Hotel Lydia Maris

21 reviews over Hotel Lydia Maris

• 2019
    8Fam. Hamming09-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Goede accomodatie, we hadden een promo kamer geboekt, bleek in eerste instantie vreemd te ruiken en de locatie was slecht. Na overleg met de receptie zijn we de tweede dag in een andere kamer (ook promo) geplaatst die wel voldeed. Services kunnen beter (je moet voor veel dingen extra betalen terwijl je een all inclusive concept hebt geboekt bijv. een goede kop koffie.) Aan te raden is om een auto te huren (kost ~35 euro per dag (Panda , inclusief all risk zonder eigen risico en kilometer vrij)) en het eiland te verkennen, autoverhuur zat 5 min lopen van het hotel. Eten is gevarieerd en goed , entertainment is slecht en monotoon (je ziet dat ze hier op bezuinigen), voor kinderen is het ok (inschatting).

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Kees Versteeg07-09-2019

Wij hebben genoten ,verwend.

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Eten erg uitgebreid en van goede kwaliteit,hotel zat vol maar geen vol gevoel.ligbedden genoeg rond het zwembad ook met schaduwplekken.Zeker een aanrader als je lekker wilt relaxen. Personeel spreekt Engels en Duits dus goed mee te praten. Neem strandschoentjes mee als je de zee gaat bezoeken. WIJ HEBBEN GENOTEN.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Astrid20-07-2019

Fantastisch hotel ,geweldig eten ,super schoon 😀

Wat je echt moet weten over dit hotel is dat het eten geweldig is heb nog nooit zo veel verschillende gerechten en toetjes gezien en het ontbijt is ongekend nog nooit eerder mee gemaakt,en eten en drinken de hele dag door met een pizzahut en extra grill restaurant en heerlijke cocktails ,prachtig hotel ,verdeeld in allerlei lage gebouwen ,2 etages hoog ,super vriendelijk personeel, schitterende tuin en alles brandschoon ,strand op 5 minuten en leuke winkels op loop afstand ,heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    6Judith04-11-2018

Zal hier niet nog een keer naar toe gaan.

Het was op zich wel een goed hotel, personeel over het algemeen wel vriendelijk, alleen wat achterstallig onderhoud en hygiëne was slecht. Bestek, glazen, kopjes moesten we zelf nog met heet water afnemen omdat het vuil was. Zwembad was ook niet echt schoon, voelde aan je voeten glad aan. Hygiëne vind ik heel belangrijk en zal hierdoor het hotel 3 sterren geven. En wat heel vreemd was dat je bij een 5 sterren hotel ook niet kon pinnen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Horio30-08-2018

Voor niet te veel geld een leuke vakantie

Schoonmaak van de kamers is goed. Personeel is erg vriendelijk. Eten is van goede kwalitiet Gunstige ligging nabij centrum en strand

Kamers zijn gedateerd. Helaas moet je vroeg opstaan om kans te maken op een ligbed bij het zwembad. Hygiëne van de wc's bij het zwembad is niet super. Animators zijn niet de gezelligste en lijken er niet altijd zin in te hebben

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Marinus14-08-2018

Wat een fantastische locatie voor onze vakantie!

Vandaag ben ik teruggekomen uit Rhodos, na een vakantie van anderhalve week in Lydia Maris, samen met mijn dochter van 18. We vonden het allebei een fantastisch hotel. Onze kamer werd iedere dag goed schoongemaakt. De bedden waren goed. De airco werkte goed en maakte geen lawaai.

Het eten vonden we werkelijk geweldig goed. Chefkok Nikolas was altijd aanwezig om te zorgen voor de buffetten, met een oog voor het kleinste detail. De kwaliteit van het eten was uitstekend. Zowell de rode als de witte huiswijn waren prima.

De service was uitmuntend. Michael, de onvolprezen manager en de rest van het team werkten ongelofelijk hard om je goed te bedienen. Hoewel we er midden in het hoogseizoen waren, was er nauwelijks wachttijd om een tafel in het restaurant te krijgen. De mensen van de bediening werkten zeer professioneel.

De mensen van het animatieteam waren geweldig, sympathiek en vindingrijk.

We komen hiert heel graag terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9TT12-08-2018

Aan te raden voor een zorgeloze vakantie!

Reis Vliegveld naar hotel duurt ong 1.5-2 uur. Eenmaal aangekomen tref je een zeer nette accommodatie aan!

Kamers: Misschien wel het minste van alles, maar oke. Ze zijn wat gedateerd, maar alles is aanwezig en schoon. Restaurant: Binnengedeelte heel netjes en goed georganiseerd door de supervisor. Buitengedeelte prima Pool: Prima formaat, schoon en iedere dag wordt deze gereinigd. Tuin: In tegenstelling tot de rest van het eiland erg groen. Sproei-installatie waardoor alles in bloei blijft. Animatie: Erg goed! Doen hard hun best. Gevarieerde activiteiten voor jong en oud. Alleen op maandag hebben ze rustdag. Eten: Ontbijt/lunch en avondeten in restaurant is gevarieerd en goed. Iedere dag andere thema's (naast vaste producten) en de chef staat altijd bij het buffet voor uitleg. De koks werken overigens met handschoenen aan! Ook is er een pizza corner en grillrestaurant waar je tussendoor altijd nog wat lekkers kunt nuttigen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Nur & friend25-06-2018

Prima hotel voor een prima prijs!

Een prima kleinschalig complex. Nette kamer, schoonmaak elke dag. Overzichtelijk, alles dichtbij. Strand is circa 500 meter lopen. Groot zwembad, mooi bad. Vriendelijk personeel. WIFI is gratis en werkt prima, ook in de kamer. Toeristenbelasting bij aankomst (2 personen) bedraagt 28 euro. Geweldige buffetten! Bij het eten krijg je (desgewenst) een fles wijn naar keuze aan tafel. Prima rosé en prima rode wijn, géén troep. Enorme keuze aan eten. Goed brood. Veel variatie per dag. Pizza en kebab corner is hele dag zo’n beetje open, ook goed. Veel aandacht voor de gasten. Animatie doet haar best, leuk voor kids. Prijs/kwaliteit is prima naar verwachting!. Winkeltje/centrum is 3 minuten lopen. Dagexcursies heel betaalbaar te boeken in de ‘hoofdstraat’ van het centrum (loop hotel uit, ga rechts, na supermarkt Zeus links, circa 300 meter aan de linkerkant, vóór souvenirwinkel ‘pearl’ (klinkt als)), wij zijn geholpen door Christos, toffe vent.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9kitty10-06-2017

Geweldig

We zijn 12 dgn.geweest en het was super! De kamer met balkon met heerlijke bedden, douchen in bad wel nadeel, het ontbijt was heel uitgebreid van zoet tot hartig met alles erop en eraan, de lunch en het diner ook heerlijk. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. 1 x per week griekse avond. De drankjes waren lekker. Iedereen doet zijn best om het naar je zin te maken. Strand is vlakbij. De Gasten zijn hoofdzakelijk Duits en Engels Kortom dit hotel is echt aan te bevelen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Maurice06-09-2014

Goed kleinschalig hotel

Pluspunten Hotel Lydia Maris ( eten/drinken is goed) ( kamer schoon) ( lekker zwembad) ( prima bar-service en gezellig) ( genoeg animatie, wel in Duits)

Minpunten Hotel Lydia Maris
    ( bed, kamer en met name de badkamer erg klein en geen wifi-bereik) ( bij het eten altijd het bestek zelf halen en goed kijken of deze schoon zijn) ( ‘s avonds het warm buffet is te klein opgezet, zodat er te lange rijen ontstaan en dus moet wachten op de nieuwe aanvulling, waardoor je ander eten koud wordt) ( handdoektaferelen 's morgens bij het zwembad...zet de wekker maar op 07:00 ;-)

Gereisd met partner in augustus 2014

Hotel Lydia Maris info