Hotel Dessole Lippia Golf Resort

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Dessole Lippia Golf Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Dessole Lippia Golf Resort in het Nederlands

• 9Bron14-03-2019

Heerlijk!!

Wij (ouders met twee jongens, 11 en 13 jaar) zijn in augustus 2018 hier geweest. We hebben ontzettend genoten! Het was voor ons de eerste keer dat we een all inclusive vliegvakantie gedaan hebben, na jaren van kamperen. We hebben dus geen vergelijkingsmateriaal met soortgelijke vakanties.

Het hotel is werkelijk prachtig, misschien wat gedateerde kamers qua uiterlijk, maar elke dag goed schoongemaakt en schone handdoeken. Goed werkende airco was ook heerlijk met de hoge temperaturen, De ruimte rondom het hotel was heerlijk, prima faciliteiten en met meerdere zwembaden voor ieder wat wils. Alle personeelsleden even vriendelijk. Voor ons, maar ook voor de kinderen die daarom volop genoten. Alleen daarom al willen we weer naar Griekenland. Eten was prima, elke avond een ander thema en veel variatie. Animatieteam van het hotel zelf ook erg enthousiast. We voelden ons de hele vakantie erg welkom.

De accommodatie ligt wel wat afgelegen,

10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Hygiëne

Met oudere kinderen

• 2018
    7Map26-09-2018

Wij gaan geen tweede keer hier naar toe.

Personeel was vriendelijk, eten was lauw, vroeg grote rwee persoons kamer kreeg die ook maar met een groot stapelbed erin, waren erg harde bedden, er waren erg veel Russen. Zwembad was mooi genoeg stoelen, strand was 5 min lopen. Als je wat wil zien heb je een auto nodig, hotel ligt afgelegen.

7Hygiëne
    6Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• Oude reviews

9Simone07-09-2018

Fantastisch hotel

Top hotel vriendelijk personeel vooral bij de loungebar genoeg en goede zwembadbedjes, leuke animatie, goed eten, service top, alleen in de buurt geen winkeltjes of restaurants

10Zwembad

• Oude reviews

9Eric25-08-2018

Fantastisch!

Superleuke 2-weken lange vakantie gehad. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Vooral medewerker op het buitendeel van het restaurant en medewerker bij de glijbanen waren altijd erg vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Het all inclusive eten is ok maar niet bijzonder. Onze kamer was gewoontjes maar je bent daar toch niet veel. Bedden waren hard maar dit vinden wij juist fijn. Onze kinderen sliepen in een stapelbed. Alles, zowel kamer als rest vh hotel incl zwembad/glijbanen wordt goed schoon gehouden. Er leken drie animatieteams rond te lopen waarvan eentje van een touroperator. Die van de touroperator waren zeker vriendelijk en behulpzaam maar als het om enthousiasmeren gaat waren andere twee beter. Iedere avond is er vermaak. Vuurshow is aanrader maar ook andere shows moeite waard. Hotel ligt wel afgelegen. Voor alles heb je auto, scooter, bus (halte vlakbij) nodig. Alleen grote supermarkt met ATM dichtbij. Eigen (kiezel/zand)strand op 5 min lopen.

9Prijs/kwaliteit

Met oudere kinderen

• 2017
    6Fabienne26-09-2017

Nooit meer...

Zéeer slechte bedden ( lig hier met 6 dekens dubbelgeplooid tuss matras en laken), slechte frisdrank en waterige cocktails. Spuitwater in de poolbar heeft 'een kleurtje'. Alles in kleine wegwerpbekertjes. Heel weinig warm eten. Soms recht uit de keuken al lauw. A la carte BBQ restaurant : zonder echte BBQ, wel 2 microgolfovens en een aantal warmhoudlampen te zien. Faut le faire.. Sommige personeelsleden kennen 'klantvriendelijkheid' niet of hebben al zwaar seizoen achter de rug?Anderen top ! Harde zetels in de bar. Kamer verder ruim genoeg. Ietwat kleine en verouderde badkamer. Zwembadzone proper en genoeg zetels. Gelukkig een auto gehuurd voor de ganse week want het hotel ligt in the middle of nowhere. Faliraki leuk toeristisch met veel winkeltjes en bars. Oude stadsdeel Rodos aanrader ! Prachtig. Thermen van Kalithea : mooi, kun je snorkelen, eten, zonnebaden etc. De 7 bronnen... maar 3 bronnen waar nog wat water uit komt. Verder nog onvindbaar meer en bestemmingloze paadjes.

5Eten
    5Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    5Service
    3Ligging

• 8Jolanda Thoen-vos25-09-2017

Gezellig maar verouderd hotel

Goed hotel wij hadden een ruime schone kamer het is goed dat er een supermarkt is op loopafstand want frisdrank smaakt allemaal naar siroop dat vind ik toch een slechte zaak de jongens van het experience team Jason en bas hebben ons goed bezig gehouden hiervoor onze dank eten is voor ieder wat wils

7Kindvriendelijk
    6Service

• 8Patrick10-09-2017

Heerlijk weer en goed hotel

Goed hotel, goede service, lekker eten en vlakbij strand. Ook goede begeleiding van touroperator.

Met jonge kinderen

• 8R.10-09-2017

Heerlijke vakantie gehad

Erg schoon hotel. Eten was prima te doen Aan het strand strand bedjes en parasols aan vervanging toe. Helaas geen drinken Of een hapje op het strand terwijl het alinclusief is! Dat haalden we bij de lokale strand tentjes klein stukje lopen en best goedkoop. Muziek soms erg hard bij het zwembad je kon elkaar dan niet verstaan. Dorpje afantou is klein niks te beleven. Trip met reisorganisatie aan te raden Nog beter is een auto huren kan je zelf het eiland verkennen is wel prijzig. 55 euro per dag. Met de bus is het ook te doen halte in de buurt. Personeel erg vriendelijk en werken hard. We zouden zo weer gaan. Jongens van de expirience team Bas en Jason van sun web waren top. Deden zo hun best om het iedereen naar hun zin te maken.

7Prijs/kwaliteit

• 8Willems R28-06-2017

Fantastisch hotel vriendelijk personeel .

Eten goed , proper hotel en personeel zeer vriendelijk animatie team goed Experience team super . Kamer proper maar badkamer aan de kleine kant . Afstand naar de bus wat verder dan vernoemt .

9Eten
    9Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 9Brigitte26-06-2017

Vriendelijk personeel,mooie en propere kamers en heel goed eten met veel variatie zowel ontbijt,middag en dinner. Mooi en proper zwembad, goede ligweide en de gratis ligstoelen op het strand. Een fantastisch experience team met Sarah en Jason. Alles met de glimlach in een all in hotel! Geen negatieve ervaring.

9Eten
    9Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service

0 tips over Hotel Dessole Lippia Golf Resort

1 vraag over Hotel Dessole Lippia Golf Resort

• Yvonne Verheij, 21-05-2018

Handdoeken service

Heeft dit hotel een handdoeken service?

• Eten en drinkenLunch

• Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand10 minuten lopen, 10 minuten met de auto, 800 m
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats