Rhodos

We hebben een aantal aanbieders voor Rhodos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Rhodos

Anna,
    18-12-2018

Wij zijn zeer positief over dit hotel! Voornamelijk het personeel bij alle horeca gelegenheden is super vriendelijk. Je kunt in alle restaurants heel goed eten en tussen de middag kun je heerlijke pita halen bij het pita tentje. Daarnaast is er een super uitgebreid ontbijt buffet en wordt het hotel en de kamers goed schoon gehouden. De bedden zijn inderdaad wat hard maar wij vroegen bij de receptie naar toppers en deze werden meteen geplaatst daarna lag het heerlijk. Op loop afstand zitten gezellige restaurantjes en cafeetjes en bij het hotel zit een supermarkt.

Al met al een fantastisch hotel met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2018

Het is fantastisch lekker eten en lekker niets do

Fred,
    1-12-2018

Het was perfect.

Moet wel rekening houden van het moeilijk lopen met de verschillende hoogte van het terrein.

Alleen de ligbedden zijn slecht bij het zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Annemieke van der Put,
    1-12-2018

Prima hotel op een goede locatie op Rhodos. Lekker aan het strand, en aan de voorzijde een gezellige winkelstraat.

Gereisd met partner in september 2018

geweldige vakantie gehad!

johna,
    29-11-2018

we hebben een geweldig verblijf gehad in oceanis. de locatie is top, veel restaurantjes en winkeltjes in de buurt. het eten en drinken is lekker en gevarieerd. elke avond een ander thema. we zaten in een gerenoveerde kamer, luxe en schoon. we hebben leuke uitstapjes gemaakt zoals een bezoek aan rhodos stad, lindos, een geweldig leuke 4x4 safari en een prachtige bootreis langs allemaal mooie baaien. personeel was erg vriendelijk, animatie team gezellig. betrekken je vooral savonds veel bij activiteiten. zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Mevr. Beck,
    20-11-2018

Heel verzorgd hotel! Personeel erg vriendelijk en je voelt je enorm welkom. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad samen met mijn vriend! Het eten is niet heel bijzonder maar wel elke dag weer wat anders en er is zelfs een Greek night!

Het hotel is met de taxi of bus maar 10 minuten van de stad vandaan. Even oversteken en je bent alweer lekker op het strand. Het zwembad is wel een beetje koud maar met het strand voor de deur hoor je mij echt niet klagen! Dit hotel raad ik zeker aan! 👍

Gereisd met partner in september 2017
    Your Oceanis Team, General Manager, 6-12-2018

Dear Mevr. Beck,

Thank you very much for sharing your thoughts and opinions about your recent stay at our hotel.

Fantastic that you liked the facilities and services provided by our helpful staff.

We would love to welcome you back very soon to our hotel.

Warm regards,