Hotel Azure Iris

3 reviews over Hotel Azure Iris in het Nederlands

Waardeloos hotel

Erica Prins
2-10-2013

All inclusive formule slaat nergens op en eindigt om 22.30 uur. Lokale dranken niet inbegrepen, koffie alleen bij het ontbijt en tussen 4 en 5. Snack bij de koffie is een droog biscuitje ( €0,49 per pak bij de plaatselijke supermarkt). Eten zeer matig en weinig keus. De kok staat tijdens zijn werk in de keuken te roken! Geen restaurant, maaltijden worden genuttigd aan plastic tafeltjes en op plastic stoelen naast het zwembad, dat overigens tijdens ons verblijf van 11 dagen niet eenmaal werd schoongemaakt.

Kamers armoedig en ook niet schoon, slechte bedden. Badkamer ronduit smerig en regelmatig bij het wisselen van handdoeken kreeg je 1 handdoek voor 2 personen.

Airco alleen tegen betaling van €7,- p/d en dan verplicht voor minimaal 3 dagen. Alternatief was een vieze lawaaiige ventilator voor €3,- p/d

Geen matrasjes/ kussens op de ligbedden, je lag gewoon op keihard plastic.

Kortom; buitengewoon slecht hotel. Wij gaan hier nooit meer naar toe!

echte aanfluiting

Newlook
15-9-2013

Dit hotel is geen all in 's drinken tot 22.30 frisdrank is aangemaakt met water even als het bier lokaledrank valt niet onder all in tegen betaling eten matig en weinig variatie eten buiten op het teras bij het zwembad er is geen restaurant aanwezig

Prima hotel

Mariska
19-10-2011

Het hotel op zich is prima. Het is een goedkoop hotel dus kun je niet te veel luxe verwachten. De kamers zijn schoon en worden ook iedere dag gepoetst. Toen we aankwamen had ik een laken met een gewassen bloedvlek. Ik heb dit de volgende dag aangegeven en kreeg meteen een schoon bed. in de 8 dagen dat wij er waren is ons bed 3x verschoont en iedere dag schone handdoeken. Het uitzicht op zee is geweldig maar het naar toe lopen iets minder. Het is toch zeker 20min. lopen, dus een scooter is geen overbodige luxe. Op 10min. lopen is het centrum van Afandou met leuke restaurants, terrasjes. Het eten in het hotel was gewoon smerig. Maar wij hadden gelukkig alleen ontbijt dus dit hebben wij zelf maar gemaakt. De mensen van het hotel zijn heel aardig en willen je overal mee helpen. Leuk hotel voor een leuke prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Azure Iris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azure Iris in Afandou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azure Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Azure Iris scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.