Hotel Afandou Beach

6 reviews over Hotel Afandou Beach in het Nederlands

Ongeschikt!!

hofgeest
11-10-2016

Niet te verwarren met Afandou BAY resort en spa, dat 5 * heeft.....

Afandou Beach: een onzichtbare oase in niemandsland, 200 meter van het saaie grote-stenen strand, het personeel was vriendelijk, maar de familiekamer was ronduit smerig, lakens te klein. Het warme eten was niet bijzonder, zelfs koud. Op het resort zijn veel drempels, trappetjes e.d. mensen hebben zich lelijk bezeerd. Het water in het zwembad was veel te koud. Veel kindertoestellen waren stuk. Er ligt geen uitleg over wat er op het resort te doen is of in de omgeving(bus, taxi e.d.) Veel gasten liepen te hoesten en hadden zere kelen, door de airco of door het spuitwater wat geschonken wordt of door de plastic bekers die door een bak water gespoeld en hergebruikt worden.....dit is nog geen 2 ** waard!! En daar hebben we een behoorlijk hoge prijs voor moeten betalen bij touroperator.....beiden nooit meer!!

Gaan zeker niet nog een keer.

René Haverkamp
8-10-2016

Het eten was ronduit slecht. Personeel zeer vriendelijk. Zeer Frans georiënteerd. Vanaf 15 sept. is de airco niet meer inbegrepen en moet je €7 per dag extra betalen. Tuin met zwembad prima. Bij het verhaal van onze touroperator zou je denken dat je zo het strand op loopt en als je ff iets wilt drinken dat je dan ook gewoon even wat gaat halen. Dat is zeker niet het geval. Er zitten nog wat woonhuizen en een ander resort tussen Afandou beach hotel en het strand. De foto van een strand ( baai) die touroperator laat zien bij het promoten van deze reisbestemming is niet van het strand waar het hotel op loopafstand vanaf ligt. Het eten bij de buren ( Afandou Bay) was lekker. Kosten per maaltijd incl. Heineken uit fles voor twee personen ergens tussen de €18 en €25,- dat hebben we maar gedaan om ons niet verder te ergeren aan het eten in de vreetschuur van het beach hotel

nooit meer

Fam. v. Os
30-9-2016

- Oude, vieze, kleine badkamer

- Gedateerd resort

- Geen werkende telefoon

- Slechte service van personeel

- Slechte kwaliteit all-inclusive (ten aanzien van eten/drinken)

- Touroperator beschikt over oude foto's, niet anno 2016

- Slecht onderhoud bedjes aan het zwembad, ook geen toezicht bij zwembad zelf. Geen aanduiding in het zwembad van diepte van het water

- Niet aan West-Europese standaard voldaan

Geen 4 sterren

Jan POels
16-9-2016

Begin september 2016 hebben we dit hotel gereserveerd. Het personeel is beleefd en zeer behulpzaam( echter de koffers moesten zelf naar de kamers worden gebracht, geen hulp of begeleiding). De kamers zijn oké, wisselen van handdoeken/beddenlakens en schoonmaken goed en accuraat. De airco weigerde een paar maal, uiteindelijk werd dit opgelost, de TV is verouderd en heeft slechts 5 zenders, RTL(muziek), TV5(=Frans) WDR, Arte( =Frans), een Sloveense zenders. Omdat het merendeel chauvinistische Franse gasten zijn( zo'n 60 %) richt de leiding zich voor het grootste deel op de Franstaligen( o.a. door 2 Franstalige TV-zenders), animatie in het frans ( af en toe een beetje uitleg in het Engels), spelletjes in het frans etc.; de overige gasten, Russen, Tsjechen, Slovaken, Slovenen, een enkele Belg en een klein aantal Nederlanders worden door het animatieteam een "beetje verwaarloosd" , hetgeen minder leuk is. De all in clusive drankjes zijn redelijk, de rode wijn schijnt te zijn aangelengd met azijn, verschrikkelijk zuur. De eetzaal is keurig, de gerechten zijn heel goed en smakelijk en voldoende op temperatuur, het personeel correct en vriendelijk.

Er is geen busverbinding naar het dorp Afandou( afstand 2 km vanaf hotel).Via de receptie kun je een taxi bestellen, kosten enkele reis € 8. Wel kun je vanuit Afandou met de bus naar Rhodos-stad. Het zwembad heeft voldoende stretchers, echter zonder matrasjes, er is geen handdoekservice, voldoende parasols, alleen worden ook hier ter reservering handdoeken gelegd. Tijdens mijn verblijf ( een week) heb niet gezien of meegemaakt dat de toestand van het zwemwater werd gecontroleerd, bovendien werd er nauwelijks opgeruimd bij het zwembad of rond om het hotel.Er werd een hele leuke Griekse avond aangeboden, echter drank voor eigen rekening, geen mogelijkheid om, als je niet naar de Griekse avond wilde gaan( om wat voor reden ook), te dineren in de eetzaal(was gesloten).!

Het strand( bestaande uit zand en vrij grote kiezelstenen) ligt op ongeveer 500 meter. In de omgeving van het hotel vind je geen shops.

Nooit meer.Erg saaie omgeving.

Mw.Smolenaars
16-9-2016

Eten was goed,vriendelijk personeel,kamer redelijk.Erg Frans georiënteerd, alle animatie in Franse taal.Strand lag vol stenen en kiezels.Vanaf het hotel gaat er geen bus.Geen winkeltjes of gezellige terrasjes in de buurt.

Een goed en net hotel met een mooie schone kamer

Jan en marijke
12-9-2016

Het hotel is eenvoudig maar goed en netjes. Het buffet is zowel ontbijt lunch en diner goed verzorgd, ruime keuzes. Het zwembad is leuk. Het strand is gelegen op 100 meter van het hotel je kunt daar twee ligbedden plus parasol huren voor €8,-. Het personeel is heel gedienstig en vriendelijk. De kamers worden dagelijks schoongemaakt, bedden verschoond, schone handdoeken.

Het enigste wat ons tegenviel, was, dat er geen handdoekservice was. Ook de WiFi viel tegen, dit was alleen in het hoofdgebouw en niet op de kamer, het restaurant, hetzwembad en bij het strand. Dit viel ons tegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Afandou Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Afandou Beach in Afandou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Afandou Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.