Appartement Attavyros

Meer appartementinfo

3 reviews over Appartement Attavyros

• 2017
    9Marcel23-07-2017

Totale rust in de bergen

Tegen de attaviros berg ligt het dorp embonas. In het dorp zitten diverse wijnmakers en grote wijnhuizen. Verder is er niets te beleven op een aantal zeer goede restaurantjes na. Ideaal als je rust zoekt en geen massatoerisme. Huur wel een auto om het hele eiland te verkennen. Reken op 1 uur rijden vanaf embonas om ergens te komen. Het kleine familie hotel met de naar attaviros is een kleine oase. Met minder dan 20 kamers is het er nooit echt druk. Het hotel wordt gerund door een Griekse familie die alles zelf doen. Mama in de keuken en de jongens in de bediening. Er zit een redelijk zwembad met een bar bij, met meer dan voldoende plaats om te zitten of te zonnebaden. Het hotel heeft een beperkte kaart, maar de kwaliteit van het eten is goed tegen een redelijke prijs. Voor mensen die natuur, ontspanning en van uitstapjes houden is dit hotel perfect en een echte aanrader. Huur je er een auto bij van Sky autoverhuur, dan zit je helemaal goed.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9Sandra en José18-05-2016

Zeer prettig hotel in een pittoresk dorp

Ons verblijf in het familiehotel Ataviros was zeer prettig. Super vriendelijke familie, die 24 uur voor je klaar staan en je verblijf zo prettig mogelijk maken. Heerlijk rustige en prachtige omgeving. Klein minpunt zijn de bedden met springveer matrassen.

• 10Koen Demeurisse19-09-2013

Idyllisch hotel

Mooi gelegen aan de voet van de Atavirosberg. Klein hotelletje. Heel vriendelijk personeel, die constant voor je klaarstaan. Een aanrader!!!

Met oudere kinderen

1 tip over Appartement Attavyros

• Koen Demeurisse, 19-09-2013

Vraag naar een kamer beneden aan het zwembad. Subliem!!!

0 vragen over Appartement Attavyros

Appartement info