We hebben een aantal aanbieders voor Zacharo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Zacharo voor je op een rij gezet:

Reviews over Zacharo

Attente vriendelijke gastheer en familie

ellybakker,
    25-4-2014

De eigenaar is zorgzaam en had aandacht voor zijn gasten. Voelde vertrouwd, niet opdringerig gastvrij. Benadrukt werd door eigenaar en jonge zoon dat we het echt moesten aangeven als iets niet okee was.

We hadden een balzaal van een kamer. Die zal iets van 5 x 4 zijn geweest, een hoekkamer met breed balkon aan 2 zijden.

Het hotel ligt een eind van de bewoonde wereld af, aan een soort landweggetje met meerdere aparthotels. Uit gemaksoverwegingen daar gegeten.Het avondeten was niet bijzonder, wel heel veel.

Het ontbijt (brood, beleg, koekjes, cake, yoghurt) werd iets bijzonders door de versgeperste fruitsappen. Bij vertrek kregen we een afscheidsflesje ouzo mee, heel leuk.

Gereisd met partner in april 2014

Geweldig!

rojal,
    29-8-2011

We hebben 1 nacht in dit hotel verbleven.

Geweldige eigenaar! Hij was heel vriendelijk en bij aankomst begon hij al over het diner. Het is wel handig om bij het hotel te eten, want in de directe omgeving van het hotel is weinig te vinden.

Het hotel had een mooi groot zwembad en een mooi groot terras. Kamers zagen er goed verzorgd uit, het balkon was vrij ruim.

Het eten 's avonds was prima in orde, 3 gangen menu en je zit ook goed vol. Heel veel zorg dat het wel allemaal goed loopt. Tijdens ons verblijf was er ook een grote groep aanwezig, waardoor je merkt dat de aandacht van de eigenaar naar een grotere groep uitgaat dan die van 4 personen. Maar ach dat is overal wel.

Nadat we veel hadden kunnen lachen met de man, zijn we met hem op de foto geweest en was hij erg geraakt! Bij uitchecken nog extra Ouzo meegekregen! Echt een aardige man en een leuk verblijf!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Leuk hotel

Marianne,
    7-7-2011

In dit hotel heb ik één nacht geslapen. We waren in Kaiafas op rondreis door Griekenland. Gezellig familiehotel! We hebben 's avonds gezamelijk gegeten, en daarna nog gedanst (zie foto's). Het hotel heeft een zwembad, en nog verschillende 'huisjes' op het terrein die ook bij het hotel horen.

De douche was niet super, deze werd steeds warm/koud.

Gereisd met vrienden in februari 2010

aardig hotelletje

Bastiaan,
    18-2-2011

Het hotel is gelegen aan een rustige weg gelegen; bijna geen andere gebouwen in de buurt. Wel wat ver van winkels en dergelijke en als je naar het strand wilt is het wel een stukje lopen.

Ik verbleef hier maar één nacht, als onderdeel van de een georganiseerde rondreis. Ik kan dus niets zeggen over de prijs.kwaliteit verhouding of de service. Wel vond ik de eigenaren van het hotel (een familie) gezellige mensen. Ze zijn in voor een grapje en verzorgen zelf het (amateuristische maar wel leuke) entertainment (Griekse dans etc.).

Het eten was simpel maar goed en de appartementen zijn goed, we hadden een mooie badkamer met ligbad/douche en een eigen balkonnetje. Verder is het kleine zwembad met bar wel gezellig.

Gereisd met vrienden in oktober 2010
Zacharo scoort een 6,5 uit 10, op basis van 3 reviews