Hotel Lydia Maris

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag27°21°
8,4

20 reviews over Hotel Lydia Maris in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Fam. Hamming
9-9-2019

Goede accomodatie, we hadden een promo kamer geboekt, bleek in eerste instantie vreemd te ruiken en de locatie was slecht. Na overleg met de receptie zijn we de tweede dag in een andere kamer (ook promo) geplaatst die wel voldeed. Services kunnen beter (je moet voor veel dingen extra betalen terwijl je een all inclusive concept hebt geboekt bijv. een goede kop koffie.) Aan te raden is om een auto te huren (kost ~35 euro per dag (Panda , inclusief all risk zonder eigen risico en kilometer vrij)) en het eiland te verkennen, autoverhuur zat 5 min lopen van het hotel. Eten is gevarieerd en goed , entertainment is slecht en monotoon (je ziet dat ze hier op bezuinigen), voor kinderen is het ok (inschatting).

Geboekt bijneckermann.nl

Wij hebben genoten ,verwend.

Kees Versteeg
7-9-2019

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Eten erg uitgebreid en van goede kwaliteit,hotel zat vol maar geen vol gevoel.ligbedden genoeg rond het zwembad ook met schaduwplekken.Zeker een aanrader als je lekker wilt relaxen. Personeel spreekt Engels en Duits dus goed mee te praten. Neem strandschoentjes mee als je de zee gaat bezoeken. WIJ HEBBEN GENOTEN.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel ,geweldig eten ,super schoon 😀

Astrid
20-7-2019

Wat je echt moet weten over dit hotel is dat het eten geweldig is heb nog nooit zo veel verschillende gerechten en toetjes gezien en het ontbijt is ongekend nog nooit eerder mee gemaakt,en eten en drinken de hele dag door met een pizzahut en extra grill restaurant en heerlijke cocktails ,prachtig hotel ,verdeeld in allerlei lage gebouwen ,2 etages hoog ,super vriendelijk personeel, schitterende tuin en alles brandschoon ,strand op 5 minuten en leuke winkels op loop afstand ,heerlijke vakantie gehad

Gereisd Met partner in juli 2019

Tjingo

Zal hier niet nog een keer naar toe gaan.

Judith
4-11-2018

Het was op zich wel een goed hotel, personeel over het algemeen wel vriendelijk, alleen wat achterstallig onderhoud en hygiëne was slecht. Bestek, glazen, kopjes moesten we zelf nog met heet water afnemen omdat het vuil was. Zwembad was ook niet echt schoon, voelde aan je voeten glad aan. Hygiëne vind ik heel belangrijk en zal hierdoor het hotel 3 sterren geven. En wat heel vreemd was dat je bij een 5 sterren hotel ook niet kon pinnen.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor niet te veel geld een leuke vakantie

Horio
30-8-2018

Schoonmaak van de kamers is goed. Personeel is erg vriendelijk. Eten is van goede kwalitiet Gunstige ligging nabij centrum en strand

Kamers zijn gedateerd. Helaas moet je vroeg opstaan om kans te maken op een ligbed bij het zwembad. Hygiëne van de wc's bij het zwembad is niet super. Animators zijn niet de gezelligste en lijken er niet altijd zin in te hebben

Gereisd Met partner in juli 2018

Wat een fantastische locatie voor onze vakantie!

Marinus
14-8-2018

Vandaag ben ik teruggekomen uit Rhodos, na een vakantie van anderhalve week in Lydia Maris, samen met mijn dochter van 18. We vonden het allebei een fantastisch hotel. Onze kamer werd iedere dag goed schoongemaakt. De bedden waren goed. De airco werkte goed en maakte geen lawaai.

Het eten vonden we werkelijk geweldig goed. Chefkok Nikolas was altijd aanwezig om te zorgen voor de buffetten, met een oog voor het kleinste detail. De kwaliteit van het eten was uitstekend. Zowell de rode als de witte huiswijn waren prima.

