Appartement Karavos

Meer appartement info
Tonen op kaart

68 reviews over Appartement Karavos

• 10Lia Bast14-10-2017

Wij komen hier al vele jaren het is hier heerlijk!

Een auto is hier wel aan te raden om Rhodos te verkennen.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Rianne24-09-2017

Verdeeld gevoel.

Het zwembad, eten en hygiene was goed. Een auto/brommer is voor deze locatie is echt wel noodzakelijk als je iets wil ondernemen.(!) Oma kookt erg lekker en alles wordt vers gemaakt.

Iets minder ben ik te spreken over de rekening van de consumpties. Dit kun je niet direct betalen. Daardoor een deel dubbel betaald omdat ik tussendoor had afgerekend. Ze willen dit eigenlijk pas bij vertrek. Niet handig en onleesbaar de handgeschreven griekse briefjes.

We kregen verder geen transfer naar het strand terwijl dit wel vermeld stond. Dit was niet zo aardig. De reden dat ze geen tijd hadden laat ik maar in het midden zitten.

Oma is erg aardig.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Marianne19-08-2017

Beste hotel van archangelos

Vriendelijk familiehotel, schoon, heerlijk eten gemaakt door oma. Aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Tineke v.d.Meer01-11-2015

Geweldig

Een fijn adres we komen hier al ruim 20 jaar.Mooie ruime appartementen.Je kan hier nog van de rust genieten, en van de Griekse sfeer.Fijne familie die met hart en ziel het complex runt. Prima eten met een Grieks huiselijke sfeer. De familie doet er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. App.zijn schoon iedere dag schone handdoeken.Een echte aanrader

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10Pietjan en Lia Bast18-09-2015

Geweldig.

Ook dit jaar weer tot volle tevredenheid gelogeerd op karavos. Gemoedelijk knus complex, met voor Griekse begrippen luxe appartementen. De familie Stravoulis is zeer vriendelijk, en bijzonder gastvrij. Een absolute aanrader voor de liefhebber van een complex met een familiaire sfeer, lekker eten, een gezellige bar aan de rand van het zwembad,en gelegen net buiten Arghangelos, een autochtoon Grieks dorp, stratechisch gelegen tussen Rhodos en Lindos

Gereisd met partner in september 2015

• 8Boeli20-06-2014

Gemoedelijk en vertrouwd

4 appartementen zijn reeds gerenoveerd en fraai geworden. De overige appartementen zijn ruim, sober en matig ingericht. Wat verdwenen is in het appartement wordt schijnbaar niet meer aangevuld. Vooral gezinnen zullen nog wel eens misgrijpen. Schoonmaak is veelvuldig en goed. Haakje in de badkamer ontbreekt, douchen in bad, kraan kan niet worden opgehangen. Geen douche gordijn. Dus veel water op de vloer, zelf maar een wisser gekocht. (Water)koken lukt vaak niet, duurt min. 1 uur voordat water kookt. Zelf een electr. waterkoker kopen of meenemen is wel zo handig. Eigenaren en personeel (bijna allemaal familie) zeer aardig en zeer behulpzaam. Oma en Opa maken lekkere maaltijden en houden een wakend oog bij het zwembad. Alles gaat op gemoedelijke wijze. Wifi bereik bij zwembad en restaurant. Wandelen naar het dorp is ong.30 min. Langs de "snelweg" lopen is af te raden, bij het verlaten van het terrein scherp links, de weg gaat over op een onverharde weg, veel geblaf van ketting-honden.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9monique27-10-2013

Heerlijk uitrusten

Heerlijk rustig gelegen , scooter of auto heb je wel nodig. Lieve familie , elke dag lekkere verse gerechten voor een goede prijs

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Janssen27-08-2011

geweldig appartementencomplex!

mooie app., zeer vriendelijke mensen die je met alles van dienst willen zijn.En dan niet te vergeten het restaurant..het eten is er werkelijk heerlijk, en dat voor weinig geld. Een auto is wel aan te bevelen aangezien het complex wat afgelegen ligt. Wij zijn er 10 dagen geweest, en hadden echt nog wel wat langer willen blijven....dit gevoel hebben we niet zo gauw!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Sun14-08-2011

Wel ok, maar een 8+ is overdreven

Ben hier in de zomer van 2010 geweest. Vond het complex wel ok. Maar appartement was erg gedateerd, klein en ongezellig. Keukentje primitief. De sfeer is best goed hoor, en een lekker zwembad.. Maar verwacht geen supermooi luxe appartement. Persoonlijk vond ik de prijs wat te hoog, appartement ligt toch wel afgelegen, dus je moet echt nog vervoer erbij huren. Ontbijt is minimaal, zoals wel vaker in griekenland. Het eten savonds bij halfpension was wisselend, simpel en soms erg duits georienteerd (eet liever geen schnitzel in griekenland).

Voor alleengaanders is deze plek niet echt aan te raden. Erg kleinschalig, weinig gasten, dus je voelt je nogal 'bekeken'. Dat heb ik met andere hotels veeel minder gehad.

Alleen gereisd in augustus 2010

• 9Marianne Maurice03-08-2011

Super hotel

Een heerlijk hotelletje. Autootje huren en het eiland verkennen....of gewoon naar het strand! Voor herhaling vatbaar. Lieve mensen, schone kamers, mooi balkon, prachtig uitzicht, lekker eten, relaxte sfeer!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

1 tip over Appartement Karavos

• Boeli, 20-06-2014

Komt u met de auto volg de weg 95 naar Lindos, negeer alle afslagen naar het dorp Angelos. Bij rotonde (nieuw) weg 95 vervolgen, weg gaat omhoog na 400 mtr bord KARAVOS links en rechts van de weg.

1 vraag over Appartement Karavos

• [email protected], 30-07-2010

Fiets of scooter huren

Hoi, Is het te doen om met een fiets naar het Tsambika strand te gaan of is dat te ver? Ik zit ook te denken om een scooter te huren, is het een beetje veilig rijden daar en wat kost de huur ongeveer? Dank Serena

Boeli, 20-06-2014

Er zijn niet veel toeristen die op de fiets in Rhodos rijden. Rhodos is heuvel/berg-achtig. Op alle wegen rijden fietsers, brommers, scooters, quads en auto's gezamenlijk op de weg, het is oppassen. Tsambika vind ik het mooiste strand van Rhodos dus wel een reden er naar toe te gaan.

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart