Tijdelijk €25 aanbetaling

Anika Studios

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Anika Studios voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 97 reviews

• 9.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

In het kleinschalige complex Anika Studios in Rhodes voel je je meteen thuis. Nette kamers, heerlijk eten en altijd plek aan het zwembad met ligstoelen en zitzakken. Het personeel doet er alles voor om je het echte vakantiegevoel te geven. Zoek binnen 10 minuten lopen de drukte op in het centrum of lig te zonnen aan het strand.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

97 Reviews over Anika Studios

• 10Henri16-08-2022

Fantastisch, schoon en mooi appartement, fijn zwembad, rustig gelegen, stevig ontbijt, super fijne uitbaters en medewerkers.

• 9Natuur
  • 10Ani Geeven13-08-2022

Studio's Anika Faliraki

Wat een ontzettend goed hotel. Wij hadden een gerenoveerde kamer voor 3 personen. Deze was erg stijlvol ingericht. Super goede bedden, goede douche. Er werd goed schoongemaakt. Het ontbijtbuffet was wel zo uitgebreid, dit was geweldig. En het personeel was zo lief ze stonden altijd voor je klaar en legden je in de watten.

• 10Natuur
  • 9Stefan en miranda26-09-2021

Het voelt als thuiskomen

Het is mooi complex met mooie schone kamers. Je wordt behandeld als familie, en het is er heerlijk genieten! Alles wordt goed schoon gehouden en de service is goed, en het eten is super voor weinig geld! (Soms te veel)😋. Echt Grieks. Het centrum faliraki is op ong 10 min lopen en zeker de moeite waard! Onze 14 dagen waren geweldig👌🏼 Tsasos and family (friends) thank you👌🏼👌🏼🎉

• 10Ruimte
  • 10Marco17-08-2021

Fantastisch, Super, niet normaal

Wat een geweldige 10 dagen mogen beleven hier. Giorgos en Tsasos zijn echt warme mensen die alles voor je doen, het leek net alsof we bij familie op bezoek waren. Kamers zijn ruim en netjes, modern industrieel ingericht en onlangs geheel gerenoveerd. Gezellige knusse bar, dichtbij strand van Faliraki (10 min) maar de mooiste baaitjes ook met auto makkelijk bereikbaar. Wij komen volgend jaar ABSOLUUT weer. Vakantie zoals vakantie bedoeld is!!!

• 10Mevr. P10-08-2021

Fantastisch!

Studio Annika is een ontzettend gemoedelijk verblijf net buiten de drukte van Faliraki. Het personeel was ontzettend gastvrij, nergens anders zo meegemaakt! Kamers prima, alleen bed erg hard. Minder prettig dus. Het ontbijt in het hotel is erg variërend en goed vullend! Het zwembad bij het hotel is top en gezellig. De bar bij het zwembad was ook erg fijn, met ook daar vriendelijk personeel! Het eten bij studio Annika is perfect. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed, eten is aan de goedkope kant. Ontzettend genoten en leuk om 's avonds te zitten.Ik zou het iedereen van harte aanraden, zeker de moeite waard!

• 9Arthur van der kaay03-08-2021

Best holidays in years !!

What an excellent place to stay, this is the place where to learn the true meaning of Greek hospitality, everything is done to make you feel more than welcome with George as the ambassador, highly recommended !

• 9C.28-07-2021

Wij hebben een ontzettend leuke vakantie gehad! Het is een heel mooi net hotel, met een mooi zwembad. Ook is het personeel ontzettend aardig!!

• 4Kroezen13-09-2020

Valt tegen

Studio veel te klein Bij aankomst niets in de studio bord.kopje,glas kookplaatje,waterkoker. Naar centrum een zeer drukke weg oversteken. Wordt mooier omschreven dan het is. Personeel wel vriendelijk.

• 9Anoniem17-08-2020

Ik zou zo weer terug komen!

Hier 2 weken heen geweest eind juli. Het hotel had een aantal maatregelen getroffen in verband met Covid-19. Zo waren er veel handgel pompjes aanwezig, werd je temperatuur bij aankomst gemeten, minder vaak schoonmaak (1 keer in de 4 dagen) + linnen wissel en minder mensen in het restaurant/bij het zwembad. Daarnaast moest er toestemming gegeven worden voor de kamer schoonmaak. Kluisje en wifi was gratis, airco moest je wel voor betalen. Wij hadden een studio, ruim genoeg. Voor Griekse begrippen was deze kamer modern. Wij konden aangeven welke keukenspullen wij nodig hadden, hier geen gebruik van gemaakt. Wij hadden ontbijt bijgeboekt, ruim ontbijtbuffet met koude en warme gerechten. Verder was de lunch en diner ook heerlijk bij Anika. Het zwembad was schoon, minder bedjes maar altijd wel een plek. Voldoende parkeerplaatsen voor het hotel. Ongeveer 10/15 minuten lopen naar het centrum en strand, dit was goed te doen.

• 8Jong01-10-2019

Fijn verblijf!

Een fijn verblijf gehad in Anika studio’s. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zien er goed uit. Enigste waar wij heel erg veel last van hadden is dat er de hele dag en nacht honden blaffen. Om gek van te worden, elke ochtend werd je wakker geblaft en soms zelfs in de nacht. Hier kunnen de eigenaren natuurlijk weinig aan doen, maar wij hebben ons hier heel erg aan gestoord. Veder raad ik Anika studio’s zekers aan!

Appartement Anika Studios info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Main Street, 85105