Émbona

Reviews over Émbona

Gewoon gezellig.

Mary N
    28-8-2010

We zijn er in 1989 geweest voor een Griekse avond en een wandeling door het dorpje heen. Het was een van de eerste keren dat wij in Griekenland waren dus vonden wij het heel gezellig. Nu zou het ons veel te toeristisch zijn en de dansen zijn voor mij te simpel geworden, maar ik kan me voorstellen dat als je het dansen nog niet onder de knie hebt, je dit een hele leuke avond vindt.

Gereisd Met partner in juni 1989

Mooi Grieks dorpje tegen een berg

Ineke
    5-8-2010

Vanuit ons hotel in Ixia zijn we in de middag naar Embonas gereden. Dat was een mooie tocht door de bergen. Embonas bestaat uitsluitend uit witte huisjes en gebouwen en ligt tegen een berg. Op het dorpsplein hebben we een Griekse avond bijgewoond et vlees aan het spit en lekkere wijn. Er werd gedanst door de grieken en de toeristen. Wij vonden het erg gezellig.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein dorpje, in een wijnstreek

Ben
    25-6-2010

vanuit de booming vakantiebestemmingen op rhodos worden excursies in de avonduren naar dit dorpje georganiseerd. Het ligt onder aan een berg, in een wijnstreek. Je gaat dan naar een georganiseerd wijnfeest met allemaal andere vakantiegangers. De grieken zitten eromheen, te kijken hoe belachelijk die vakantiegangers wel zijn. Leuk om mee te maken, tafeltjes, wijn wordt goed gevuld en er is wat te eten. Natuurlijk griekse danspasjes leren en veel, veel praten met anderen. Houdt je hiervan dan is het mooi. Overdag ook leuk om eens door het dorpje te rijden en in demiddaguren te eten.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 1986 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Émbona scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews