Appartement
8,7

In het kleinschalige complex Anika Studios in Rhodes voel je je meteen thuis. Nette kamers, heerlijk eten en altijd plek aan het zwembad met ligstoelen en zitzakken. Het personeel doet er alles voor om je het echte vakantiegevoel te geven. Zoek binnen 10 minuten lopen de drukte op in het centrum of lig te zonnen aan het strand.

81 reviews over Appartement Anika Studios in het Nederlands

Geweldig!

Stefan
13-9-2019

Leuk personeel, goede accommodatie, komen hier zeker weer terug!

Fijn verblijf

M vd vaart
12-9-2019

Kleinschalig complex wat wij heel prettig vonden. Het eten was ook erg goed. Aardige eigenaren die hun best voor je doen. Wij hadden een mooi geronoveerde studio.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Dennis
11-9-2019

Geweldige vakantie gehad. Prachtige gerenoveerde kamers en super lieve en behulpzame mensen. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

D-reizen

Gastvrije en lieve mensen die je echt waarderen!!!

Cor
10-9-2019

Dit jaar wederom een geweldige vakantie gehad in dit heerlijke gastvrij Griekse verblijf. Het blijf super om wederom deze gastvrije en lieve mensen te ontmoeten. Niets is teveel, heerlijk eten tegen hele nette prijzen. Staan open voor feedback en willen alles voor je doen om het je naar de zin te maken. Dit laatste lukt iedere keer weer. Een prachtig verfijnde studio, met super afwerking en sfeer. Je voelt je hier iedere keer weer een echte gast, George, Tasos en de rest van Studio Anika zijn toppers. Ga dit echte Griekse gevoel ervaren bij deze lieve Griekse mensen!!

Geweldig!

Joyce
9-9-2019

Voor de 3e keer hier naar toe gegaan en zoals altijd; Geweldig! Lieve mensen, goed eten, nette kamers, prima ligging. We komen zeker weer terug!

Teleurgesteld.

Elise
16-8-2019

Hoge verwachtingen door het lezen van online reviews, maar het viel erg tegen. De studio's zijn erg gehorig, elke nacht wakker van lawaai van mensen op de trappen. De verlichting buiten gaat snachts ook niet uit , waardoor het op de kamer nooit donker is. Wel erg vriendelijk personeel en erg goed en goedkoop eten. Ook het bijgeboekte ontbijt was goed, wisselde redelijk af. De badkamer was erg klein, en ons raampje zat in het trappenhuis. Om naar de restaurants en het strand te lopen, moet je een erg drukke weg oversteken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fijn!

M. Schoenmakers
15-8-2019

Hier kun je fijn op vakantie. Vier jaar geleden waren we hier ook, toen 11 dagen en nu 15 dagen. De appartementen zijn inmiddels mooi gerenoveerd. Overdag kun je lekkere dingen bestellen, 's avonds kan er ook prima gegeten worden en niet duur. Het personeel is heel aardig en gastvrij en altijd in voor een praatje!! Het is overal schoon. Beddengoed en handdoeken worden elke 2 dagen verschoond. Het zwembad water vonden wij wat aan de koude kant, maar als je er eenmaal in was was het goed te doen. Wat leuk is om te doen in Faliraki is bowlen of minigolf. Dit was zeker niet onze laatste keer hier, wij komen nog terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super vakantie gehad!

Mark en Marjolein
15-8-2019

Kleinschalig, vriendelijk personeel, mooie en nette hotelkamer, eten is erg goed. Alles is schoon en verzorgd. Complimenten voor het personeel!! Aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Redelijk goed

Fransje Heijnen
1-8-2019

Ik (18 jaar) verbleef samen met mijn vriend (21 jaar) voor 11 dagen in Anika’s studios. De studio’s zien er erg modern uit. Wij hadden echter verwacht dat er een gasfornuis bij zat, maar we hadden alleen 1 plaat die je in het stopcontact kon doen om je pannetje op te zetten. Wat wij ook niet wisten, is dat je in Griekenland het wc papier niet in het toilet mag doen. Het zwembad is erg fijn. Je hebt redelijk veel bedjes. Je moet alleen wel vroeg je bed uit om er eentje te reserveren met je handdoek. Dit is best vervelend, want wij vinden het vreselijk als je je handdoek erop legt en weer weggaat. Een ander nadeel vinden wij dat de schoonmaakster komt wanneer ze wilt en je hebt niet zo’n bordje om op te hangen als je wilt dat ze niet komt schoonmaken. Verder hadden we 1 keer een kakkerlak in onze studio. De mensen zijn hier wel vriendelijk. Afstand tot strand en het centrum is prima te doen. Lindos is trouwens zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019

Super

Annie
31-7-2019

Super vriendelijke mensen. Schoon appartement om de dag schoonmaak. Goed restaurant warm familie bedrijf.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anika Studios in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anika Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.