Appartement Karavos

Kleine hotelsWeer vandaag21°18°
Appartement Karavos
8,2

64 reviews over Appartement Karavos in het Nederlands

Wij komen hier al vele jaren het is hier heerlijk!

Lia Bast
14-10-2017

Een auto is hier wel aan te raden om Rhodos te verkennen.

Verdeeld gevoel.

Rianne
24-9-2017

Het zwembad, eten en hygiene was goed.

Een auto/brommer is voor deze locatie is echt wel noodzakelijk als je iets wil ondernemen.(!)

Oma kookt erg lekker en alles wordt vers gemaakt.

Iets minder ben ik te spreken over de rekening van de consumpties. Dit kun je niet direct betalen. Daardoor een deel dubbel betaald omdat ik tussendoor had afgerekend. Ze willen dit eigenlijk pas bij vertrek. Niet handig en onleesbaar de handgeschreven griekse briefjes.

We kregen verder geen transfer naar het strand terwijl dit wel vermeld stond. Dit was niet zo aardig. De reden dat ze geen tijd hadden laat ik maar in het midden zitten.

Oma is erg aardig.

Beste hotel van archangelos

Marianne
19-8-2017

Vriendelijk familiehotel, schoon, heerlijk eten gemaakt door oma. Aanrader!

Geweldig

Tineke v.d.Meer
1-11-2015

Een fijn adres we komen hier al ruim 20 jaar.Mooie ruime appartementen.Je kan hier nog van de rust genieten, en van de Griekse sfeer.Fijne familie die met hart en ziel het complex runt. Prima eten met een Grieks huiselijke sfeer. De familie doet er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. App.zijn schoon iedere dag schone handdoeken.Een echte aanrader

Geweldig.

Pietjan en Lia Bast
18-9-2015

Ook dit jaar weer tot volle tevredenheid gelogeerd op karavos.

Gemoedelijk knus complex, met voor Griekse begrippen luxe appartementen.

De familie Stravoulis is zeer vriendelijk, en bijzonder gastvrij.

Een absolute aanrader voor de liefhebber van een complex met een familiaire sfeer, lekker eten, een gezellige bar aan de rand van het zwembad,en gelegen net buiten Arghangelos, een autochtoon Grieks dorp, stratechisch gelegen tussen Rhodos en Lindos

Gemoedelijk en vertrouwd

Boeli
20-6-2014

4 appartementen zijn reeds gerenoveerd en fraai geworden. De overige appartementen zijn ruim, sober en matig ingericht. Wat verdwenen is in het appartement wordt schijnbaar niet meer aangevuld. Vooral gezinnen zullen nog wel eens misgrijpen. Schoonmaak is veelvuldig en goed. Haakje in de badkamer ontbreekt, douchen in bad, kraan kan niet worden opgehangen. Geen douche gordijn. Dus veel water op de vloer, zelf maar een wisser gekocht. (Water)koken lukt vaak niet, duurt min. 1 uur voordat water kookt. Zelf een electr. waterkoker kopen of meenemen is wel zo handig. Eigenaren en personeel (bijna allemaal familie) zeer aardig en zeer behulpzaam. Oma en Opa maken lekkere maaltijden en houden een wakend oog bij het zwembad. Alles gaat op gemoedelijke wijze. Wifi bereik bij zwembad en restaurant. Wandelen naar het dorp is ong.30 min. Langs de "snelweg" lopen is af te raden, bij het verlaten van het terrein scherp links, de weg gaat over op een onverharde weg, veel geblaf van ketting-honden.

Heerlijk uitrusten

monique
27-10-2013

Heerlijk rustig gelegen , scooter of auto heb je wel nodig.

Lieve familie , elke dag lekkere verse gerechten voor een goede prijs

geweldig appartementencomplex!

Janssen
27-8-2011

mooie app., zeer vriendelijke mensen die je met alles van dienst willen zijn.En dan niet te vergeten het restaurant..het eten is er werkelijk heerlijk, en dat voor weinig geld. Een auto is wel aan te bevelen aangezien het complex wat afgelegen ligt. Wij zijn er 10 dagen geweest, en hadden echt nog wel wat langer willen blijven....dit gevoel hebben we niet zo gauw!

Wel ok, maar een 8+ is overdreven

Sun
14-8-2011

Ben hier in de zomer van 2010 geweest. Vond het complex wel ok. Maar appartement was erg gedateerd, klein en ongezellig. Keukentje primitief.

De sfeer is best goed hoor, en een lekker zwembad.. Maar verwacht geen supermooi luxe appartement. Persoonlijk vond ik de prijs wat te hoog, appartement ligt toch wel afgelegen, dus je moet echt nog vervoer erbij huren.

Ontbijt is minimaal, zoals wel vaker in griekenland. Het eten savonds bij halfpension was wisselend, simpel en soms erg duits georienteerd (eet liever geen schnitzel in griekenland).

Voor alleengaanders is deze plek niet echt aan te raden. Erg kleinschalig, weinig gasten, dus je voelt je nogal 'bekeken'. Dat heb ik met andere hotels veeel minder gehad.

Super hotel

Marianne Maurice
3-8-2011

Een heerlijk hotelletje. Autootje huren en het eiland verkennen....of gewoon naar het strand! Voor herhaling vatbaar. Lieve mensen, schone kamers, mooi balkon, prachtig uitzicht, lekker eten, relaxte sfeer!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Karavos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Karavos in Archangelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Karavos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.