Hotel Ano Kampos Studios

Hotel Ano Kampos Studios

5Matig

Griekenland, Rhodos, Faliraki

Op vakantie geweest naar Ano Kampos Studios?

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Ano Kampos Studios voor je op een rij gezet:

• Aan zee

4 reviews over Hotel Ano Kampos Studios

• 2019
    4Gerrit04-10-2019

Nooit meer!!!!!!!!!

Ergste hotel ooit meegemaakt ! Onvriendelijk personeel in vieze kleding. Waardeloze douche waar de wc en vloer kletsnat worden. Ontbijt zeer beperkt en werd niet aangevuld. Moest je om vragen. En soms was het gewoon op. Avondeten slecht. Niks geen vriendelijkheid om het naar je zin te maken. En keiharde bedden waar je de veren doorheen voelt. Wel mooi uitzicht.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Jantien03-10-2019

Nooit meer

Mooi uitzicht. Slechte bedden, kleine douche waar alles nat wordt. Ontbijt zeer beperkt en wordt niet aangevuld. Overal moet je om vragen en de bediening is onvriendelijk. Diner niets te kiezen en sober.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Marie15-09-2019

Niet nog eens.

Ligging hotel: uitstekend, prachtige locatie. Handig om een auto of scooter te huren. Anders moet je veel lopen en langs een drukke weg.

Kamer: Bedden waren erg slecht, wij hadden er beiden rugklachten van. Na klagen kregen wij iets op het matras wat zou moeten helpen. Dit waren op ieder bed 1 dun dekentje. De badkamer was erg klein, stond ook direct onder water als je aan het douchen was. Het toilet zat er direct naast, niet erg praktisch. Wij hadden een kamer met een deur in het midden, in de kamer er naast zaten ook mensen. Het was een 'familiekamer' die gedeeld werd.

Eten en drinken: Ontbijt erg matig, iedere dag hetzelfde. Meerdere malen aangegeven als iets bijgevuld moest worden anders gebeurde het niet. Bij het avondeten was er geen keuze. Je kreeg een vaste maaltijd, zoals ieder ander. Ik ben van de avondmaaltijd 3 dagen ziek geweest.

Personeel niet allemaal even behulpzaam of vriendelijk.

Enkel aan te raden om locatie.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Fidan28-06-2019

Nooit meer

Kamers zijn helaas niet zo schoon. Ontbijt is zeer beperkt. Diner wat je krijgt is geen open buffet, maar 1 maaltijd. Zwembad is wel heerlijk. Hotel is niet wat wij gewend zijn terwijl we geen hoge eisen hebben. Het is een familiehotel met aardig mensen, maar voor een vakantie is dat niet genoeg.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

10susan07-10-2017

Super, fantastisch! Wanneer mogen we weer?

Ligging van hotel is fenomenaal, bovenop een heuvel, prachtig uitzicht vanuit de prachtige en gezellige terrassen op 2 hoogtes. Het zwembad is mooi en erg schoon. De familie( eigenaren) zijn erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Enthousiaste tips en heerlijk eten ( wauw wat een kokkin) Kamers zijn eenvoudig en netjes. Mede dankzij deze lieve familie en hun hotel zijn we verliefd geworden op Rhodos!! Tip: huur een scooter!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Familie van der Klift24-07-2017

Fantastische plek

Hotel Ano Kampos ligt op een heuvel net buiten het centrum van Faliraki. Het wordt gerund door een Griekse familie en dat is te merken door de kokkin Debby, zij maakt de Griekse gerechten allemaal zelf. Heb nog nooit zulke lekkere baklava gegeten! Als je van rust houdt is dit een ideale plek!

Gereisd met partner in juli 2017

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 17 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenGrieks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats