Appartement Anika Studios

59 reviews over Appartement Anika Studios in het Nederlands

Aanrader!

Marianne
25-8-2018

Super vakantie gehad bij Anika studio’s. De kamers zijn gerenoveerd en zien er netjes uit. Het complex heeft een heerlijk, schoon zwembad met ligstoelen en zitzakken waar vrijwel altijd (zelfs in het hoogseizoen) een plekje is. Het is een kleinschalig complex waardoor het erg gezellig en persoonlijk is. Het personeel is geweldig! Altijd in voor een praatje en ze zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt. Ook kunnen ze je goede tips geven over de omgeving en mooie plekjes etc. De afstand naar het centrum is een kleine 10min lopen en dan ben je ook bijna op het (zand)strand. Gezellig centrum met veel leuke restaurantjes! Aanraders zijn La Esquina, Portobello, Desert Rose en La Falirala.

Bij Anika heb je een leuke plek met super lief personeel voor een leuke prijs! Aanrader!!

Lisette Both
6-8-2018

Een heerlijke vakantie gehad, mede door de mensen van het fijne hotel. Gastvrijheid staat heel hoog in het vaandel voor deze familie, we hebben er erg van genoten

Absolute aanrader!

Ype en Hermina
30-6-2018

Een super accommodatie waar we een geweldige week hebben beleefd. We kwamen ’s avonds laat aan en zijn super ontvangen door het lieve personeel. Tot 23:00 uur is de keuken open dus nog heerlijk kunnen eten in de lounge. De kamers zijn echt top. Alle kamers zijn recentelijk gerenoveerd: nieuw en schoon. Het ontbijt is toppie net als alle menu’s die je kunt kiezen van de kaart. Met alle liefde bereiden ze de gerechten en dat kun je zeker proeven. De bediening is zo ontzettend lief en ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken zodat je een echt vakantie gevoel hebt. Het zwembad & ligbedden zijn perfect: altijd plek! We hebben een scooter gehuurd (via hun) en was het ultieme manier om van de omgeving te genieten (incl. Rhodos stad). Conclusie: een absolute aanrader voor iedereen die naar Rhodos op vakantie wil: geen massale all-in hotel maar lekker knus/gemoedelijk accommodatie bij deze prachtige lieve mensen.

Helemaal te gek😊

Peter.Hendriks
24-4-2018

Het was gewoon allemaal super!!!!!!!!!!

De persoonlijke aandacht, vriendelijkheid,service, gastvrijheid en de prijs/ kwaliteit🤗😊

Super appartement!

Lisa
1-11-2017

In de zomervakantie ben ik met mijn moeder in dit appartement op vakantie gegaan. Na elk uitstapje voelt het alsof je weer thuis komt. De mensen zijn heel erg vriendelijk! Het appartement is rustig gelegen, maar de drukte kan binnen een wandeling van ongeveer tien minuten worden opgezocht.

Het appartement heeft mooie gerenoveerde kamers en een fijn zwembad, waar je lekker op een zitzak aan het zwembad kan liggen.

Het appartement is een aanrader en wij overwegen hier nog eens terug te komen.

Helemaal top!

Kim
9-10-2017

Begin september hebben wij een week verbleven in Anika's studios en alleen maar lof voor dit complex en de eigenaren! De studio's zijn met veel trots verbouwd en zijn voor Griekse begrippen erg modern en ruim. Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt maar voor 10 euro eet je met twee personen van de kaart. Ook goed te doen! Het heerlijk drukke centrum en strand zijn op loopafstand (10 min.).

Eigenaren Georges en Kostas zijn schatten!

Geweldig!

Saskia
3-10-2017

Wij hadden 2 gerenoveerde kamers geboekt. Deze kamers waren echt super mooi en modern. Heel groot bed en een super grote douche, zeker voor Griekse begrippen. Het personeel is heel aardig en gezellig je voelt je direct thuis. Het is eten en drinken is heerlijk en niet duur. Ook hebben wij gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Deze is zeer uitgebreid en wisselend per dag. Om de dag kregen wij schone handdoeken en werd het bed verschoond. Al met al een fantastische vakantie gehad en we zijn zeker van plan om volgend jaar weer te gaan!

Wij hebben echt een top vakantie gehad in Rhodos!

Het hotel was super mooi, wij zaten in eens gerenoveerde kamer. Zeker de moeite waard! Alles was voor ons gevoel splinternieuw en super schoon. Onze kamer is tussendoor ook nog vier keer schoongemaakt, dit was ook helemaal top! Het keukentje hebben we niet echt gebruikt, alleen de koelkast. Op 1 gasstel ken je net een ei bakken. Het zwembad was ook schoon en de ligbedjes waren erg fijn. Persoonlijk vonden wij het zwembad wel een beetje koud, en houden wij meer van het strand dus daar waren we vaker te vinden.

Het leukste aan Anika's studio waren de mensen. Zo lief en gastvrij.

Ook hadden wij ons verblijf incl. ontbijt. Het ontbijt was vrij uitgebreid en gewoon goed.

De ligging van het complex is ook erg goed. Je zit niet vol in het centrum dus hebt wel rust. Maar op loopafstand is het gezellige centrum en de zee. Dit is een minuut of tien lopen, iets aan de verre kant maar zeker te doen.

Het eiland vonden wij ook super mooi! Hele mooie baaien en Rhodos-stad is ook super leuk om te bezoeken!

Kortom een echte aanrader!

Bianca Duinkerke
7-9-2017

Van 15/24 aug zaten wij in Anika.Wij hadden met zijn vieren een gerenoveerde kamer. Vanaf het moment dat we aankwamen hebben we ons hier werkelijk thuis gevoeld. Deze familie heeft alles over voor klanten en zijn echt in voor praatje, en hulp. Zwembad is ideaal en je hoeft geen handdoek te leggen. Strand is op ong 15 min lopen. Wij hebben bootje gehuurd, waterpark geweest en auto gehuurd. Het appartement is werkelijk super. Ook het eten hier is goedkoop en wordt vers bereid. Georges, Kostas, Sophie en de andere mensen hebben ons een fantastische vakantie laten beleven.

Geweldige vakantie !

Joyce
5-9-2017

Super accomodatie, mooie kamers en geweldig lief en gezellig personeel !

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anika Studios in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anika Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.