Appartement Anika Studios

56 reviews over Appartement Anika Studios in het Nederlands

Helemaal te gek😊

Peter.Hendriks
24-4-2018

Het was gewoon allemaal super!!!!!!!!!!

De persoonlijke aandacht, vriendelijkheid,service, gastvrijheid en de prijs/ kwaliteit🤗😊

Super appartement!

Lisa
1-11-2017

In de zomervakantie ben ik met mijn moeder in dit appartement op vakantie gegaan. Na elk uitstapje voelt het alsof je weer thuis komt. De mensen zijn heel erg vriendelijk! Het appartement is rustig gelegen, maar de drukte kan binnen een wandeling van ongeveer tien minuten worden opgezocht.

Het appartement heeft mooie gerenoveerde kamers en een fijn zwembad, waar je lekker op een zitzak aan het zwembad kan liggen.

Het appartement is een aanrader en wij overwegen hier nog eens terug te komen.

Helemaal top!

Kim
9-10-2017

Begin september hebben wij een week verbleven in Anika's studios en alleen maar lof voor dit complex en de eigenaren! De studio's zijn met veel trots verbouwd en zijn voor Griekse begrippen erg modern en ruim. Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt maar voor 10 euro eet je met twee personen van de kaart. Ook goed te doen! Het heerlijk drukke centrum en strand zijn op loopafstand (10 min.).

Eigenaren Georges en Kostas zijn schatten!

Geweldig!

Saskia
3-10-2017

Wij hadden 2 gerenoveerde kamers geboekt. Deze kamers waren echt super mooi en modern. Heel groot bed en een super grote douche, zeker voor Griekse begrippen. Het personeel is heel aardig en gezellig je voelt je direct thuis. Het is eten en drinken is heerlijk en niet duur. Ook hebben wij gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Deze is zeer uitgebreid en wisselend per dag. Om de dag kregen wij schone handdoeken en werd het bed verschoond. Al met al een fantastische vakantie gehad en we zijn zeker van plan om volgend jaar weer te gaan!

Wij hebben echt een top vakantie gehad in Rhodos!

Het hotel was super mooi, wij zaten in eens gerenoveerde kamer. Zeker de moeite waard! Alles was voor ons gevoel splinternieuw en super schoon. Onze kamer is tussendoor ook nog vier keer schoongemaakt, dit was ook helemaal top! Het keukentje hebben we niet echt gebruikt, alleen de koelkast. Op 1 gasstel ken je net een ei bakken. Het zwembad was ook schoon en de ligbedjes waren erg fijn. Persoonlijk vonden wij het zwembad wel een beetje koud, en houden wij meer van het strand dus daar waren we vaker te vinden.

Het leukste aan Anika's studio waren de mensen. Zo lief en gastvrij.

Ook hadden wij ons verblijf incl. ontbijt. Het ontbijt was vrij uitgebreid en gewoon goed.

De ligging van het complex is ook erg goed. Je zit niet vol in het centrum dus hebt wel rust. Maar op loopafstand is het gezellige centrum en de zee. Dit is een minuut of tien lopen, iets aan de verre kant maar zeker te doen.

Het eiland vonden wij ook super mooi! Hele mooie baaien en Rhodos-stad is ook super leuk om te bezoeken!

Kortom een echte aanrader!

Bianca Duinkerke
7-9-2017

Van 15/24 aug zaten wij in Anika.Wij hadden met zijn vieren een gerenoveerde kamer. Vanaf het moment dat we aankwamen hebben we ons hier werkelijk thuis gevoeld. Deze familie heeft alles over voor klanten en zijn echt in voor praatje, en hulp. Zwembad is ideaal en je hoeft geen handdoek te leggen. Strand is op ong 15 min lopen. Wij hebben bootje gehuurd, waterpark geweest en auto gehuurd. Het appartement is werkelijk super. Ook het eten hier is goedkoop en wordt vers bereid. Georges, Kostas, Sophie en de andere mensen hebben ons een fantastische vakantie laten beleven.

Geweldige vakantie !

Joyce
5-9-2017

Super accomodatie, mooie kamers en geweldig lief en gezellig personeel !

Toen wij onze reis boekten konden we niet kiezen voor wel/niet gerenoveerde kamer. Wij hebben pech gehad. De kamer was groot en pas geverfd, maar.... er was geen gesloten kast, slechts een kapstok met 6 hangertjes, er was geen tafel, slechts 2 stoelen voor 3 personen, geen dekens, geen haakje in de keuken, slechts 1 kookplaat, de waterkoker was defect, de wc-bril zat los, het douchegordijntje kwam herhaaldelijk naar beneden, de douche-afvoer was verstopt, we kregen gezelschap van mieren en enorme kakkerlakken, het balkon was piepklein en nauwelijks gescheiden van de buren: je keek zo bij elkaar naar binnen. We hebben op respectvolle manier geklaagd, maar dat heeft weinig geholpen. Het personeel van de receptie is aardig, maar niet tegen iedereen. Om onze vakantie niet helemaal te laten verpesten, hebben we maar in de situatie berust en genoten van zon, zee en strand. Het eiland Rhodos is prachtig, het plaatsje Faliraki is foeilelijk. Eerlijk is eerlijk: het appartement was goedkoop, maar nu begrijpen wij waarom. Geef je geld liever ergens anders uit!

Geweldig knus appartementencomplex!

M..Mekenkamp
1-9-2017

Niet heel erg luxe, maar wel heel schoon! Goede bedden ook. Supergezellige en lieve mensen, in het restaurant en bij de receptie. Ze willen alles voor je doen. Er is een heerlijk zwembad. Het complex ligt wel wat verder van het stadje af,(20 minuten lopen) maar het is er goed toeven en je kan er makkelijk en goedkoop een auto huren.

Er is geen lift aanwezig, dus veel trappen lopen als je op de derde verdieping zit.

Echt een super vakantie gehad!

Geweldige tijd gehad

Freddy en Anja Marsman
1-8-2017

Wij werden gastvrij ontvangen , lieve mensen die alles voor je willen doen .Prima ligging , heerlijk rustig aan de voet van een berg . Op maar 10 minuten lopen van hartje centrum en zee .Kamer werd goed schoongemaakt en ook om de dag schone handdoeken . Restaurant en zwembad Prima . Wij hebben het heerlijk gehad . Enig minpuntje werd door de aanwezige gasten zelf veroorzaakt ,namelijk het ligbed claimen door je handdoek al vroeg in de ochtend op een ligbed te leggen . Waardoor er ligbedden tot ver in de middag niet gebruikt konden worden . Dit vonden wij een hele irritante manier van ligbed opeisen .

We hebben een aantal aanbieders voor Anika Studios voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anika Studios in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anika Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anika Studios scoort een 9.04 uit 10 op basis van 59 reviews.