Géén boekingskosten

Hotel Lido

GriekenlandPeloponnesosXilókastron

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lido voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

• Sportfaciliteiten

3 Reviews over Lido

• 9Herman21-06-2013

Fantastisch familiehotel

Als we deze streek bezoeken, verblijven we steeds in dit familiehotel. Mooie comfortabele kamers. Die met zeezicht zijn het rustigst. Zeer lekker ontbijtbuffet met streekgerechten. Maaltijden zijn gebaseerd op lokale keuken. Worden begeleid door de wijn gemaakt door zoon Dimitris. Een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

• 10Guido09-08-2010

Kwaliteitsvol hotel met een grandioze ligging!

Melissi is een rustig dorpje, weg van de toeristendrukte, maar toch gunstig gelegen: ideaal om de Peloponnesos te ontdekken, zelfs Delphi is doenbaar. Athene is uitstekend te bereiken via het station van Kiato. Hotel Lido ligt prachtig aan de Golf van Korinthe met een grandioos uitzicht! Er is een privéstrand (met bediening!), maar eveneens een leuk zwembad. We verbleven hier gedurende twee weken in half pension. Zeer soepele formule: we konden ontbijten en eten wanneer we wilden en wat we wilden! Het hotel wordt gerund door een sympathieke familie. De moeder is Nederlandse. De zeer vriendelijke zoon Dimitri neemt nu de administratie voor zijn rekening en doet al het mogelijke om het je naar je zin te maken. Hij spreekt trouwens vloeiend Nederlands. De kamers waren ruim en verzorgd. Enig minpuntje was dat onze badkamer nog niet gerenoveerd was (voor de toekomst?). Zowel onze kinderen als wijzelf hebben optimaal genoten van het hotel en omgeving. Heel erg aan te raden!

• 8Harry09-09-2009

Kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel

Prima hotel met ruime kamers en dito badkamer. Alles kamers voorzien van individueel regelbare airconditioning (geen overbodige luxe in de zomermaanden!). Het personeel/eigenaren van het hotel is bijzonder vriendelijk en persoonlijk. Een aantal familieleden spreekt Nederlands, naast vele andere talen. Met zwembad en zee een prima uitvalsbasis voor bezoeken van diverse bezienswaardigheden. Een (huur)auto is voorwaarde hiervoor, hoewel Athene prima met openbaar vervoer bereikbaar schijnt te zijn.

Hotel Lido info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar