Appartement Bright Star

132 reviews over Appartement Bright Star

• 2018
    9Femke28-07-2018

Schoon en kleinschalig appartementencomplex

Bright Star is een kleinschalig appartementen complex gerund door een lieve en gastvrije familie. Ze staan altijd voor je klaar en zijn zeer vriendelijk. Het complex is goed gelegen; net buiten het centrum maar zowel winkels/restaurants als t strand zijn goed aan te lopen. Wij hadden n studio. Deze was eenvoudig maar netjes ingericht. De bedden zijn hard (Dit is vaker in Griekenland is onze ervaring) maar dat went snel. Er is een 2-pits kookplaat, een tosti ijzer en een waterkoker aanwezig. Alsmede een koelkast met vriesgedeelte. Het zwembad is niet groot maar prima om lekker in af te koelen. Er staan luxere houten ligbedden met goede kussens en genoeg parasols. Het hele complex wordt keurig schoon gehouden. Ook het app wordt iedere dag even schoon gemaakt. Wij waren er op basis van hp: ontbijt is een klein maar prima buffet en voor diner kun je in Lefty's restaurant 3 gangen van de kaart kiezen. Wat ons betreft zeker n aanrader!

• 2017
    6Marion02-10-2017

Netjes, maar zeer gehorig en gedateerd.

De ligging is goed, ongeveer 300 meter van het strand en 1000 meter van het centrum. De prijs kwaliteit is redelijk, we waren er in september en hebben geen gebruik van het zwembad kunnen maken omdat het water veel te koud was om erin te zwemmen. Er zijn ruime kamers en een veel te kleine douche 70 x 70. Voor mensen met een maatje meer absoluut geen aanrader! Er zijn zeer oude kranen die veel te hard gaan als je ze open doet en een oude kapotte wcbril. Ook de keuken laat te wensen over. Geen opener of kurkentrekker en bijna geen glazen. Er wordt voor WiFi € 3,00 per dag gerekend en per airco komt er nog € 7,00 per dag bij. De inrichting is slecht, met name het meubilair. Erg gedateerd en oude harde matrassen. Er zijn geen dekens of spreien voor eventueel koudere nachten, mocht je later in het jaar gaan. Het zwembad was redelijk, maar koud en een diepte van 1.40 m. Er was ook een klein badje en een jacuzzi. Qua hygiene was de schoonmaak om de 2 dagen, schone handdoeken en schone lakens. Buiten zag het er verzorgd uit, dit kwam met name door de oma die daar netjes met veel plezier haar plantjes verzorgde en mee hielp in de receptie. Een groot minpunt wat wij ervaren hebben is het lawaai van buiten en het schuiven van meubilair in het gebouw zelf. Dit begint al voor 7 uur s ochtends en gaat door tot na middernacht. Ook de waterleiding (toilet door spoelen, druppende kranen) was dag en nacht te horen. Als je voor je rust op vakantie gaat, dan kun je naar mijn idee beter verder kijken naar een andere accommodatie!

• 9Brith Star Faliraki20-09-2017

Keurig en schone accomodatie

Wij verbleven in een mooi, schoon en rustig gelegen appartement met groot balkon en uitzicht op zwembad, Vriendelijke, hardwerkende eigenaren. Moeders van begin 70 is iedere ochtend vroeg nog hard in de weer om de boel schoon te houden. Op loopafstand van het strand en centrum. Minpuntje vonden wij het karige keukengerei en glaswerk, maar we hebben ons weten te redden.

Met oudere kinderen

• 8Tom13-08-2017

prima accomodatie

Zeer bevlogen eigenaar en personeel, niets is te veel , ook het restaurant van de eigenaar is zeer aan te bevelen, in de keuken zijn schoon zuster grandiose kok. Auto gehuurd via adres eigenaar , prima prijs en geen gedoe met van alles nog extra. Zeer aan te bevelen, als uitvals basis voor touren over het eiland.

• 9Astrid03-08-2017

Goede keuze!

Kleinschalig complex, gerund door een vriendelijke en warme familie waar je alles aan kunt vragen. Schoon en ruim appartement (2 kamerappartement met 3e slaapplaats in de woonkamer). Fijne airco, tegen betaling. Enige kleine nadeel dat ik kan bedenken is de krappe douchecel, maar douchen met de deur open gaat ook. Het zwembad is groter dan het op foto's lijkt en er zijn altijd bedjes vrij. Rustige ligging, ongeveer 10-15 minuutjes lopen naar het strand.

Met jonge kinderen

• 10Gert&Afke14-06-2017

Zeer aan te bevelen. Rust, schoon en goed verzorgd

Gastvrijheid was enorm. Super ontvangst. Alles netjes geregeld. Alle voorzieningen aanwezig

• Oude reviews

10Roadrunner05-09-2016

Lekker rustig

Super vakantie gehad met onze dochter van 7. Lekker rustig en ruime schone apprtementen. Huur een auto en verken het eiland lefteri kan je hierbij goed helpen.

Met jonge kinderen

• 10Fam-W30-08-2016

Superappartementen!

Wij zijn jaarlijks terugkerende gasten. We hebben al veel appartementen in Griekenland gezien, maar nog nergens vergelijkbare met Bright Star. Elke keer staan we versteld van de nuttige vernieuwingen die aangebracht zijn. Eigenaar en personeel is superaardig en staan altijd voor je klaar. Appartementen zijn relatief rustig gelegen, maar de drukte of het uitgaansleven is op loopafstand. Rechtstreeks boeken heeft vele voordelen en is de moeite waard om even te vergelijken. Heb je vragen, stuur me gerust even een berichtje via Zoover.

• 10M.07-08-2016

Fantastisch appartement

Een fantastisch appartement. Je hebt gegarandeerd een fijne vakantie. De familie doet er alles aan om je vakantie tot een succes te maken, staan altijd voor hun gasten klaar. Het appartement ligt rustig gelegen en je moet een stukje lopen naar het strand en centrum. Heerlijk zwembad waar je kan genieten van het mooie weer.

• 9Maurice27-06-2016

Goed onderhouden appartement

Rhodos is een party-eiland en Faliraki maakt daar deel van uit. Als je toch iets rustigs in de buurt van Faliraki zoekt kom je toch snel bij Bright Star terecht.

Pluspunten: De appartementen zijn prima onderhouden en de mensen die er werken zijn heel aardig. Lefteris (Lefty) en zijn moeder (wil altijd maar bezig zijn), Marco (de bar) en Nicoletta (werkt hard in de schoonmaak) doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. De faciliteiten, zoals bar, zwembad, ontbijt enz. valt niets op aan te merken. Er is gratis Wifi met matig bereik voor rond het zwembad en de bar. En er is tegen betaling airco te regelen (zo, wat hadden we die nodig in juni!). De restaurants in de omgeving liggen op loopafstand. max. 10 minuten. De ruimte van het 2-kamerappartement is grandioos, de bedden zijn goed en de keuken is goed voorzien wat alles wat nodig is.

Minpunten: De goede wifi-ontvangst op de kamer kan voor € 3 per dag. Dat zou toch beter kunnen, maar dat is een principe kwestie. De airco is ook relatief duur: € 7 p.d. Er is soms enige overlast van naburige all inclusives die 's avonds beschonken Engelsen mee laten doen aan een karaoke sessie, terwijl in een ander complex Griekse avond wordt gehouden.

Al met al wel een prima verblijf!

23 tips over Appartement Bright Star

• joop en ellie, 06-10-2013

om de andere dag worden de bedden verschoond en de vloeren gedweild, alles is netjes en schoon . elke week word er een hele gezellige bbq georganiseerd ,bereid door oma . oma houdt ook van dansen en diet je graag de sataki ff voor . de eigenaar Lefty is bijzonder hartelijk en gastvrij en doet er alles aan om het naar je zin te maken . ook kun je lekker eten op nog geen 500 m . in rets. DI STEFANO by LEFTY

• joop en ellie, 01-10-2013

Di STEFANO by LEFTY, een heel goed rest. op amper 500 meter lopen .good meal , low price.

• Will van den Einden, 28-06-2012

Vergeten tegen Lefty te zeggen met de BBQ een lange tafel te maken. Het onderling contact tijdens de BBQ verloopt dan gemakkelijker

11 vragen over Appartement Bright Star

• Susanne, 15-09-2013

Wat is het verschil?

Wat is het verschil tussen een studio en een 2 kamer appartement voor 2 personen? Is er 1 van die 2 die echt beduidend beter is? Er is wel prijsverschil, dus dan zou je denken dat een appartement beter/luxer is.

En is dit een appartement geschikt als bestemming voor een huwelijksreis? Is er genoeg te doen/beleven in de omgeving? Ik weet dat je weinig tijd in het appartement doorbrengt, maar toch vind ik zeker met een huwelijksreis een beetje luxe wel belangrijk.

Ik hoop snel reactie(s) te krijgen!

Groeten Susanne

Susanne, 23-09-2013

Waar zou jij dan wel heen gaan en waarom is dat beter dan Bright Star? Wij willen overigens sowieso niet in een hotel, een appartement vinden we veel sfeervoller en 2 weken uit eten wordt ook wel een beetje te gek.

