Hotel lti Asterias Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor lti Asterias Beach Resort voor je op een rij gezet:

430 reviews over Hotel lti Asterias Beach Resort

• 8Kris01-06-2019

Prijs kwaliteit top

Prijs kwaliteit zeer goed hotel. Heel vriendelijk personeel. Eten goed, maar te weinig afwisseling. Animatieteam is top, maar vanwege te weinig middelen is het alle dagen hetzelfde. Ik mistte ook een beetje Griekse muziek in bars en restaurant wat de vakantiesfeer had kunnen versterken. Verder gewoon super vakantie gehad. Mooie ruime kamers met allen een mooi uitzicht. Niemand ligt met zicht op de achterkant. Kortom zeker een aanrader.

lti Asterias Management Team, Hotel Manager, 02-06-2019

Dear Kris,

Thank you for your detailed report and your good rating, regarding your stay at lti Asterias Beach Resort. We are glad that you enjoyed stay at our hotel. We took note of the different remarks, which we will pass on to our management. And we hope to welcome you again to show you our improvement.

With kind regards,

Your lti Asterias Beach Resort Management Team

• 2017
    8gfbos10-09-2017

goed hotel netjes schoon

strandschoenen mee nemen is kiesel strand ,ligging heel centraal ,vlakbij kolumbia half uurtje lopen leuk klein plaatsje strak modern hotel weinig sfeervol ,lekkere coktails personeel van de bars en restaurants lopen zich rot heel erg schoon geen ongedierte te zien . .lakens worden niet verschoond ,wij hebben 6 dagen moeten wachten .ondanks dat je een kaartje op bed legt naar de receptie geweest toen was het zo voor elkaar . service heel goed eenmalig bar gevuld met fris bier en water daarna niet meer water hoort er toch echt te zij ,moet je zelf halen kost een euro per klein flesje in hotel winkel bij all in vind ik dit belachelijk wel gratis wifi goed berijk ook op strand en gratis kluis dat is weer een pluspunt .kamer werd bij ons slecht schoon gemaakt .leuke obers in de bar vooral theo en zijn team .

lti Asterias Management Team, Hotel Manager, 24-09-2017

Dear gfbos,

First of all, a big thank you for taking the time to review our hotel lti Asterias Beach Resort. All the details are very useful for our future guests.

We will communicate your remarks to our management.

With our kind regards.

• 9Weymeersch Vlaeminck18-08-2017

Super-fantastisch. Gezellig voor de ganse familie.

Mooie ingerichte kamers, met alles wat er moet zijn. Receptie, met vriendelijk en attent personeel. Restaurant, zowel 's morgens, de lunch en bij Diner, vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreide buffetten met lekker en verzorgd eten. Bar personeel attent en vriendelijk. Ook aan de kinderen wordt er voldoende aandacht geschonken, zowel bij het eten als aan het zwembad. Zeker een aanrader voor families met kinderen. We hadden een super tijd in jullie hotel. Een klein minpunt. Te weinig Gezellige Griekse Sfeer.

lti Asterias Management Team, Hotel Manager, 29-08-2017

Dear Weymeersch Vlaeminck,

We thank you from the bottom of the heart for your nice review about our hotel. We will communicate your compliments to our staff.

We hope to be able to welcome you again in a near future.

• 9Familie Willems/Croux17-08-2017

Heerlijk/Formidable

Schitterend hotel, heerlijk eten en formidabele mensen die er werken. Deze doen er alles voor om een heerlijke tijd in Rhodos (lti asteria beach) te mogen beleven. Nogmaals hartelijk dank voor die heerlijke week. En speciaal voor onze Griekse/Belgische vrienden van het restaurant. Bedankt voor het top verblijf!

lti Asterias Management Team, Hotel Manager, 03-09-2017

Dear Familie Willems/Croux,

A big thank you for the great review about our hotel. We would be happy to welcome you again.

• 10Familie vlaeminck16-08-2017

Top hotel, mooie ruime en moderne kamers. Eten veel keuze en zeer vers. Zowel in hoofdrestaurant als Snackbar. Mooi ruim complex met grote zwembaden.

lti Asterias Management Team, Hotel Manager, 03-09-2017

Dear Familie vlaeminck,

We thank you for the nice review and the details about our hotel lti Asterias Beach Resort.

Hoping to see you again,

With Best Regards,

• 10Desmit16-08-2017

Super hotel personeel, eten, kamers

Tussen Lindos en Rhodos met busstop bij hotel links. Erg lekker en veel variatie eten, vriendelijke personeel, prachtige kamer met keukentje. Zwembaden proper en genoeg ligbedden zonder dat je moet opstaanvoor handdoek. Fitnes en spa aanwezig alsook bubbelbad

Gr Rhodos top!!

lti Asterias Management Team, Hotel Manager, 21-08-2017

Dear Desmit,

A big thank you for your nice description of our hotel and the details which will help our future guests.

We are happy that you had a good time during your holidays at lti Asterias Beach Resort.

• 9Heidi197903-04-2017

Super! Vooral heel lekker gegeten!

De kamers zijn erg mooi ingericht, het hotel is erg proper en wij vonden het eten fantastisch. Van ontbijt tot avondmaal! Tiptop in orde. Heerlijk verbleven hier!

Zakelijk

• Oude reviews

7Nicolette28-06-2016

Leuke vakantie

Het hotel is vrij nieuw en dat is te zien in de tuin die wat kaal oogt. De kamer was prima en de bedden zeer goed. Op het strand heb je waterschoenen nodig want het bestaat uit keien en kiezels. Het is zeer schoon en het eten is goed. Wel vaak lauw zoals in veel all inclusive hotels. het a la carte restaurant stelt niet veel voor. Fijn zwembad met voldoende ligbedjes.

0 tips over Hotel lti Asterias Beach Resort

0 vragen over Hotel lti Asterias Beach Resort

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
          • De staf spreektDuits, Engels, Frans
          • RokenToegestaan
          • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
          • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
          • Privé strandAanwezig
          • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
          • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
          • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
          • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
          • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
          • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
          • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
          • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht