Rhodos

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Rhodos met balkon / terras

Reviews over accommodaties in Rhodos

Het is fantastisch lekker eten en lekker niets do

Fred,

Het was perfect.

Moet wel rekening houden van het moeilijk lopen met de verschillende hoogte van het terrein.

Alleen de ligbedden zijn slecht bij het zwembad.

Een goede all-in formule. Prive strand.

Anoniem,
    1-12-2018

Goed hotel, goed eten all-in en eigen strand met bar en gunstige ligging, dichtbij het centrum van Rhodos stad met een redelijke animatie

Paar keer op Rhodos geweest,volgend jaar Turkije.

L.D.te N.,
    1-12-2018

Prima hotel,ontzettend netjes de kamers zowel als de rest van het hotel.

Eten was oke,na een week had ik wel zoiets van:beetje verandering zou prettig zijn.

Genoten, gezellig, prettge sfeer

DE kay,
    1-12-2018

Avra blijft renoveren en verbeteren en wij hadden het geluk om in een gerenoveerde kamer te blijven. Het is super mooi gedaan. De bar buiten is gezellig en de snacks worden vers bereid. Er is een pizzaoven en de dames werken heel hard om alles vers en lekker te maken. Het eten in de eetzaal kan wat meer variatie gebruiken maar daar werken ze aan. Het is heerlijk om buiten te kunnen zitten met uitzicht op zee. De animatie was gezellig en er zijn ook shows van buitenaf. De medewerkers zijn echt heel leuk. Wij komen hier vaker en ze herkennen je en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Je voelt je hier echt gast. Weer genoten van een ontspannen vakantie. Er komen veel nationaliteiten bij elkaar vanuit Zweden, Nederland, Engeland enz. Dat maakt voor een gezellige sfeer onderling.

Heerlijke week, zeker een aanrader!

Anneke Lazarom,
    1-12-2018

Wij zijn begin september 8 dagen hier geweest. Heerlijk verblijf gehad, goede kamer met balkon, heerlijk eten en goede ligging gelijk aan het strand. Gelukkig in deze tijd van het jaar geen handdoek leggen, genoeg bedjes aan zwembad en strand.

Het a la carte restaurant vonden wij behoorlijk tegenvallen, in vergelijking tot het gewone restaurant.