Aparthotel Helena Christina

• Matig / voldoende: 5 - 7

Geweldig

Nico en Truus Wolters
13-9-2015

Super fijne vakantie gehad, mede dankzij familie die Helena Christina runt,

lekker eten, gezellige bar, prachtig uitzicht op Rhodos en de zee. Auto wel nodig !!

Het is hier fantastisch!

Ray
3-11-2012

Aparthotel Helena Christina is een mooi en verzorgde accommodatie, de familie die dit allemaal runt doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze spreken div. talen. Je kunt hier ook voortreffelijk eten. En s'avonds aan de bar is het ook heel gezellig . Het uitzicht is prachtig. Het zwembad ligt er mooi bij. Een auto is een must hier, dit kun je tevens via de eigenaar regelen.

Zeer goed onderhouden complex met ongeveer 35 appartementen, waaronder 2 suites (living, keuken, groot terras, 2 badkamers en 2 slaapkamers). Alle appartementen hebben een ruim terras en kijken uit over een vallei met beneden de hotelstrook Ixia en de zee.

Helena Christina ligt halverwege de weg die leidt van Tsairi (oostkust) naar Lalyssos (westkust), en op 7 km van Rhodos stad, wat maakt dat beide kusten en de stad op 15 min rijden liggen: een ideale uitvalsbasis dus.

De gasten zijn overwegend Duitsers, vaak trouwe klanten die reeds meerdere malen kwamen. Prijs kwaliteit zeer goed. Eenvoudig ontbijt inbegrepen. Mogelijkheid om het avondmaal ter plekke te reserveren (lekker, Grieks, maar met een Duitse toets: grote porties, vaak met frietjes, ...)

Mooie kamers die bij een wekelijks verblijf eenmaal gepoetst en het linnen ververst wordt.

Er is een ruime parking en het domein is volledig afgesloten.

Mooi zwembad, ook kinderbad, met ligstoelen met matras.

Wifi aan de receptie.

uitstekende accomodatie

Hans
10-5-2012

Hartelijke ontvangst. Prachtige ligging met uitzicht over de zee. Een prima zwembad met voldoende ligbedden beschikbaar. In de directe omgeving van Helena Christina is weinig te beleven, maar Rhodos stad is op 10 minuten auto rijden bereikbaar.

Rustig en gemoedelijk familiehotel

manda wassenaar
21-10-2011

Helena Christina is een heerlijk rustig hotel waar het goed toeven is. Hoog gelegen met een mooi uitzicht. Ook vanaf het (buiten)restaurant is dit uitzicht te bewonderen. Tot 1200 uur kan men aangeven of je die avond blijft eten. Prijzen zijn gelijk als bij restaurants. Kwaliteit is redelijk tot goed.Gerecht o.a. vis van de grill, goulash, gyros. Bij het zwembad voldoende parasols en ligbedden en lig je rustig. Wel wat radiomuziek vanaf bar. De eigenaren spreken uitstekend duits en ook engels. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn prima. Goed bed en alles netjes en heel. Basic kookuitrusting aanwezig. Schoonmaak en handdoeken eens in de 3 dagen. Auto is noodzakelijk, kan je goed via hotel regelen. In ons geval werd auto bij hotel gebracht. Ligging ongeveer 15 minuten autorijden van Rhodosstad. Erg fijn is dat het zo heerlijk rustig is, geen auto´s oid. Er zijn hier ook veel gasten die jaarlijks terugkeren. Veel Duitse gasten, wij waren de enige Nederlandse gasten.

Goede appartementen

Mooi uitzicht

Leuk zwembad

Goed onderhouden

* eten is slecht, eten wat op menu kaart staat is er niet !!

* receptie onbemand, bij aankomst zoek het maar uit !!

* schoonmaak om de drie dagen !!

* In de buurt is er niets te doen, alleen industrie, met vuil omgeven wegen naar appartement !!

* auto zeker nodig!!

* te weinig personeel, kinderen van eigenaar achter bar !! 12 jaar oud !!

* te weinig ligbedden bij het zwembad !!

superlokatie

richard
14-8-2011

wij waren hier eind juli/begin augustus2011,helemaal goed!wel auto nodig,eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam indien nodig,prima ligging.

toppertje

Gianda
24-7-2011

pas terug van dit hotel, erg familiair en super locatie en schone kamers. de familie doet er alles aan om er voor jou een onvergetelijke vakantie van te maken (wat hun gelukt is bij ons) Eigen auto is hier wel nodig. sávonds lekker eten en natafelen aan de bar.wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel. SUPER.

een topper

marcella
22-7-2011

Het is een mooi, gezellig en rustig gelegen appartementencomplex inclusief zwembad. De suite is een aanrader, met o.a. 2 badkamers, 2 wc's, een complete keuken, en een groot balkon met een prachtig uitzicht. De familie die dit complex runt , doet er alles aan om je vakantie te laten slagen. Het eten is vers, dagelijks keuze uit verschillende gerechten en voor de kinderen kan er altijd iets speciaals worden gemaakt. Na het ontbijt geef je de keuze door wat je s'avonds wilt eten. Natafelen onder het genot van een glas ouzo, terwijl de kinderen samen aan het spelen zijn, is erg gezellig. Contacten zijn hier snel gemaakt. Een auto of een brommer is een must hier. Dit kunnen zij allemaal voor je regelen.

Helena Christina kan ik iedereen aanbevelen. Het heeft een mooie en rustige ligging met een prachtig uitzicht. De appartementen zien er keurig uit. Het wordt gerund door een geweldige leuke familie die alles voor je over hebben, niets is teveel voor hun, zoiets maak je nog maar zelden mee! Het eten is er geweldig en daarna is het nog goed vertoeven aan de bar. Het is er heel gezellig. Je hebt hier wel een vervoermiddel nodig.

Ik heb hier alleen maar positieve verhalen gehoord van alle gasten, allemaal zeggen ze dat ze met hun volgende vakantie hier weer naartoe gaan, dat zegt genoeg. Mij zien ze hier mijn volgende vakantie ook weer. Groetjes, Rémon.

We hebben een aantal aanbieders voor Helena Christina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Helena Christina in Asgourou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Helena Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Helena Christina scoort een 8.63 uit 10 op basis van 14 reviews.