Hotel Dessole Lippia Golf Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Dessole Lippia Golf Resort voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Dessole Lippia Golf Resort

• 2017
    8Familie Van Osnabrugge02-06-2017

Onvergetelijk!

Allereerst is de vriendelijkheid van het personeel echt top! Vrijwel alle personeelsleden spreken aardig, maar de meeste prima Engels en bij vragen of opmerkingen word je netjes te woord gestaan en geholpen; ook bij speciale verzoeken met betrekking tot maaltijden, assistentie met zaken op het eiland Rhodos buiten het hotel niet uitgezonderd; kan men helpen dan doet men dat. Daarnaast is de accommodatie prachtig; het hotel ligt in een groene oase van grasvelden met grote palmen en andere bloemrijke bomen; met op de juiste plekjes uitzicht op de zee. De kamers zijn overigens wel zeer gevarieerd en verspreid over vier gebouwen. Ook is het prima geschikt voor kinderen van alle leeftijden, zoals glijbanen voor de kleinsten en een groot en diep bad voor de oudere kinderen. De maaltijden vinden plaats binnen in het grote restaurant of buiten op het overdekte terras en in het A la Carte (BBQ) restaurant. Wat betreft het eten; dit was zeer gevarieerd; sowieso elke dag andere vis en vleesgerechten, met van beide ook geruime keuze altijd aangevuld met pasta, rijst, aardappelen en kroketjes. Tevens is er ook een groot aantal verschillende salades en sla. Uiteraard staat er ook elke dag weer een heerlijk scala aan toetjes, van verschillende soorten fruit, yoghurts en gebakjes. Ook is er een Entertainment Team aanwezig wat eigenlijk continue vermaak biedt zoals spelen met de kleintjes in de Mini Club, boogschieten, yoga, etc. Voor de touroperator boekers is er nog een extra Xperience Entertainment Team wat daarnaast ook weer een eigen aanbod van diverse activiteiten organiseert zoals bijv. Dare2Jump (Glow in the Dark), mountainbiken, cocktailshake en nog vééél meer. (alles uiteraard vrijblijvend, gewoon lekker luieren mag natuurlijk ook...) Kortom wij hebben echt genoten van onze tijd bij Dessole Lippia Golf Resort.

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel Dessole Lippia Golf Resort

1 vraag over Hotel Dessole Lippia Golf Resort

• Yvonne Verheij, 21-05-2018

Handdoeken service

Heeft dit hotel een handdoeken service?

• Eten en drinkenLunch

• Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand10 minuten lopen, 10 minuten met de auto, 800 m
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats