Appartement Anika Studios

Appartement Anika Studios
9,1

9 tips over Appartement Anika Studios

Karin, 6-7-2015
FKK is betrekkelijk snel te bereiken via de kustlijn. De vlonders volgen en je bent er zo (lopend 20 minuten, op de fiets 10).
Mar, 25-6-2015
Goed eten bij het appartement, maar ook bij restaurant Desert Rose vlakbij Studio Anika, heuvel naar beneden lopen en weg oversteken. Of bij restaurant Something Different aan het einde van de drukke winkelstraat centrum Faliraki.
Diana, 20-6-2015
Als je met de bus naar Lindos wil neem de bushalte na het kerkje. Wil je naar Rhodos stad neem de bus bij het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Anika Studios voor je op een rij gezet:

A. Planken, 12-5-2015
Wil je een auto huren vraag dit dan eerst bij de receptie in plaats van bij je reisorganisatie. Via Anika veel goedkoper uit.
A. Planken, 9-5-2015
Receptie weet goed adres om een auto te huren en baklava te kopen
Katie, 6-5-2015
De moeite waard om zeker nog een keer terug te gaan echt gezellige mensen !!

A. Planken, 4-5-2015
Voor en auto te huren vraag eerst de receptie naar de prijs. Is waarschijnlijk veel goedkoper dan via je organisatie.
Anne, 28-4-2015
In de omgeving is genoeg te doen. Een auto huren voor een paar dagen is zeker een aanrader. En als je geen keuze kunt maken op de menu lijst, kies dan Stivado... Zo lekker.
Chris & Martine, 19-9-2014

Prasonissi, het zuidelijkste puntje van het eiland, is met een (huur)auto goed te bereiken via de mooie route langs de kust. Het is erg indrukwekkend om de Egeïsche Zee en Middellandse Zee zo naast elkaar te zien.

De Marco Polo boat trip hebben wij als geweldig ervaren. Ze nemen weinig en met name jonge mensen aan boord. Het is daardoor erg gezellig en niet te massaal. De combinatie van het varen met 3 stops waarbij je kunt snorkelen, grot verkennen en BBQ-en, was fantastisch.

We hebben een aantal aanbieders voor Anika Studios voor je op een rij gezet: