Tijdelijk €25 aanbetaling

6.8VoldoendeScore uit 30 reviews
  • 5.9Inrichting
  • 6.9Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

30 Reviews over Angelos Studio

• 8E en I12-10-2008

Best te doen.

Ligging app. vlak aan zee, 100 meter van bar street, winkeltjes, restaurantjes en taxi. Bushalte aan overkant weg. Boottaxi Rhodos 10 min lopen langs strand(aanrader) Receptie alleen aanwezig bij aankomst dus als er iets is moet je dit gelijk regelen anders via via. Kamer(16 boven zij zwembad zicht) erg ruim (8.40 bij 2.80). Voor griekse begrippen schoon bij aankomst en daarna nog 1 x verwisselen van wel heel kleine handdoekjes. Neem dus zelf wat mee. Geen douchegordijn en de sproeier was niet fatsoenlijk op te hangen. Wel als je zelf een ijzerdraadje bij je hebt. Na 1 x douchen hadden we een paar ongewenste beestjes in de douchbak maar ook daar waren we op voorbereid en hebben die verdelgd en verder geen last meer gehad.
    "keukentje"sober, van alles wat aanwezig ook waterkoker maar ga gewoon buiten de deur eten. Stamos en Maria beheren de bar aan het zwembad, aardige lui maar zit niet veel pit in. Als je niet veeleisend bent is dit best te doen. Mail gerust als je meer info wil.

• 8Fam. Sibering05-10-2008

Super aanbieding!

Na alle beoordelingen te hebben gelezen hadden wij echt zo iets van het is; of helemaal geweldig of helemaal niks. Wij vonden het fantastisch en willen best nog een keertje terug. Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich prima vermaakt. Lekker aan het zwembad en de straat over en je zit aan het strand waar ook nog een klein speeltuintje is. Voor het bedrag van 199 euro per persoon hoor je ons echt niet klagen. Wij zouden idd de mensen adviseren eigen handdoeken mee te nemen (dit gebeurd net als het schoonmaken maar 1x per week). Bij aankomst zagen onze appartementen er prima uit (totaal 3 stuks). De schoonmaak tussendoor was minder, maar ach je maakt het tenslotte zelf ook vies. Wat ons betreft een echte aanrader, ook voor mensen met kleine kinderen. Echter van het koken op de kamer hebben wij geen gebruik gemaakt wij zijn met het hele gezinnetje (+ de rest van fam., totaal 8 personen lekker uit eten geweest). Wij zouden zo'n aanbieding zo weer boeken.

• 7A. van Putten05-10-2008

voor die prijs lachen

Er wordt per week maar een keer schoon gemaakt en dus ook maar een keer handdoeken. Neem deze zelf mee. Dan helemaal prima

• 7Ellen en Peter01-10-2008

gewoon helemaal oke

Een paar tips neem een goedkoop douche gordijn mee. Die kan je tussen het plafon klemmen.Neem zelf wat handdoeken mee.En verder niet zeuren wat zijn we binnen?Het is er gewoon echt lekker.

• 8Eric & Silvia30-09-2008

Prima vakantie!

Gisteren zijn we terug gekomen uit Angelos. We hadden een bingo geboekt dus kwamen zonder verwachtingen. Prima vakantie gehad daar. Eenvoudig maar prima appartement met een goede ligging. Simpel keukentje en badkamer. Handdoeken niet erg groot. Zwembad leuk. Enige geluidsoverlast van de straat. Vriendelijke mensen. Schoonmaak ok. Voor een weekje zonvakantie prima te doen!

Geen luxe verblijf maar een prima prijs-kwaliteit verhouding.

• 5Lonneke29-09-2008

Géén aanrader!!

VIES! We zijn heel wat gewend en klagen niet gauw. We kennen de griekse mentaliteit, en dan weet je dat je een beetje door de vingers moet kijken.. maar de badkamer was gewoon niet schoon! Neem zelf handdoeken mee, want je krijgt er 1 in 4 dagen! (zeer klein ook nog). Absoluut geen sfeer! Eigenaren zitten heel de dag op hun kont TV te kijken of computerspelletjes te doen! (terwijl er genoeg te poetsen is zou ik zeggen) GEEN SERVICE!! Verder is de ligging PERFECT! Het strand van Faliraki is heerlijk en het openbaar vervoer is praktisch voor het appartement. Het stadje Faliraki is gezellig, genoeg leuke tentjes om te eten en om daarna nog lekker na te borrelen. Rhodos is een mooi eiland, zeker een aanrader, maar absoluut niet bij Angelos!!

• 7Natascha27-09-2008

Redelijk, maar zou er niet zo snel naar terug gaan

Toen we savonds in het app. aankwamen was ik even geschrokken, maar de dag erna kon ik er om lachen. Het was mijn eerste keer in Griekenland. Het is slecht onderhouden, klein en niet goed schoon. Achteraf waren we alleen om te slapen in het app. dus het maakt niet zoveel uit. Je betaald er weinig voor, maar dan mag je ook een beetje verwachten dat het schoon is, vind ik! De eerste nacht geen oog dicht gedaan door de herrie, daarna wel, bedden waren vrij hard. Het zwembad is heel leuk, de eerste 4 dagen was het schoon, daarna troebel en zanderig. Ook lagen er stukken glas en condooms aan de zwembad rand. Veroorzaakt door de Russen. Dit werd gelukkig snel opgeruimd door Stamos. Stamos mag best eens lachen trouwens. Raar dat je geen eigen drinken mag nuttigen bij het zwembad en ALLES bij Stamos moet kopen. Strand is ook leuk, mooi en schoon, echt maar 50 meter lopen. Klein winkeltje tegen over app. Aan zee kan je super lekker eten 's avonds! Neem oordopjes mee als je slecht slaapt!

• 9Nico van der Velden15-09-2008

Voor een heel klein prijsje een TOP vakantie!

Geweldige vakantie, heel ruime studio. Mooi zwembad en strand op 50 meter. Grandioos voor kinderen, leuke omgeving. Voor die prijs niet zeuren maar blijven lachen!!!

• 7CvM10-09-2008

Aanrader! Zeker voor dit geld

Wij hebben een heerlijke week gehad in Angelos. We hadden andere beoordelingen gelezen en waren op alles voorbereid. We waren dan ook aangenaam verrast! Het zwembad is heerlijk, en in onze week was er om de dag iemand om water en bad schoon te maken. Stamos en Maria zijn erg aardig en behulpzaam. Inderdaad niet al te snel, maar dat zou ik ook niet zijn met 40 graden en dan iedere dag ruim 14 uur aanwezig zijn. Locatie van Angelos is super. Alles is dichtbij, maar geen last van brallende jeugd. Lunchen aan het strand is top! Probeer vooral de Griekse salade bij Chaplins. Met wat brood en tzatziki heb je een heerlijke lunch. Ook zeker ijsje halen bij Lick-It aan de overkant. We hadden een eenvoudig appartement, maar met ruimte genoeg! Badkamer is inderdaad een flodderbende na het douchen, maar ben vaker in Griekenland geweest en ben niet anders gewend. Zeker voor ons als relatief goedkope lastminute was Angelos super! We hebben echt genoten en niets gemist.

• 7Linda en Olga09-09-2008

Geen topper

Leuke vakantie gehad. Leuk uitziend appartementencomplex met uitstekende ligging. Kamer lekker ruim, groot balkon - niet alle kamers - met helaas wel wat slecht meubilair, oké bedden, maar ... badkamer is een horrorshow! Wij zijn echt wel wat gewend qua simpele badkamers maar als je de douchekop niet op kan hangen, er geen douchegordijn hangt en er zelfs water omhoog komt uit het putje, waardoor je vloer continu goor blijft, gaat het toch wat ver. Verder jammer dat er maar 1 x werd schoongemaakt in een week tijd en dat je handdoekjes van niets kreeg. Wel een erg leuk zwembad (kinderen kunnen makkelijk in het ondiepe zwemmen) met voldoende bedjes en ruimte er omheen. Zwembad werd wel maar 1 à 2 keer in de week schoongemaakt. Maria en Stamos van de bar zijn vriendelijk, maar we hebben ‘gezelliger en geinteresseerder’ bar/hotelpersoneel meegemaakt ... Alles bij elkaar prima voor de prijs die wij ervoor betaald hebben, maar er teruggaan zullen we niet zo snel doen ...

Appartement Angelos Studio info

• Adresgegevens