De service was uitmuntend. Michael, de onvolprezen manager en de rest van het team werkten ongelofelijk hard om je goed te bedienen. Hoewel we er midden in het hoogseizoen waren, was er nauwelijks wachttijd om een tafel in het restaurant te krijgen. De mensen van de bediening werkten zeer professioneel.

De mensen van het animatieteam waren geweldig, sympathiek en vindingrijk.

We komen hiert heel graag terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Aan te raden voor een zorgeloze vakantie!

TT
12-8-2018

Reis Vliegveld naar hotel duurt ong 1.5-2 uur. Eenmaal aangekomen tref je een zeer nette accommodatie aan!

Kamers: Misschien wel het minste van alles, maar oke. Ze zijn wat gedateerd, maar alles is aanwezig en schoon. Restaurant: Binnengedeelte heel netjes en goed georganiseerd door de supervisor. Buitengedeelte prima Pool: Prima formaat, schoon en iedere dag wordt deze gereinigd. Tuin: In tegenstelling tot de rest van het eiland erg groen. Sproei-installatie waardoor alles in bloei blijft. Animatie: Erg goed! Doen hard hun best. Gevarieerde activiteiten voor jong en oud. Alleen op maandag hebben ze rustdag. Eten: Ontbijt/lunch en avondeten in restaurant is gevarieerd en goed. Iedere dag andere thema's (naast vaste producten) en de chef staat altijd bij het buffet voor uitleg. De koks werken overigens met handschoenen aan! Ook is er een pizza corner en grillrestaurant waar je tussendoor altijd nog wat lekkers kunt nuttigen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima hotel voor een prima prijs!

Nur & friend
25-6-2018

Een prima kleinschalig complex. Nette kamer, schoonmaak elke dag. Overzichtelijk, alles dichtbij. Strand is circa 500 meter lopen. Groot zwembad, mooi bad. Vriendelijk personeel. WIFI is gratis en werkt prima, ook in de kamer. Toeristenbelasting bij aankomst (2 personen) bedraagt 28 euro. Geweldige buffetten! Bij het eten krijg je (desgewenst) een fles wijn naar keuze aan tafel. Prima rosé en prima rode wijn, géén troep. Enorme keuze aan eten. Goed brood. Veel variatie per dag. Pizza en kebab corner is hele dag zo’n beetje open, ook goed. Veel aandacht voor de gasten. Animatie doet haar best, leuk voor kids. Prijs/kwaliteit is prima naar verwachting!. Winkeltje/centrum is 3 minuten lopen. Dagexcursies heel betaalbaar te boeken in de ‘hoofdstraat’ van het centrum (loop hotel uit, ga rechts, na supermarkt Zeus links, circa 300 meter aan de linkerkant, vóór souvenirwinkel ‘pearl’ (klinkt als)), wij zijn geholpen door Christos, toffe vent.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Geweldig

kitty
10-6-2017

We zijn 12 dgn.geweest en het was super! De kamer met balkon met heerlijke bedden, douchen in bad wel nadeel, het ontbijt was heel uitgebreid van zoet tot hartig met alles erop en eraan, de lunch en het diner ook heerlijk. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. 1 x per week griekse avond. De drankjes waren lekker. Iedereen doet zijn best om het naar je zin te maken. Strand is vlakbij. De Gasten zijn hoofdzakelijk Duits en Engels Kortom dit hotel is echt aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed kleinschalig hotel

Maurice
6-9-2014

Pluspunten Hotel Lydia Maris ( eten/drinken is goed) ( kamer schoon) ( lekker zwembad) ( prima bar-service en gezellig) ( genoeg animatie, wel in Duits)

Minpunten Hotel Lydia Maris
( bed, kamer en met name de badkamer erg klein en geen wifi-bereik) ( bij het eten altijd het bestek zelf halen en goed kijken of deze schoon zijn) ( ‘s avonds het warm buffet is te klein opgezet, zodat er te lange rijen ontstaan en dus moet wachten op de nieuwe aanvulling, waardoor je ander eten koud wordt) ( handdoektaferelen 's morgens bij het zwembad...zet de wekker maar op 07:00 ;-)

Gereisd Met partner in augustus 2014

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Thais, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lydia Maris in Afandou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lydia Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.