Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°24°

11 reviews over Hotel Ammades Epsilon in het Nederlands

Prima appartement,geen vier sterren

Ronnie van Oosterhout
1-7-2010

Wij hebben onder andere voor Epsylon gekozen vanwege de hoge Zoover beoordeling.

In eerst instantie viel het tegen. De matrassen waren versleten en het bad (tevens douche) zat vuile aanslag en kalk. De badkamer in zijn geheel was echt aan renovatie toe.

Alles wat je verder nodig hebt is aanwezig en er is erg veel ruimte. Uiteindelijk hebben we hier een fantastische vakantie gehad.

Mijn eindconclusie: Prima appartementen complex, maar geen vier sterren en zeker niet de huidige beoordeling waard (8,4).

Gereisd Met partner in Sun Jun 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een fijn vakantieadres

Sylvia en Stef
6-5-2010

Epsilon is ons goed bevallen, al was het erg vroeg in het seizoen en waren er nog geen vlonders naar Faliraki stad. Heerlijk gegeten bij mama's place, vooral de ober is erg vriendelijk. het andere restaurant hadden wij niet zo een goede ervaring mee, waarschijnlijk omdat het te vroeg in het seizoen was. De aggregaten maken ook in het voorseizoen flink veel herrie en slaan om de 5 minuten aan. Wij zaten op 6 hoog, 3 apartementen naast elkaar. genoeg ruimte wel sober ingericht vooral de keuken. ontzettend vriendelijke mensen in het apartement zowel bij de schoonmaak als in het winkeltje,

Gereisd Met vrienden in april 2010

prima plek

Alle, Renske en Arnoud de Vries
11-10-2009

Prachtig appartementencomplex, mooi zwembad en altijd plek bij het strand. Wat wil je nog meer! Mooi ruim balkon waar je fijn kunt genieten van de zeer zwoele zomeravonden. Het ruime appartement was efficient ingericht. De keuken was wat aan de kleine kant. Elke dag werd het appartement schoongemaakt en werd zelfs de afwas gedaan. Dus iedereen had echt vakantie. Ook een enthousiast animatie-team is het vermelden waart. Allemaal plus punten dus. Jammer echter dat het hotelcomplex Olympus Beach schuin voor het appartementencomplex Epsylon is gebouwd. Hierdoor wordt het zicht op zee behoorlijk belemmerd. We zaten op de 3e etage. De zee was redelijk goed te zien vanaf het balkon, maar toch! Verder zouden de Grieken wat kunnen doen aan de tussen Epsylon en Olympus beach continue aanslaande aggregaten voor de airco's. Het lawaai dreunt, ook 's nachts, behoorlijk door in je appartement en dat is jammer.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Ammades Epsilon voor je op een rij gezet:

perfekte plaats voor een mooie vakantie

Rinus Anema
8-8-2009

Veel mooier dan in de folder afgebeeld, prachtig gebouwencomplex met mooie zwembaden, daarachter het prachtige strand. Ons appartement op een hoge verdieping gaf vanaf het grote balkon een geweldig uitzicht over de zee en de baai. Ruime kamers, die door erg actieve werksters goed schoon werden gehouden, zelfs onze afwas werd gedaan! Airco werkt prima, geeft alleen wel zoemgeluid. Sober keukenmateriaal, maar in Griekenland moet je niet zelf koken maar gewoon uit eten, kan voor weinig geld in de vele taverna's in de omgeving en de kwaliteit is prima. In het leuke winkelcentrum naast het complex kun je goed eten, bv. in Mama's Kitchen. Als je wat sportiever bent aangelegd, wandel je 's avonds via vlonders over het strand naar Faliraki(Ongeveer 30 min.) waar je in Marios Restaurant tegenover het kapelletje aan zee de lekkerste specialiteiten kunt eten voor een normale prijs. Het animatieteam is geweldig! Kortom. we hebben er een fantastische tijd gehad! Rinus, Anja, Annemarie en Kasper

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Goed app.complex

Sabine
12-7-2009

Het app.complex is prima. Ruime kamers met airco. (werkt niet altijd even goed) In het zwembad van App. Epsilon is dagelijks entertainment, dit wordt in combinatie gedaan met Hotel Olympos Beach wat naast Epsilon ligt. Mocht je de kinderen en muziek zat zijn, dan kan je ook gaan zonnen bij het zwembad van Olympos.Naar het centrum van Faliraki is het zeker 30 minuten lopen. Dat kan of via het strand (vlonders) of via het voetpad langs de weg. Taxi kost ca. Euro 3 enkele reis en de bus Euro 1 p.p. enkele reis. De bus naar Rhodos stopt ook voor de deur van het app.complex en deze rit kost Euro 2 p.p. (taxi ca. Euro 10) Rhodos is zeker een aanrader!!! Onder het appartement is verder een kleine shoppingmall. Veelal souvenirwinkels en juweliers. Bij het cafe op de hoek (aan de straatkant) kan je 'smiddags heerlijk lunchen!!! Fijn verblijf gehad! Tip: Breng een bezoek aan Lindos!

