Rhodos

Reviews over accommodaties in Rhodos

Goed hotel mbt prijs/kwaliteit

M.C, Ochse,
    18-1-2019

Het eten is hier prima (prijs/kwaliteit). Het hotel wordt geleidelijk gerenoveerd. Toen wij er waren was het hoofdgebouw nog niet gerenoveerd. Wel enkele appartementen. Bovendien is er een hele laag nieuwbouw geplaatst op de laagbouw van de bestaande bebouwing (hoofdgebouw). Prachtige kamers met o.a. een regendouche en 2 wastafels. Bij Corendon zijn deze kamers niet te boeken (helaas). De gangen in het hoofdgebouw zijn erg hol en gehorig. Zou op te lossen zijn door het leggen van een loper. Dan hoor je de rollende koffers ook minder.

Fantastisch!

A. Hallink,
    31-12-2018

Dit jaar (2018) twee keer geweest. In mei en oktober. Ben al wat op leeftijd maar daar werd rekening mee gehouden. Ik kon in het eerste appartementen complex, dichtbij het hoofdgebouw waar het restaurant zich bevindt. Ook dit is te bereiken met een lift. Het hotel had zelfs een rolstoel voor mij zodat ik met mijn partner naar de dichtbij gelegen winkeltjes kon. Eten doe ik niet zoveel meer maar er was meer dan genoeg en elke keer wat anders. Mocht mijn gezondheid het toelaten dan wil ik er nog heel graag een keer naartoe. En heel makkelijk dat er een dame bij de receptie was die Nederlands spreekt. En ook erg vriendelijk!!!!

Helemaal Top!

M.C. Vlashof,
    31-12-2018

Het is een heerlijk hotel. Direct aan het strand, meerdere zwembaden en super vriendelijk personeel!!!! Dit was voor mij de 7e of 8e keer....en elke keer is het genieten. Ook in 2019 hoop ik er weer heen te gaan. Er is een Nederlandse gastvrouw en als je iets wilt weten of je wilt iets regelen staat zij direct voor je klaar!! Het eten is er heerlijk en altijd genoeg. Ik zeg: boeken!!!

Anna,
    18-12-2018

Wij zijn zeer positief over dit hotel! Voornamelijk het personeel bij alle horeca gelegenheden is super vriendelijk. Je kunt in alle restaurants heel goed eten en tussen de middag kun je heerlijke pita halen bij het pita tentje. Daarnaast is er een super uitgebreid ontbijt buffet en wordt het hotel en de kamers goed schoon gehouden. De bedden zijn inderdaad wat hard maar wij vroegen bij de receptie naar toppers en deze werden meteen geplaatst daarna lag het heerlijk. Op loop afstand zitten gezellige restaurantjes en cafeetjes en bij het hotel zit een supermarkt.

Al met al een fantastisch hotel met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2018

Het is fantastisch lekker eten en lekker niets do

Fred,
    1-12-2018

Het was perfect.

Moet wel rekening houden van het moeilijk lopen met de verschillende hoogte van het terrein.

Alleen de ligbedden zijn slecht bij het zwembad.

Gereisd met partner in september 2018