Appartement Achousa

5,3

Matig

6 reviews over Appartement Achousa in het Nederlands

2007

voordeel was dat alles altijd open was

P Bosch
6-8-2007

voordeel was dat alles altijd open was. De bar tot 5 uur de winkel en receptie 24/7.

De ligging tov het strand en de srad was wat ver. Maar met taxi was alles wel goed te doen. Zwembad was groot en je kon er geod eten.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Qua prijs/kwaliteit was er niet veel meer te verwachten

Henry en Jeannette
11-9-2006

Qua prijs/kwaliteit was er niet veel meer te verwachten. Hotel personeel was vriendelijk. Alleen een heel groot nadeel, heel veel Engelsen. Wat betekend: veel lawaai 's nachts.(van de 10 nachten hebben we er 4 slecht geslapen)

Gereisd Anders in september 2006

Aangekomen bij het app

linda & kevin
15-8-2006

Aangekomen bij het app. achousa was het overboekt. Erg slecht dus.... we werden drie dagen in een ander app. gedropt. Toen we zondags bij achousa tertrecht konden kregen we nog voor een week gratis airc. Verder zijn er echt heeeeeeeeeeeel veel engelse. Toevallig dat er een ned stelletje naast ons zat. verder hebben we in heel faliraki alleen maar engelse gezien. De engelse bij het hotel maken echt een hoop herrie (vooral s'nachts). Wel vriendelijk personeel wat in het hotel werekt!!maar ga er zeker nooit meer naar toe.

Gereisd Anders in augustus 2006

Corendon

zeer slecht app absoluut niet geschikt voor families met

pieters
1-8-2006

zeer slecht app absoluut niet geschikt voor families met kinderen of anderen die rust zoeken je moet er met oordoppen inslapen heel veel luidruchtige jonge engelsen overdag en snachts bij het zwembad wel geschikt voor mensen die willen feesten en het zelf niet zo nauw nemen

Gereisd Anders in augustus 2006

wij zijn 11 dagen in dit hotel /appartement geweest

nederhof
30-6-2006

wij zijn 11 dagen in dit hotel /appartement geweest.het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. de kamers zijn sober maar alles is aanwezig maar er werd ingegegrepen als er teveel lawaai was. wij kunnen alleen maar terug kijken op een zeer geslaagde vakantie en vriendelijke mensen.de ligging van achousa vonden IDEEAL. heel rustig en wilde je de drukte in was je binnen 10 minuten in faliraki. Al met al zeggen wij dit is een aanrader als je van niet teveel luxe houdt en gewoon wilt genieten van de omgeving en de rust .John en Erica

Gereisd Met partner in juni 2006
2005

Achousa is geen appartement maar een oud hotel waar ze op

Fam Bos
3-10-2005

Achousa is geen appartement maar een oud hotel waar ze op elke kamer in de hoek een keukenblokje hebben geplaatst erg veel engelsen met veel lawaai snachts bij de bar en in het zwembad somber van inrichting en donker van kleur wij zijn er maar een nacht gebleven en wilde onze vakantie niet bederven door dit slechte hotel/app. het complex ligt aan drukke doorgaande weg naar Lindos erg gevaarlijk om langs te lopen naar het centrum en het strand. geen aanrader voor de nederlanders. Geert en Dina Bos

Gereisd Anders in oktober 2005

• RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• WatersportWaterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Achousa in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Achousa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.