Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°26°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ano Kampos Studios voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ano Kampos Studios in het Nederlands

Nooit meer

Fidan
28-6-2019

Kamers zijn helaas niet zo schoon. Ontbijt is zeer beperkt. Diner wat je krijgt is geen open buffet, maar 1 maaltijd. Zwembad is wel heerlijk. Hotel is niet wat wij gewend zijn terwijl we geen hoge eisen hebben. Het is een familiehotel met aardig mensen, maar voor een vakantie is dat niet genoeg.

Gereisd Met partner in juni 2019

Super, fantastisch! Wanneer mogen we weer?

susan
7-10-2017

Ligging van hotel is fenomenaal, bovenop een heuvel, prachtig uitzicht vanuit de prachtige en gezellige terrassen op 2 hoogtes. Het zwembad is mooi en erg schoon. De familie( eigenaren) zijn erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Enthousiaste tips en heerlijk eten ( wauw wat een kokkin) Kamers zijn eenvoudig en netjes. Mede dankzij deze lieve familie en hun hotel zijn we verliefd geworden op Rhodos!! Tip: huur een scooter!

Gereisd Met partner in september 2017

Fantastische plek

Familie van der Klift
24-7-2017

Hotel Ano Kampos ligt op een heuvel net buiten het centrum van Faliraki. Het wordt gerund door een Griekse familie en dat is te merken door de kokkin Debby, zij maakt de Griekse gerechten allemaal zelf. Heb nog nooit zulke lekkere baklava gegeten! Als je van rust houdt is dit een ideale plek!

Gereisd Met partner in juli 2017

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 17 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenGrieks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres3, Artemidos Str. 85105(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ano Kampos Studios in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ano Kampos Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.