Géén boekingskosten

• 4.1Inrichting

Appartement info

17 Reviews over Anastasia

• 6Ron en Vera18-09-2007

We zijn drie weken in het appartement geweest en kregen een kamer op de eerste verdieping. De kamer was erg klein. Het bed en de douche waren goed. Beddengoed werd bijna iedere dag verschoond. Alleen kregen we slechts 2x per week schone handdoeken. De vrouw des huizes was vriendelijk en niet opdringerig. Ons grootste bezwaar was het balkon. Erg klein en we moesten dat met anderen delen, dus je hebt daar totaal geen privacy. Ook al omdat je 's nachts de deur openhield i.v.m de hitte. De airco kostte 7 euro per nacht, veel te duur. De ligging was schitterend. Stegna is een heel gezellig en mooi Grieks dorpje. Heel aardige mensen en je kunt daar goed en goedkoop eten. Het mooie strand lag inderdaad voor de deur. Grotendeels zandstrand en je kunt er goed snorkelen. Kortom, Stegna is geweldig, maar volgende keer nemen we wel een ander appartement i.v.m. de privacy.

• 4A.M. Grooff11-09-2007

Kleinste studio, midden in de ingang van het complex waardoor je i.d.d. niet alleen steeds je benen in moest trekken maar ook de natte luchtbedden van andere gasten om je oren kreeg. Na protest werden we na 5 dagen naar boven verplaatst; zelfde piepkleine studio maar nu een balkon van ongeveer 2 by 2 dat we moesten delen met 2 Tjechen. Hele vakantie totaal geen privacy!! Ontzettend smerig (schimmel, haren), maar door de schoonmaakster werd medegedeeld dat de totale schoonmaak (dus ook die van de badkamerkastjes, bovenop de kasten en onder het bed) de verantwoordelijkheid van de gast zelf was. Iedereen wordt de hele dag in de gaten gehouden door dit vreselijke mens. Ga al 7 jaar naar Griekenland en heb deze toestanden nog nooit meegemaakt. Boek dit NIET en ga op zoek naar echte Griekse gastvrijheid!

• 4C. Mandemaker03-09-2007

de kamer was erg klein, vooral de douche. In het begin viel het erg tegen. Vooral de 7 euro per dag voor de airco, dit zou beter zijn als het bij de prijs in zat. Schoonmaken kon iets beter, werd sommige dagen overgeslagen. Maar de eigenares zorgde erg goed voor ons verder. De ligging was erg mooi, precies wat we ervan verwachte.

• 4Ronkes17-08-2007

Kamer was klein, en erg vies bij aankomst. Handdoeken en lakens worden slecht verschoont, hier moet je zelf meerdere keren om vragen. Bedden waren erg slecht, de veren van de matrassen veroorzaakten flinke blauwe plekken.

Sindskort ook een nachclub in her dorp aanwezig. Dit dorp is geweldig, mooi snorkelen en met een beetje wandelen ontdek je mooie plekken. Je hebt een auto nodig om echt het dorp uit te kunnen (lopend is het een flinke klim). Gelukkig zijn huurauto's in het dorp verkrijgbaar tegen een goede prijs.

Stegna is zeker voor herhaling vatbaar, maar Anastacia absoluut niet!

• 4W. Kusters13-08-2007

Stegna is zeer mooi, maar ga niet naar Anastasia. Zijn net terug van een 11 daagse vakantie, en hebben in die tijd 3 kamers gehad. Die ons was beloofd hebben we niet gekregen. Hebben 11 dagen uit de koffer geleefd. Het leek erop dat de nederlandse gasten alleen maar goed zijn voor de euros, want daar is ze [ Anastasia] wild op. De 3 pers. kamers zijn op zich groot genoeg, maar liggen in een verdomhoekje. Absoluut geen aanrader.

• 2D.Wierenga06-08-2007

Stegna is een leuk plaatsje en prima om te ontstressen. genoeg leuke restaurantjes,prima strand en relatief erg rustig. er is echter geen pinautomaat of bank aanwezig daarvoor moet je naar Archangelos.

Anastacia app. zijn klein en vies de service is slecht en bijzonder onvriendelijk. voorkom vakantiestress en ga hier NIET naartoe maar boek een andere accomodatie in Stegna

• 3D,Wierenga06-08-2007

Het appartement Anastasia is erg slecht, totaal geen privacy omdat het eventueel aanwezige balkon niet gescheiden is van andere,zit je bij de ingang (wij) dan loopt iedereen langs je heen, Mevr. anastacia is bijzonder ongastvrij en onvriendelijk zoiets hebben we nog nooit meegemaakt in griekenland, de kamers zijn ronduit vies en worden slecht schoongemaakt. Schone Handoeken worden bijna niet verstrekt, daar moet je echt zelf om vragen. Het keukeninventaris is oud en veel te karig 1 pan, koffie zetten is dan ook een uitdaging :-) De 2 persoons bedden zijn krap (140cm) en de matrassen erg slecht,bij ons kwamen de veren eruit.
    Huren van een airco is mogelijk a 7,00 euro per dag wat ik een te hoge prijs vind. de lijst is nog niet compleet maar ik hoop dat de strekking duidelijk is, stegna is een leuk rustig plaatsjeprima om te ontstressen maar ga absoluut NIET naar Anastacia.

• 4Alma Grooff06-08-2007

• 5Ronkes01-08-2007

Het appartement was ronduit smerig toen wij kwamen, overal zand en lange zwarte haren. Van schoonmaken hebben ze hier blijkbaar nog nooit gehoord.

Kakkerlakken in het appartement was volgens de beheerder "normaal", en deze hebben we dus gedurende onze vakantie uit ons appartement moeten zetten.

Het bed veroorzaakte blauwe plekken door de veren die uitstaken, ook zakte het bed regelmatig door.

De ligging was wel mooi, buiten dat er ondertussen allang een pand voor is gebouwd waardoor op de begaandegrond geen sprake meer is van zeezicht.

Het dorpje stegna is leuk en gezellig, maar om het dorp uit te komen is een scooter of auto noodzakelijk. Het dorpje is dan zeker ook een aanrader om heen te gaan, dit appartement echt niet.

De waterdruk was om te janken, als anderen stonden te douchen was het toilet doortrekken 1 keer mogelijk, en daarna vulde de sortbak niet meer omdat er geen waterdruk was.

• 5fam. Jonker24-07-2007

we hadden het kleinste appartement met 1 pan om in te koken zelfs het water voor de koffie moesten we hier in koken,na verzoek kregen we 1 koekenpan. de eerste nacht krassen opgelopen van het matras,de vering was stuk. weinig tot geen privacy,iedereen liep langs,je moest de hele tijd je benen intrekken,weinig ruimte om te drogen. de ligging is goed je moet wel vervoer hbben om meer van het eiland te zien.

Appartement Anastasia info

• CafeNiet beschikbaar