Je reactie verbaasd me eerlijk gezegd wel, want iedereen is echt super enthousiast over Bright Star, hoe komt het dat jij dat niet bent?

astrid, 23-09-2013

bright star zou ik echt niet m,n huwelijks nachten willen door brengen...behalve de snoei harde bedden, is het super saai...niet romantische... een studio kom je binnen en heb je een keukentje met daar naast een super kleine douche/wc, wel mooi maar je kunt je bv niet bukken om je voeten te wassen...naast de keuken/badkamer ligt de slaapkamer met een kast, bed bankje en kaptafel met tv....de 2 kamer app hebben een extra slaapkamer erbij...faliraki is echt leuk, maar het is best een eindje lopen van de app...hotel orion ligt super central...Gregory peck ligt ook vrij achteraf, het is van de broer van de eigenaar van bright star...de luxe hotels liggen net buiten faliraki, maar er rijd wel steeds een treintje naar faliraki....als je op huwelijk reis gaat is het romantische om s,avonds te gaan eten bij het kalithea strand....super mooi, bar in de rotsen gekapt, mooie verlichting leuke intieme hoekjes...heel mooi, niet een culinair hoogstandje maar super omgeving...

klaasenastrid, 25-09-2013

Trouwens met eten kun je het zo gek maken als je wil, fastfood pitta 3 a 4 euro en echt lekker, en voor 10 euro pp heb je goed gegeten, overal bijna hangen buiten prijslijsten...

harleymuts, 25-09-2013

De app zitten vol met mensen die heel vaak komen, ook zit er een stel long stay...het lijkt wel of het extra wordt opgewaardeerd...toen wij er waren klaagde meerdere mensen, maar goed niet iedereen laat een reactie achter....ik heb me echt er aan geergerd dat dingen niet klopte met reacties van mensen, en daarom heb besloten om wel een reactie te geven, ik vindt dat zoover onafhankelijk moet zijn.....bv de bushalte is geen 200 mt, echt wel 15 min lopen.....ik zeg ook niet dat het slechte app zijn, maar een 9 is zwaar overdreven....je kan er trouwens koken, er zijn 2 electra kook pitten een kleine en een grote...we hebben een keer pasta gemaakt.... Wat dan wel goed is weet ik niet, ik heb immers alleen hier gezeten....wat wil je, centraal liggen, rust, romantische omgeving....orion ligt echt super centraal, gregory peck ligt niet zo centraal, maar schijnt gezelliger te zijn, ze hebben sins kort hoorde ik een beach bar, mensen die ik sprak zeiden dat er op zondag muziek was en relax sfeertje, maar goed de inrichting zei de hostes was wat verouderd... We hoorde op een tripje wat we hebben gemaakt van de organisatoren dat we niet de enige waren die zo dachten

Yannie, 25-09-2013

Beste Suzanne, Er zit wel degelijk verschil tussen een studio en een 2-k appartement. Wij zijn deze zomer voor de 4e keer geweest en hebben zowel in een studio gezeten, als in een 2-k appartement. Er zijn 18 appartementen en het is echt niet zo dat het vol zit met mensen die vaak komen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf in welke periode je gaat. September is altijd rustiger dan hoogseizoen. Er komen ook jonge stellen die superenthousiast zijn (zie beoordelingen) dus waarom zou het voor jullie dan niet geschikt zijn? Niet alle jonge stellen willen in een hotel in de drukte. Stuur me anders maar een berichtje via Zoover dan kan ik je verder nog uitgebreidere informatie geven.

• Susanne, 08-09-2013

Hoe boeken en andere vragen

Is dit appartementencomplex ook geschikt als bestemming voor een huwelijksreis? En als wij zouden willen boeken kan dit dan via het emailadres van het hotel? Moet dit trouwens in het Engels of kan dit in het Nederlands? Is het een beetje levendig in de omgeving (genoeg te doen qua bezienswaardigheden etc) en zijn dingen als een dorp/strand/supermarkt op loopafstand? Tenslotte de vraag of dit deel van Rhodos zand- of kiezelstranden heeft?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties(s)!

Gera, 29-09-2013

Prima plek als huwelijksreis. Vermeld dit bij de boeking. Dan denk ik zeker dat de familie er iets mee doet. 10 minuten lopen voor strand en centrum / uitgaan. Wij hadden een auto om ook naar Rhodos stad te gaan en de omgeving te verkennen

• Sanne, 23-08-2013

wie weet waar we het beste een auto kunnen huren?

Wij gaan meivakantie 2014 een weekje naar Bright Star. Waar kunnen wij het beste een auto huren in Faliraki? Of is het beter om bij het vliegveld een auto te huren? We hebben wel een transfer inbegrepen in onze trip, dus we willen eigenlijk pas vanafhet app. een auto te hebben.

Alvast bedankt voor de reactie, Sanne

klaasenastrid, 25-09-2013

Er liggen heel veel auto verhuur bedrijfjes, we hebben op een avond toen we naar faliraki liepen er verschillende aan gesproken, na wat afdingen hadden we een bijna nieuwe panda voor 23 euro per dag....

Yannie, 31-08-2013

• KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Post service

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig