2-kamerappartement is grandioos, de bedden zijn goed en de keuken is goed voorzien wat alles wat nodig is.

Minpunten: De goede wifi-ontvangst op de kamer kan voor € 3 per dag. Dat zou toch beter kunnen, maar dat is een principe kwestie. De airco is ook relatief duur: € 7 p.d. Er is soms enige overlast van naburige all inclusives die 's avonds beschonken Engelsen mee laten doen aan een karaoke sessie, terwijl in een ander complex Griekse avond wordt gehouden.

Al met al wel een prima verblijf!

Gereisd met partner in juni 2016

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Post service

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig