Appartement Anika Studios

• 7.8Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

In het kleinschalige complex Anika Studios in Rhodes voel je je meteen thuis. Nette kamers, heerlijk eten en altijd plek aan het zwembad met ligstoelen en zitzakken. Het personeel doet er alles voor om je het echte vakantiegevoel te geven. Zoek binnen 10 minuten lopen de drukte op in het centrum of lig te zonnen aan het strand.

90 reviews over Appartement Anika Studios

• 4Kroezen13-09-2020

Valt tegen

Studio veel te klein Bij aankomst niets in de studio bord.kopje,glas kookplaatje,waterkoker. Naar centrum een zeer drukke weg oversteken. Wordt mooier omschreven dan het is. Personeel wel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Anoniem17-08-2020

Ik zou zo weer terug komen!

Hier 2 weken heen geweest eind juli. Het hotel had een aantal maatregelen getroffen in verband met Covid-19. Zo waren er veel handgel pompjes aanwezig, werd je temperatuur bij aankomst gemeten, minder vaak schoonmaak (1 keer in de 4 dagen) + linnen wissel en minder mensen in het restaurant/bij het zwembad. Daarnaast moest er toestemming gegeven worden voor de kamer schoonmaak. Kluisje en wifi was gratis, airco moest je wel voor betalen. Wij hadden een studio, ruim genoeg. Voor Griekse begrippen was deze kamer modern. Wij konden aangeven welke keukenspullen wij nodig hadden, hier geen gebruik van gemaakt. Wij hadden ontbijt bijgeboekt, ruim ontbijtbuffet met koude en warme gerechten. Verder was de lunch en diner ook heerlijk bij Anika. Het zwembad was schoon, minder bedjes maar altijd wel een plek. Voldoende parkeerplaatsen voor het hotel. Ongeveer 10/15 minuten lopen naar het centrum en strand, dit was goed te doen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    8Jong01-10-2019

Fijn verblijf!

Een fijn verblijf gehad in Anika studio’s. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zien er goed uit. Enigste waar wij heel erg veel last van hadden is dat er de hele dag en nacht honden blaffen. Om gek van te worden, elke ochtend werd je wakker geblaft en soms zelfs in de nacht. Hier kunnen de eigenaren natuurlijk weinig aan doen, maar wij hebben ons hier heel erg aan gestoord. Veder raad ik Anika studio’s zekers aan!

• 9John & Paula25-09-2019

Fantastisch! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Al drie keer naar dit superfijne appartementencomplex geweest! Uitstekende service en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Gelegen in een rustig deel van Faliraki, op loopafstand van een grote supermarkt en het levendige centrum. Brandschone, moderne kamers; om de dag schone lakens. Fijn zwembad en restaurant met een goede en betaalbare kaart. Ontbijt is prima: ruime keuze, elke dag vers fruit en lekkere koffie en thee. Op onze trouwdag zorgde de eigenaar voor een superlief champagneontbijt. Persoonlijke aandacht staat hier hoog in het vaandel! Wij weten het zeker: volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Debby De Vos24-09-2019

Zeer geslaagd

Leuk en niet te groot complex. Kamers / studio zijn mooi. Best hip tegenover eerdere appartementen die we in Griekenland bezocht hebben. Zwembad / bar / terras /restaurant zijn heel netjes onderhouden en ziet er fris en van deze tijd uit. Goede kaart en goede kok. Van tosti / pita giros tot lekkere Griekse schotels. Ruime keuze. Anika ligt wat hoger gelegen. Lekker rustig. Geen absurde berg, loopt iets op. Beneden na ca 5 min zijn er supermarkten en begint de “ bar straat” met vele restaurants winkels etc etc. Iets verder is het strand, misschien 3 / 5 min verder lopen. Prima te doen. Zeker een auto huren, wegennet is heel goed en alles staat goed aangegeven. Om de dag ( soms elke dag) schoonmaak. Nieuwe handdoeken en fris beddengoed. Naar ons idee iets te veel van het goede maar zegt iets over de service. Ons oordeel, bij twijfel zeker boeken.

• 10Stefan13-09-2019

Geweldig!

Leuk personeel, goede accommodatie, komen hier zeker weer terug!

• 9M vd vaart12-09-2019

Fijn verblijf

Kleinschalig complex wat wij heel prettig vonden. Het eten was ook erg goed. Aardige eigenaren die hun best voor je doen. Wij hadden een mooi geronoveerde studio.

• 10Dennis11-09-2019

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige vakantie gehad. Prachtige gerenoveerde kamers en super lieve en behulpzame mensen. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Cor10-09-2019

Gastvrije en lieve mensen die je echt waarderen!!!

Dit jaar wederom een geweldige vakantie gehad in dit heerlijke gastvrij Griekse verblijf. Het blijf super om wederom deze gastvrije en lieve mensen te ontmoeten. Niets is teveel, heerlijk eten tegen hele nette prijzen. Staan open voor feedback en willen alles voor je doen om het je naar de zin te maken. Dit laatste lukt iedere keer weer. Een prachtig verfijnde studio, met super afwerking en sfeer. Je voelt je hier iedere keer weer een echte gast, George, Tasos en de rest van Studio Anika zijn toppers. Ga dit echte Griekse gevoel ervaren bij deze lieve Griekse mensen!!

• 10Joyce09-09-2019

Geweldig!

Voor de 3e keer hier naar toe gegaan en zoals altijd; Geweldig! Lieve mensen, goed eten, nette kamers, prima ligging. We komen zeker weer terug!

Appartement Anika Studios info

• Aantal personen2 tot 4