8.4FantastischScore uit 46 reviews

• Sportfaciliteiten
  • Airconditioning

Wat zeggen bezoekers over

8.4FantastischScore uit 46 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

46 reviews

BLUE SEA BEACH RESORT
Door Chantal op 28-10-2023
Gereisd met partner

We hebben het erg naar onze zin gehad . 10 dagen waren zo voorbij . Is voor herhaling vatbaar . Vriendelijk personeel , eten was goed . Zeewater was heerlijk warm voor de tijd van het jaar .

GOED TE DOEN
Door Diana op 11-07-2023
Gereisd met partner

Alles prima ,alleen eten vonden wij echt niet lekker, en ja sorry geen water meloen. Bij het hotel ernaast pegasos heerlijk gegeten, daar was het zalig ,kon je voor €15 mee eten voor 1 keer. Maar voor de rest goed te doen.

Nooit meer
Door Jacky Weckx op 05-06-2023
Gereisd met partner

Wij verbleven van 02/05/2023 tot 16/05/2023 in het Blue Sea beach Resort in Rhodos

Extra bijbetaald voor kamer met zeezicht Enorme geurhinder ( riolering ) op de kamer, die uitkeek op houten scheiding. Op de receptie naar andere kamer gevraagd. Dit bleek niet mogelijk, kregen allerlei andere opties ( gratis massage, gratis auto...). Zeer intimiderende dreigende receptionist. Geeist om de hotelmanager te spreken. De manager zei op de hoogte te zijn van het geurprobleem. Uiteindelijk andere kamer ( geen zeezicht) gekregen. Middelmatig hotel, middelmatig eten. Hygiene ondermaats ( algemene toiletten/kamerkuis laten te wensen over ). te luide muziek aan zwembaden. Animatie : dansavond, quizavond, karaoke...Voldoende ligbedden, vriendelijk personeel restaurants. Fooi eisen als je iets meer dan een bodempje alcohol in je aperitief wil.

Kom zeker terug!
Door Arwen op 08-05-2023
Gereisd met vrienden

Fantastisch hotel, dicht bij de zee, met gratis ligbedden en handdoeken. Het eten is van top kwaliteit en de mensen die er werken zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en ruim. Als ik nog eens naar Rhodos kom dan kom ik zeker hier terug

Een van de betere All Inclusive hotels ooit.
Door Petra op 01-05-2023
Gereisd met vrienden

Geweldig hotel. Schoon en gezellig.. Alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Bed werd iedere dag opgemaakt. Elke dag schone handdoeken. Hele dag eten en drinken wat je wilt en van uitstekende kwaliteit. Veel variatie. De beste all-inclusive die ik ooit ben tegen gekomen. Pak voor de deur de bus naar Faliraki of Rhodos stad. 2,50 voor een enkeltje. Prima te doen. Enige nare ervaring was de Spa. Opdringerige verkoop. Ik had me laten verleiden tot een cretan massage van 85 minuten. Flink aan de prijs. Ik stond echter binnen het uur weer buiten na 3 kwartier 'aaien'. Ben gewaarschuwd. Niet doen!

Geslaagde vakantie met lekker eten!
Door Eric Ilona 2e keer op 06-06-2022
Gereisd met partner

Dit jaar was drukker dan vorige, maar wederom een goede vakantie gehad. Als je zegt dat je op vakantie gaat naar een resort op basis van all inclusive dan krijg je opmerkingen als overlastgevende zatlappen, rumoerige jeugd, slecht eten en volle borden laten staan. Hier hebben we niks van gemerkt! Enkele handdoekleggers na, maar deze zien we bij elk hotel. Normaliter eten wij heel vaak buiten de deur, maar kunnen oprecht zeggen dat de kwaliteit eten hier behoort tot de kwaliteit dat je in Nederland in restaurants krijgt! Het bier is inderdaad kattenzeik, maar opgelost met bierblikken te kopen (zoveel drink ik toch niet). De wijn was goed en frisdrank is normaal (niet vergelijken met Cocacola/wel te drinken. We verbleven op een kamer met privé zwembad en hebben hier ontzettend van genoten! Minpunt vonden wij wel het oversteken tussen de twee gebouwen, want niemand stopt voor de zebrapad. Airco laten schoonmaken doen we daarom vroegen.

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.