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Keurige accomodatie aan het strand.

Simone
26-6-2009

App. Epsilon in Faliraki is een mooi, groot complex, met keurige zwembaden voor groot en klein, leuke waterglijbaan en direct aan het strand. Wij hadden een prachtige kamer met geweldig zeezicht. Inrichting is netjes, ruim balkon. Vriendelijk personeel, kleine maar leuke winkel in het app. complex. We hebben lekker gegeten in de taverne bij het strand, maar ook bij de terrasjes in het kleine winkelcentrum direct naast het hotel. Faliraki dorp is toch wel een kwartiertje lopen, je hebt er een overdekte Family-fun, waar de kleintjes heerlijk kunnen spelen en de ouders even achterover leunen.... (het was nog niet zo warm toen wij er waren...) Waterpark ging pas op 4 mei open, toen waren wij alweer terug naar huis.... Goede busverbinding voor de deur, voor 2 euro ben je in Rhodos-stad. Aanrader voor een scooter, motor of quad; Tony's rent-a-moto in Faliraki, spreekt ook nederlands !

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009

2008

Aanrader

HW Dirksen-Breemer
29-9-2008

Aparthotel Epsilon is ons (6 volw.4 kleine kind.) heel goed bevallen.Kamers zeer ruim,dagelijkse schoonmaak.Het hele complex ziet er erg verzorgd uit.De 5 zwembaden,terrassen en strand met gratis! ligbedden ook goed verzorgd.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje vonden wij dat er slechts 2 restaurants in het complex zijn en er verder geen tavernas op loopafstand zijn. Behalve dat vinden wij het een aanrader!

10 tevreden vakantiegangers

Gereisd Familie in september 2008
2005

Wij hebben het verblijf zeer positief ervaren

Tiny Wesselo
19-8-2005

Wij hebben het verblijf zeer positief ervaren.Personeel en schoonmaaksters zijn zeer vriendelijk, qua luxe moeten we er nu eenmaal rekening mee houden dat wij als nederlanders zeer verwend zijn. Maar alles wat je nodig hebt als je all-inn geboekt is aanwezig.Gebruik van Olympos Beach faciliteiten waren perfect! Epsilon werdt negativer beschreven in de gids als dat het daadwerkelijk was, de afstand naar Olympos Beach is veel korter! Ook zijn er watersporten direct op het strand aanwezig . Een tip met betrekking tot de pasjes, laat 1 pas in het contact zitten zodat je als je terug komt van het strand / zwembad ect. het lekker koel is in de kamers,mochten er meerdere passen nodig zijn, dan zij deze gewoon extra op halen bij de receptie!! Verder is het aan te raden om waterschoenen mee te nemen ivm. de stenen bij/ in de zee waar het perfect is om te snorkelen!

Gereisd Anders in augustus 2005

mooi appartement en ruime balkon minder was de keuken(tje)

v.d.broek
26-7-2005

mooi appartement en ruime balkon minder was de keuken(tje) .Daar mag wel wat verandering in komen .En ook minder was dat de tv in de slaapkamer staat.Het was er altijd schoon .Prima eten richting faliraki wij vonden het lekker bij ilios .Ook een prima bediening daar.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Anders in juli 2005

Ruim appartement met prima sanitair en enorm balkon met TV

P. de Gruijl
24-7-2005

Ruim appartement met prima sanitair en enorm balkon met zeezicht. Hier wel veel herrie van airco's. Keukeninrichting primitief: geen koffiezetter, afwasborstel, handdoekenrek. Minimale afvalbak. TV is oud, maar werkt goed. Schoonmaak is uitstekend,zowel wat betreft kamers als het gehele complex en directe omgeving. De hele dag door is het schoonmaakpersoneel actief. Tips: voor de vlotte hap is aan de rand van het shopping center een prima hamburger voor een prima prijsje te koop. Huur je auto bij Esperides, 200m verderop. Richting Faliraki vind je nog diverse normale taverna's met goed eten. Bezoek Family.

Gereisd Anders in juli 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Ammades Epsilon voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ammades Epsilon in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ammades Epsilon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.