Tijdelijk €25 aanbetaling

Beach Break

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Beach Break voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 4 reviews

7.1GoedScore uit 4 reviews

Aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Beach Break

• 9Dick Willems24-08-2021

Helemaal top!

Wat een fijne plek! De appartementen zijn volledig gerenoveerd, liggen direct aan het strand en je hebt een heerlijk restaurant. Ik heb er onwijs van genoten en dit is echt een aanrader. Stefanos de manager is ook echt een top kerel.

• 4Mevr. Schellekens27-09-2020

Nooit meer

Je hebt een gerenoveerd gedeelte en een (nog) niet gerenoveerd gedeelte. Wij kwamen in het (nog) niet gerenoveerde gedeelte. Hier kwam al voor de voordeur het plafon omlaag. Je kunt niet fatsoenlijk douche, als je onder de douche staat is heel de badkamer blank. De bedden zijn super hard, het lijkt alsof je op een plank slaapt. Alles is oud en versleten. Doordat het hotel bijna leeg was mochten wij naar het gerenoveerde gedeelte. Hier was het gelukkig een beter. De wc bril zat los, dit hebben wij aangegeven aan de eigenaar maar helaas heeft hij er niet naar gekeken. Ook liepen hier mieren rond. Aan het einde van het verblijf moesten wij nog bij betalen. Dit kwam omdat wij naar een andere kamer mochten. Dit is ons niet verteld. Let ook op, als je gebruik wilt maken van de airco kost dat 7,50 per dag. Als je de airco niet wilt gebruiken lever dan de afstandsbediening in van de airco. Deze kosten worden ook niet aan het begin verteld.

• 10Alan12-08-2018

Fantastische appartementen op het strand.

Een fantastische locatie met appartementen op het strand. Ze zijn bijna allemaal gerenoveerd. Wordt gerund door een Griekse familie. Het zijn slechts 21 appartementen met uitzicht op zee. Bij de locatie zit ook een restaurant die s morgens een prima ontbijtbuffet aanbieden voor €7,50. Dan zit je al lekker op het strand naar de zee te kijken. Het is ook een hele rustige plek, geen last van disco's etc. Toch ligt het vlakbij het uitgaansleven van Faliraki, de restaurantjes op slechts 5 min. loop afstand. Als je van echte luxe houdt moet je natuurlijk niet naar deze plek gaan, maar het naastgelegen Apollo hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding, te boeken via Sunweb.

• 10Erik04-05-2018

Dikke prima

Heerlijk rustig, het seizoen was nog niet begonnen. Je zit pal op het strand. Mooie appartementen. Aardige lui, maar dat zijn de Grieken bijna allemaal. Veel zon gehad

Aparthotel Beach Break info

• Adresgegevens