Hotel Koza's

Hotel Koza's

1 review over Hotel Koza's in het Nederlands

Zeer vriendelijke eigenaar die naast het pand woont. Uitzicht over zee met elke dag een fantastische zonsopgang voor de deur. Geen doorgaande weg maar een doodlopende zandweg van 2 meter breed. Van de voordeur zo het strand op. Voor mensen die rust willen en willen genieten van het leven zonder herrie van uitgaand publiek en jeugd. Alles op loopafstand. Als of de tijd heeft stil gestaan. Zeer de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Koza's in Archangelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Koza's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.